اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036315319274

خرید فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو

کد: 140105036315319274

https://bit.ly/3cB80Xd

، (اخبار رسمی): فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو به عنوان یکی از مهمترین اجزا در کمپرسور به حساب می‌آید؛ در حالیکه عده‌ای آن را کم ارزش ترین و فرعی ترین قسمت در کمپرسور می‌دانند.

خرید فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو
خرید فیلتر هوا اصلس کوپکو

فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو چیست؟

همانطور که از کلمه «فیلتر» مشخص است، فیلتر یک نوع صافی است که به عنوان مانعی در برابر ورود ذرات خارجی عمل میکند. فیلتر هوا نیز نوعی فیلتر است که به عنوان مانعی در برابر ورود ذرات معلق و موجود در هوا به واحد هواساز ( ایرند ) و سیستم پردش روغن به کار می رود.  ساخت و تولید فیلتر هوا با استفاده از کاغذ یا ترکیب سلولز با فیبرهای مصنوعی صورت می گیرد. همانطور که گفته شد؛ فیلترهای هوا در جذب ذرات خارجی موجود در هوا و آلاینده ها بسیار موثر عمل میکنند. 

ایرند یکی از قسمت های مهم در دستگاه کمپرسور است و هیچ گونه شکی در اهمیت و حساسیت بالای ایرند دستگاه کمپرسور نیست. ورود هر گونه ذرات خارجی به واحد هوا ساز و سیستم گردش روغن ممکن است موجب آسیب به تلرانسها و فواصل میکرونی اسکروهای ایرند، ترکیب آن با روغن و گردش در سایر قسمت ها مانند برینگ ها ، رادیاتور ، و ... شود. به همین خاطر لازم است که ایرند را از ورود ذرات، گرد و غبار و آلودگی ها محافظت کنید. با استفاده از فیلتر هوا کمپرسور می توانید موجب محافظت ایرند کمپرسور در برابر ورود ذرات خارجی شوید.

مهمترین کاربرد فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو

استفاده از یک فیلتر هوای کمپرسور مناسب و باکیفیت در دستگاه کمپرسور بسیار پیشنهاد می‌شود و بهتر است نسبت به قیمت فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو حساسیت خرج ندهید. چرا که استفاده از یک فیلتر هوا کمپرسور با کیفیت از مزایای بسیاری برخوردار است. از مهم‌ترین مزایا و کاربردهای فیلتر هوا کمپرسور می‌توان به جلوگیری کردن از ورود ذرات خارجی به داخل دستگاه اشاره کرد. از دیگر مزایای فیلتر هوا کمپرسور کاهش صدای کمپرسور در حال فعالیت است. عملکرد این نوع قطعه همانند یک رسیور می باشد. به خاطر حفظ کیفیت و کارکرد فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو بهتر است که این قطعه را هر شش ماه یکبار بررسی و یا هر 4000 ساعت آن را تعویض کنید. 

انواع فیلترهای هوا کمپرسور اطلس کوپکو

فروش فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو با توجه به نوع و کارایی دستگاه در انواع متفاوتی صورت می گیرد.  از این انواع می توان فیلتر هوا کمپرسور دیزلی، فیلتر هوا کمپرسور پیستونی، فیلتر کمپرسور هوا کمپرسورهای اسکرو نام برد. در ذیل به توضیح در خصوص هر کدام از این موارد به اختصار پرداخته ایم.

▪︎ فیلتر هوا کمپرسور دیزلی: از کاربردهای فیلتر هوا کمپرسور دیزلی می توان به استفاده از آن در کارهای حفاری موجود در مناطق نفتی، معادن، کارهای عمرانی، راه سازی و کارخانه های صنعتی اشاره کرد. به دلیل نوع کاربرد این نوع فیلترهای هوا باید آن ها از دوام، کارایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. نصب آسان و متناسب بودن ابعاد از دیگر مزایا و خصوصیات فیلتر هوا کمپرسور دیزلی است.

▪︎  فیلتر هوا کمپرسور پیستونی: از این فیلتر بیشتر در صنایع، تعمیرگاه ها و ساختمان سازی استفاده می شود. با ممانعت و جلوگیری از ورود ذرات خارجی به درون دستگاه در افزایش راندمان دستگاه بسیار موثر عمل می‌کند.

▪︎  فیلتر هوا کمپرسورهای اسکرو اویل فری و اویل اینجکت: این نوع فیلتر هوا به منظور فشرده‌سازی و متراکم ساختن هوای محیط به کار می رود. و جهت تامین هوای فشرده حجم زیادی از هوای محیط از این فیلتر عبور می‌کند. فیلتر هوا کمپرسور باد علاوه بر جلوگیری نمودن از ورود ذرات خارجی و آلودگی ها به داخل دستگاه در کاهش دادن صدای کمپرسور در زمان عملکرد آن نقش موثری ایفا می کند.

نکات مهم در هنگام خرید فیلترهای هوا کمپرسور کدام است؟

▪︎  اولین نکته ای که باید در هنگام خرید فیلتر هوا کمپرسور به آن دقت داشته باشیم، اندازه و سایز دستگاه مدنظر است. در واقع باید فیلتر هوا کمپرسور را متناسب با سایز و اندازه ی دستگاه خریداری کنیم که بتواند عملکردی مفید را به ارمغان داشته باشد. به همین جهت کمپانی اطلس کوپکو با توجه به سایز و ظرفیت دستگاه کد ده رقمی به عنوان پارت نامبر به این موضوع اختصاص داده است یعنی تنها با استعلام پارت ده رقمی فیلتر متناسب با دستگاه قابل تامین بوده است.

▪︎  نکته ی دیگری که باید در هنگام خرید فیلتر هوا کمپرسور به آن اهمیت دهیم، فضای داخلی فیلتر هوا است. قبل از خرید فیلتر لازم است که به بررسی محتویات داخلی فیلتر بپردازیم. در واقع یک فیلتر هوا زمانی کارآیی بهتری دارد که حالت مارپیچی درون آن بیشتر باشد. چرا که با افزایش حالت مارپیچی فیلتر، خاصیت عایق صدا بودن آن نیز بیشتر خواهد شد.

▪︎  میزان ضخامت و فشردگی ابر به کار رفته درون فیلتر از دیگر نکات مهم در هنگام خرید فیلتر هوا کمپرسور است. در واقع هر چه ضخامت ابر به کار رفته در فیلتر باشد، قدرت فیلتر در جلوگیری کردن از ذرات خارجی به درون موتور کمپرسور نیز بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی