اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105096328719173

 دوشنبه‌های شگفت انگیز به مناسبت یکمین سال شروع به کار چین یدک(chenyadak.ir)

تخفیف‌ 50 تا 350 هزار تومانی خرید لوازم یدکی خودروهای چینی از چین یدک

کد: 140105096328719173

https://bit.ly/3bjqNWR

، (اخبار رسمی):  دوشنبه‌های شگفت انگیز به مناسبت یکمین سالگرد شروع به کار سایت چین یدک (chenyadak.ir) از تیر ماه 1401 آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

تخفیف‌ 50 تا 350 هزار تومانی خرید لوازم یدکی خودروهای چینی از چین یدک
دوشنبه های شگفت انگیز چین یدک

خرید لوازم یدکی خودروهای چینی در جشنواره دوشنبه‌های شگفت انگیز چین یدک با قیمت استثنایی

به گزارش روابط عمومی چین یدک، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره دوشنبه‌های شگفت انگیز به مناسبت یکمین سالگرد شروع به کار سایت چین یدک(chenyadak.ir) و در دوره زمانی دوشنبه‌های اول هر ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند لوازم یدکی خودروهای چینی شامل: لیفان، ام وی ام، دانگ فنگ، چری، برلیانس، هایما،جک و جیلی را از طریق مراجعه به سایت chenyadak.ir و با 50 تا 350 هزار تومان تخفیف تهیه کنند.

مجتبی محمودی، مدیرعامل شرکت چین یدک ارائه قطعات یدکی با کمترین قیمت را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: «سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.»

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «این طرح در دوشنبه‌های اول هر ماه برگزار می شود و روی تمامی قطعات یدکی از 50 تا 350 هزار تومان تخفیف قرار داده شده است.»

این طرح فقط یک روز در ماه برگزار می‌شود. هدف از این طرح این است که بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به هموطنان عزیز ارائه کنیم.

در این جشنواره اقلام سفارشی با قیمت باورنکردنی به دست مشتریان خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]