اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086325719321

آموزش سالیدیتی

کد: 140105086325719321

https://bit.ly/3OMMiwI

، (اخبار رسمی): در این بخش از توضیحات قصد داریم که به موضوع آموزش سالیدیتی بپردازیم. و سپس اهمیت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این زبان را مورد برسی قرار دهیم.

در این بخش از توضیحات قصد داریم که به موضوع آموزش سالیدیتی بپردازیم. و سپس اهمیت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این زبان را مورد برسی قرار دهیم.

آموزش صفر تا صد برنامه‌ نویسی سالیدیتی به صورت آنلاین

صنعت بلاکچین به یکی از محبوب‌ترین حوزه‌های توسعه وب تبدیل شده است و بسیاری از شبکه‌ها به زبان برنامه نویسی سالیدیتی(Solidity) نوشته شده‌اند زیرا برای ایجاد قراردادها، توکن‌ها و برنامه‌های هوشمند، این زبان مورد نیاز است. بنابراین، برای توسعه دهندگان بلاکچین مهم است که بتوانند با آن کار کنند. بسیاری از دوره های بلاکچین فقط بر روی یادگیری تئوری تمرکز می‌کنند، در حالی که کار با شبکه بلاکچین به مهارت‌های عملی نیاز دارد. پس وایت‌وال، اولین وب‌سایت آموزش ساخت بازی در بلاکچین با سالیدیتی به آموزش سالیدیتی به صورت جامع می پردازد.

اهمیت آموزش سالیدیتی

قدرت اتریوم، احتمالاًبه دلیل سیستم قرارداد هوشمند آن است که از سالیدیتی(Solidity) به عنوان ابزار اصلی توسعه خود استفاده می‌کند.برای کسانی که نمی‌دانند، قراردادهای هوشمند چیزی شبیه به برنامه‌هایی هستند که در بلاکچین اتریوم وجود دارند. آنها وظایف مختلفی مانند ارسال یا دریافت اتر یا دیگر توکن‌های ERC-20 را انجام می‌دهند. مانند همه برنامه‌های کامپیوتری، قراردادهای اتریوم به یک زبان برنامه نویسی نوشته می شوند. زبان بلاکچین اتریوم سالیدیتی(Solidity) نام دارد. اما زبان های دیگری نیز وجود دارند که با قراردادهای هوشمند اتریوم سازگار هستند اما بهترین زبان برای یادگیری در حال حاضر آموزش سالیدیتی، به علت این که برنامه‌نویسی سالیدیتی می‌تواند قراردادهای هوشمندی را برای کاربردهای مختلف، از جمله رای‌گیری، تامین مالی جمعی و کیف پول‌های چند امضایی ایجاد کند.

https://whitewhale.website/solidity-training/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]