اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105056319519299

معرفی بهترین برند های جک پارکینگی

بهترین برندهای جک پارکینگی

کد: 140105056319519299

https://bit.ly/3vnsolj

، (اخبار رسمی): جک پارکینگ علاوه بر ایجاد آسایش و راحتی، فراهم آوردن امنیت را نیزبر عهده دارد. انتخاب بهترین برند جک پارکینگ مناسب که شما را به دردسر نیاندازد و از عمر مناسبی برخوردار باشد لازم به تحقیق است که در این محتوا به معرفی بهترین برندهای جک پارکینگی خوب ایرانی که دارای قیمت مناسبی هم می باشند، می پردازیم.

بهترین برند های جک پارکینگی
بهترین برندهای جک پارکینگی

سوزوکی در مقایسه با برندهای دیگر معرفی شده از کیفیت پایین‌تری برخوردار است ولی قیمت این جک پایین‌تر است که به کارگیری از آن را برای ساختمان‌هایی با رفت وآمد پایین تا ۵ واحد مرقوم به صرفه می کند.

خرید جک پارکینگ علاوه بر ایجاد آسایش و راحتی، فراهم آوردن امنیت برای منزل شما را نیزبر عهده دارد، اما انتخاب بهترین برند جک پارکینگ مناسب که شما را به دردسر نیاندازد و همینطور از عمر مناسبی برخوردار باشد لازم است که تحقیق و ارزیابی کنید که  در این محتوا به معرفی بهترین برندهای جک پارکینگی خوب ایرانی که دارای قیمت مناسبی هم می باشند، می پردازیم.

برندهای ایرانی جک پارکینگ

جک پارکینگ سیماران

شرکت سیماران از دهه ۵۰ با تولید آیفون تصویری فعالین خودرا شروع کرده وامروزه توانسته است رضایت تعداد زیادی ازمشتریان را به خود جلب کند. به شما پیشنهاد میکنیم برای خرید جک پارکینگی از کیان کالا با قیمت مناسب و کیفیت عالی به این صفحه مراجعه کنید.

 سیماران طی چند سال اخیر موفق شده است که با تولید جک پارکینگ سبد محصولات خود را افزایش داده و مدلهای4s و4l و4v و4p را تولید کرده است.همینطور سیماران اقدام به واردات جک‌پارکینگ پرتکو کرده است که این جک جزو یکی از بهترین برندهای ساخت کشور ایتالیا است.

 پرتکو با مدل‌های لیدر ۴ و آیس مطرح شده است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده واز طرفی بسیار معروف هستند.البته سیماران با به کارگیری از جک های پرتکو و مدار فرمان سیماران، مدلی را به نام 4پی به بازار عرضه کرده است که جک های آن ایتالیایی و مدارش ایرانی است.

در بین مدل‌های ایرانی شرکت سیماران مدل4sو4lو4pبهترین گزینه برای انتخاب به حساب می آیند. محصولات سیماران از جهت کنترل کیفی بسیار ایده آل و ازلحاظ کاربرد بسیار بی صدا و قوی هستند.

 اما وجود موردی که باعث شده جک پارکینگ سیماران نسبت به سایر برندها برتری داشته باشد ارائه خدمات در محل این شرکت است که کار را برای خدمات پس از فروش برای مشتریان آسان و سبب جلب اطمینان مشتریان می شود.

محصولات جک درب پارکینگ سیماران از ۲۴ ماه گارانتی از تاریخ  تولید برخوردار می باشد که  بر روی بدنه جک ها ثبت شده و این سبب می شود خدمات و گارانتی از حالت ناکارآمد مهر و امضا بر روی کارت گارانتی خارج شود. 

جک پارکینگ یال

 شرکت یال یکی از شرکت های تولید کننده جک درب پارکینگ است و وجود عاملی که باعث مطرح شدن این شرکت شده است می توان به بالا بودن تنوع محصولات این شرکت اشاره کرد.

 یال قوی ترین جک های پارکینگی ایرانی را با عنوان پرایم به تولید می رساند که به جرأت می‌توان گفت قویتر از این مدل در بازار ایران وجود نخواهد داشت.

جک های پارکینگ پرایم شرکت یال به طور میانگین توان کشش هر لنگه درب تا ۸۰۰ کیلوگرم را دارد و شفت این جک ها در کورس های ۵۰،  ۶۰ ،۷۰ موجود است که گشتاور های متفاوتی را بر روی درب ایجاد می‌کند.

بهترین گزینه شرکت یال برای دربهای دولنگه به ترتیب مدل هایp1 وp2 وp3و دو مدل که برایدرب های سبک و دولنگه مناسب هستند، می توان به مدل هایx1 وx2

اشاره کرد.

 شرکت یال برای محصولات پرایم خود که جزو قوی ترین جک ها می باشد پنج سال و برای مدل‌های دیگر ۳۶ ماه گارانتی را در نظر گرفته و ارائه دهنده خدمات مناسبی به مشتریانش می باشد.

جک محک

جک پارکینگ محک تولید شرکت تکنما است که یکی از برندهای مطرح و معروف در زمینه تولید جک درب پارکینگی و آیفون تصویری می باشد.

 تکنما محصولات جک پارکینگی خود را با نام محک روانه بارار کرده است که جک بسیار با کیفیت و قدرتمندی می باشد. جک محک مناسب برای هر لنگه درب تا ۳۸۰ کیلو و طول ۱.۸ متر می باشد.

 طراحی این جک پارکینگی برگرفته شده از جک۴۱۲ ایتالیا است. ریموت این جک پارکینگ فقط به مدار فرمان خودش قابلیت ست شدن دارد و ریموت دیگری با این جک ست نمی شود. که این مورد را می تواند هم حسن  و هم عیب در نظر گرفت.

جک میلان

 شرکت میلان جزو شرکت های خوب ایرانی در زمینه تولید جک پارکینگی می باشد که موفق شده است محصولات خوب و باکیفیتی را روانه بازار کند.

 میلان جهت طراحی محصولات خود از طرح پرتکوی ایتالیا مدل لیدر ۴ کمک گرفته است که یک طرحی خوب و مناسب برای جک درب پارکینگ است.

 موتور رو به بالای میلان برای مناطق گرمسیر مناسب تر هستند، زیرا پایین بودن گیربکس از نشت روغن گیربکس به داخل موتور جلوگیری می کند.

 خلاص کن جک پارکینگ میلان کلیدی است که امنیت بیشتری در مقایسه با مدل‌های آچاری دارد. میلان در مدل‌های ۴۰۰و ۵۰۰ و ۶۰۰ ساخته می‌شود، که تنها فرق آنها در طول بازوی این جک ها می باشد.

جک سوزوکی

 اگر قصد خرید ارزان ترین جک پارکینگ را دارید توصیه ما به شما خرید جک سوزوکی می باشد.

سوزوکی در مقایسه با برندهای دیگر معرفی شده از کیفیت پایین‌تری برخوردار است ولی قیمت این جک پایین‌تر است که به کارگیری از آن را برای ساختمان‌هایی با رفت وآمد پایین تا ۵ واحد مرقوم به صرفه می کند. سوزوکی در دو مدل ۴۰۰ و ۶۰۰ به تولید می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید