اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105016312518027

وقت سفارت کانادا

کد: 140105016312518027

https://bit.ly/3J5a7im

، تهران , (اخبار رسمی): تعیین وقت سفارت کانادا دقت داشته باشید که بدون اخذ وقت از ورود شما به سفارت جلوگیری می کنند و به این ترتیب نمی توانید وارد سفارت شوید. پس باید در تاریخ و ساعتی که مشخص شده است به سفارت مراجعه کنید تا بررسی درخواست شما آغاز شود.

وقت سفارت کانادا
وقت سفارت کانادا

کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این مرکز انگشت نگاری کرده و پس از چند روز که سفارت اعلام می‌کند، ویزای خود را اخذ کنند.

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت کانادا بگیرید کافی است تا با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس حاصل کنید. مشاورین ما از هر جایی که شما بخواهید برای شما وقت سفارت خواهند گرفت. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید.

آماده سازی مدارک

اولین گامی که باید بردارید آماده سازی مدارک است. با توجه به آنچه که سفارت از شما خواسته است، مدارک خود را آماده کنید. این مدارک را مرتب کرده و با توجه به استانداردهای سفارت آن ها را مرتب کنید. پس از این کلیه مدارک آماده شده خود را می توانید به دست دارالترجمه بسپارید.

ترجمه مدارک برای سفارت

مدارک را به دارالترجمه رسمی که دارای مهر است باید بسپارید. در صورتی که قصد شما از سفر توریستی است و نمی خواهید برای مهاجرت اقدام کنید نیازی به مهر دادگستری ندارید. اما مهر دارالترجمه رسمی باید بر روی مدارک درج شود. با مهر دارالترجمه مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی شما آماده ارائه به سفارت است.

انتخاب محل انگشت نگاری

همان طور که می دانید کانادا در ایران سفارت خانه‌ای ندارد. برای این که بتوانید درخواست خود را به سفارت ارائه دهید، باید از کشورهای همسایه اقدام کنید. باید شهری را انتخاب کنید که زودتر از سایر شهرها به شما پاسخ می‌دهد تا بتوانید سریع تر ویزای کانادا را اخذ کنید.

اخذ وقت سفارت کانادا

حال باید وقت سفارت کانادا را با آپلود مدارک در سایت اخذ کنید. برای این کار طی کردن تمام این مراحل به تجربه ما نیاز خواهید داشت پس تردید نکنید و با ما در تماس باشید.

مدارک لازم برای سفارت کانادا

برای این که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید. مدارک لازم برای ویزای کانادا باید کامل و بدون نقص باشند تا از سوی سفارت پذیرفته شوند. همان طور که گفتیم این مدارک را باید به صورت ترجمه شده و با چیدمانی خاص به سفارت ارائه دهید.

مهم ترین مدرکی که باید تکمیل شود، فرم سفارت است. این فرم باید شامل کلیه اطلاعات متقاضی باشد و به امضای وی نیز برسد. دقت داشته باشید که دیگر مدارکی که ارائه می دهید باید برای ثابت کردن اظهارات شما در این برگه باشد.

   ✔️ دسته اول مدارکی که باید ارائه دهید شامل مدارک شناسایی است. از مهم ترین مدارک شناسایی که گواهی تولد، فوت، ازدواج و نسل یک فرد است شناسنامه است.

گذرنامه هم با حداقل هفت ماه اعتبار و دو صفحه خالی برای درج مهرهای سفارت باید ارائه شود. ارائه گذرنامه‌های قبلی برای اثبات توریست بودن شما بسیار مفید است. دو قطعه عکس نیز باید ارائه شود.

   ✔️ دسته دوم مدارکی که باید ارائه دهید، شامل مدارک شغلی هستند. این مدارک با توجه به نوع شغل شما می‌توانید متفاوت باشد.

دقت داشته باشید که این مدارک برای اخذ ویزای توریستی است و اگر ویزای تجاری یا کاری بخواهید مدارک دیگری نیز باید ارائه دهید. گواهی اشتغال به کار، برگه مرخصی، سابقه بیمه تأمین اجتماعی و ... از جمله این مدارک است.

   ✔️ دسته سوم مدارک مربوط به مدارک مالی است که تمکن مالی، گردش حساب، سند ملکی و ... را شامل می‌شود. آخرین دسته مدارک سفر است. این که شما در کجا اقامت خواهید داشت و مدت زمان سفر شما چقدر است را این مدارک مشخص می کنند.

دعوت‌نامه، بیمه نامه مسافرتی، واچر هتل، رزرو بلیط هواپیما مدارک این دسته هستند.

هزینه ویزای کانادا چقدر است؟

برای این که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید باید هزینه‌ای را بپردازید. این هزینه باید کامل و بدون هیچ کاستی پرداخت شود. اخذ وقت سفارت کانادا به دو صورت حضوری و آنلاین قابل اخذ است. وقت سفارت آنلاین به شما این امکان را می دهد که هزینه های سفارت را آنلاین پرداخت کنید.

به این ترتیب با استفاده از یک مسترکارت اعتباری بین المللی می‌توانید این هزینه را کامل پرداخت کنید. پس از پرداخت این هزینه سفر خود را می توانید به راحتی آغاز کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به سن و سال این هزینه متفاوت می‌شود.

افرادی که بالای هشتاد سال باشند از پرداخت هزینه برای انگشت نگاری معاف هستند. این دسته از افراد مانند افراد زیر چهارده سال از پرداخت هزینه برای انگشت نگاری و انجام آن معاف هستند. اما دقت داشته باشید که کلیه افراد بالغ باید هزینه انگشت نگاری به مبلغ 85دلار را بپردازند.

علاوه بر پرداخت این هزینه باید برای انجام انگشت نگاری به وک در یکی از کشورهای همسایه هم مراجعه کنند. به این ترتیب می توانند به راحتی این مرحله را پشت سر بگذارند. دقت داشته باشید که تنها نیاز به انگشت نگاری نیست و باید کلیه امور بایومتریک مانند بررسی رنگ چشم، سایز و ... انجام شود.

به غیر از هزینه انگشت نگاری کلیه متقاضیان فارغ از سن و سال باید هزینه 100 دلار  را برای صدور ویزا و امور مربوط به ویزا پرداخت کنند. پس به طور کلی افراد زیر چهارده سال و بالای هشتاد سال تنها 100 دلار می پردازند اما دیگر افراد مبلغ 185 دلار  را پرداخت می‌کنند.

وقت سفارت فوری کانادا چقدر طول می‌کشد؟

با توجه به این که کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد پس کلیه متقاضیان اخذ ویزای کانادا باید به یکی از کشورهای همسایه وقت سفارت گرفته و سفر کنند.

برای اخذ ویزا می توانید به یکی از شهرهای همسایه مانند آنکارا، استانبول، ایروان، دبی، ابوظبی و ... مراجعه کنید تا بتوانید درخواست خود را به سفارت ابلاغ کنید.پس مدت زمانی که گرفتن وقت سفارت کانادا طول میکشد بستگی به شهری دارد که برای انگشتنگاری انتخاب می کنید.

یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید همین است. اگر زمان برای شما مهم است و باید در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را اخذ کنید، باید به دقت بررسی کنید که از کدام شهر اقدام کنید. وک در برخی از شهرهای خلوت تر است و سریع تر ممکن است پاسخ گوی متقاضیان باشد.

برای اطلاع دقیق در این باره باید با افراد حاذق و با تجربه مشورت کنید تا بتوانید ویزای مورد نظر خود را اخذ کنید. در نظر داشته باشید که اخذ این ویزا تنها در صورتی امکان پذیر است که وقت سفارت را داشته باشید و کلیه هزینه های مربوطه را نیز پرداخت کرده باشید.

جایگزین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

جایگزین سفارت کانادا برای کلیه امور مربوط به ویزا کارگزاری به نام وک می باشد. شعبات وک در شهرهای مختلف به متقاضیان این امکان را می دهند تا به راحتی بتوانند ویزای کانادا را اخذ کنند. به این ترتیب می توانید تقاضای خود برای اخذ ویزا را به این مراکز ارائه دهید.

این مراکز مدارک متقاضیان را اخذ می کنند و پس از بررسی، آن‌ها را برای ویزا شدن به سفارت می‌فرستند. در صورتی هم که درخواست شما رد شود؛ نمی توانید ویزای خود را اخذ کنید. در نظر داشته باشید که تنها با مراجعه به این مراکز می توانید ویزای کانادا را اخذ کنید.

پیکاپ پاسپورت یا ویزا چیست؟

 برای اخذ ویزای کانادا باید انگشت نگاری انجام دهید. برای انجام این مرحله باید به کشورهای همسایه سفر کنید. خب پس از این مرحله و بررسی مدارک توسط سفارت، پاسخی به شما ابلاغ خواهد شد. 

در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد، در کمتر از یک ماه باید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید. 

راه اول این است که با در دست داشتن مدارک به صورت حضوری به وک مراجعه کنید تا ویزای خود را اخذ کنید.

راه دوم این است که از سرویس پیکاپ پاسپورت کانادا استفاده کنید. با این سرویس می توانید در منزل خود بمانید و با عقد یک قرارداد اجازه حقوقی اخذ ویزای خود توسط شرکتی معتبر را صادر کنید. 

چگونه وقت سفارت کانادا را بگیریم؟

اخذ وقت سفارت کانادا در حال حاضر به صورت آنلاین گرفته می شود و باید تاریخ سفر خود را مشخص و درخواست خود را برای سفارت ارسال کنید تا وقت انشگت نگاری سفارت کانادا برای شما ارسال شود.

کدام سفارت کانادا بهتر است؟

چون سفارت کانادا برای اخذ ویزا مصاحبه ای انجام نمی دهد فرقی بین دفاتر مختلف در کشورهای مختلف وجود ندارد.

آیا سفارت کانادا در تهران خدمات ویزا ارائه می دهد؟

خیر، در حال حاضر امکان اخذ ویزای کانادا در تهران وجود نداردو برای انگشتنگاری باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنید.

زمان گرفتن وقت سفارت کانادا به چه صورت می باشد؟

برای انگشت‌نگاری سفارت کانادا باید ابتدا به صورت آنلاین درخواست ویزا و مدارک خود را ارسال کنید. سپس پس از اخذ برگه بایومتریک زمان گرفتن وقت سفارت شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون