اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105046318519294

چرا استفاده از لیوان های کاغذی مفید است؟

کد: 140105046318519294

https://bit.ly/3PCcDyY

، (اخبار رسمی): استفاده از لیوان های کاغذی برای پیک نیک های خانوادگی و جشن تولد بچه ها بسیار کاربردی شده است. امروزه در سراسر دنیا با گسترش کمپین های حمایتی محیط زیست تولید و چاپ لیوان کاغذی بسیار رایج و مرسوم شده است.

چرا استفاده از لیوان های کاغذی مفید است؟
چرا استفاده از لیوان های کاغذی مفید است؟
چرا استفاده از لیوان های کاغذی مفید است؟
چرا استفاده از لیوان های کاغذی مفید است؟
چرا استفاده از لیوان های کاغذی مفید است؟
چرا استفاده از لیوان های کاغذی مفید است؟

تاریخچه کوتاهی از لیوان کاغذی تولید و چاپ لیوان کاغذی به عنوان یک فناوری موفق در اوایل قرن بیستم توسعه یافت و هنوز هم همان ارزش های بهداشتی و ایمنی را خود را داراست. از آنجایی که کل جهان در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، تمیز و ایمن ماندن در درجه اول در ذهن بسیاری از مردم دارای اهمیت می باشد. در نگاه اول، لیوان های کاغذی که امروزه استفاده می کنیم ممکن است ربطی به وضعیت فعلی نداشته باشند.

با این حال، نگاهی گذرا به تاریخچه آن نشان می دهد که این محصول کاربردی در طول یک بحران مشابه به وجود آمده است و از آن زمان تاکنون یک انتخاب بهداشتی بوده است. حضور لیوان کاغذی مدرن به پایان جنگ داخلی آمریکا بر می گردد.

در اوایل قرن بیستم، آب آشامیدنی به لطف ظهور جنبش های اعتدال در ایالات متحده به طور فزاینده ای مورد توجه قرار گرفت، آب به عنوان جایگزینی سالم به جای آبجو یا مشروب، در شیرآلات مدارس، فواره ها و بشکه های آب موجود در قطارها و واگن ها در دسترس بود. در آن زمان برای نوشیدن آب از فنجان ها یا دیپرهای مشترک ساخته شده از فلز، چوب یا سرامیک استفاده می شد.

  تولید لیوان کاغذی برای جنگ با میکروب ها

در پاسخ به نگرانی‌های فزاینده در مورد فنجان‌های جمعی که خطری برای سلامت عمومی بودند، یک وکیل بوستون به نام لارنس لولن در سال 1907 یک فنجان دو تکه یکبار مصرف از کاغذ ساخت.  به طور همزمان، دکتر ساموئل کرومبین، یکی از بنیانگذاران بهداشت عمومی مدرن، مبارزه علیه استفاده از فنجان های معمولی را به عنوان بخشی از مبارزه خود با سل آغاز کرد.  یکی از حکایت‌ها حکایت می‌کند که چگونه هنگام سوار شدن بر قطار در سراسر کانزاس، متوجه شد که تعدادی از مسافران مبتلا به سل در حال نوشیدن آب از یک فنجان نوشیدنی مشترک هستند که با مسافران سالم به اشتراک گذاشته شده بود..

مزایای استفاده از لیوان های کاغذی

 برخی از مزایای مهم لیوان کاغذی به شرح زیر است:

1- سازگار بودن با محیط زیست

 این فنجان ها از کاغذ ساخته شده بودند که یک ماده یکبار مصرف است. و به این ترتیب، به راحتی تجزیه می شد. بازیافت کاغذ ساده است. علاوه بر این، به راحتی می توانید فنجان ها را به روشی بهتر از لیوان های پلاستیکی مچاله کنید. و این باعث جمع شدن بیشتر آن می شود.

2 -  قابل بازیافت بودن

 لیوان های کاغذی قابل بازیافت هستند، این لیوان ها از خمیر با کاغذ و آب تشکیل می شوند. از این خمیر بیشتر می توان برای ساخت فنجان های جدید استفاده کرد.

3- خاصیت زیست تخریب پذیری دارند

لیوان های کاغذی یکبار مصرف به دلیل خاصیت زیست تخریب پذیری که دارند تمیزترین محصولات هستند. کاغذ از درختان ساخته می شود و بنابراین معمولاً حاوی هیچ ماده سمی نیست.

4- متنوع بودن

لیوان های کاغذی را می توان در اندازه ها و اشکال مختلف یافت. این لیوان ها را در طرح های مختلف نیز می توانید پیدا کنید.

5-  ایمن بودن

 در مقایسه با لیوان های پلاستیکی، نسخه ایمن تری از فنجان ها هستند. کاغذ با هیچ یک از این مواد مصرفی واکنش شیمیایی نمی دهد. بنابراین، چه نوشیدنی های گرم یا سرد را از این فنجان ها مصرف کنید، کاملا بی خطر است.

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی یکی از مدرن ترین صنایع در کشور ما به حساب می آید که روزانه بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. ساخت و تولید لیوان کاغذی در انواع و سایزهای مختلف انجام می شود و در بخشی های زیادی همچون ادارات، بیمارستان ها، شرکت ها و غیره به کار گرفته می شود. امروزه صنعت چاپ لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار مصرف کنندگان این محصول نسبت به گذشته بیشتر شده است.

چاپ لیوان های کاغذی از نظر سایز

چاپ لیوان های کاغذی در اندازه ها و سایزهای مختلف با توجه به کاربرد آن تولید می شود. چاپ لیوان های کاغذی از نظر سایز عبارتند از :

۱- چاپ لیوان کاغذی ۹۰ سی سی : این لیوان کوچک ترین سایز در بین تولیدات لیوان های کاغذی می باشد. لیوان ۹۰ سی سی به لیوان تستر، لیوان شات و لیوان قهوه نیز مشهور است.

۲- چاپ لیوان کاغذی ۱۱۰ سی سی : لیوان ۱۱۰ سی سی یا بعبارتی لیوان ۴ انس برای صرف قهوه در کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و چایخانه ها برای نوشیدن چای به کار می رود.

۳- چاپ لیوان کاغذی ۱۲۰ سی سی : لیوان دبل شات یا دوبل شات نام دیگر لیوان کاغذی 120 سی سی می باشد.

۴- چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی : یکی از پر مصرف ترین سایزها در بین لیوان های کاغذی می باشد.

۵- چاپ لیوان ۳۶۰ سی سی : گنجایش این لیوان ۱۲ انس می باشد و در بسیاری از بستنی فروشی ها برای صرف پاپ کورن مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه تولید و چاپ لیوان کاغذی ساحل جنوب این افتخار را دارد با توجه به احساس مسئولیتی که نسبت به زمین دارد به ارائه انواع خدمات تولید لیوان های کاغذی بپردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید