اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105206347419173

تهیه لوازم یدکی اچ سی کراس

کد: 140105206347419173

https://bit.ly/3pjQEBn

، (اخبار رسمی): اگر اچ سی کراس دارید بدون شک لوازم یدکی یکی از آشناترین موضوعاتی است که با آن امکان مواجه دارید. هر خودرو از قطعات متعددی تولید شده که ممکن است به مرور زمان دچار فرسایش، آسیب یا صدمات ناشی از استهلاک و کارکرد شوند، بنابراین نیاز است تا جایی مطمئن برای خرید لوازم یدکی اچ سی کراس پیدا کنید.

تهیه لوازم یدکی اچ سی کراس
خرید لوازم یدکی اچ سی کراس از چین یدک

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس از چین یدک

دانگ ‌فنگ موتورز (DFM) یکی از بزرگ‌ترین شرکت­‌های خودروسازی کشور چین است که از سال 1968 تاکنون در زمینه تولید وسایل نقلیه سنگین و سبک فعالیت دارد.

شرکت دانگ‌فنگ، خودرو H30 Cross را به‌عنوان ارزان‌ترین کراس‌اور ایرانی وارد کشور کرد. عکس این خودرو که بیشتر شبیه یک شاسی بلند بود، در سال 1394 با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 با شرایط متنوع ایران خودرو تحویل مشتریان شد. البته هیچ شباهتی به یک شاسی بلند نداشت شاید این اشتباه به خاطر تبلیغات جذاب ایران خودرو بود.

اغلب خودروهای چینی حاضر در بازار با مشکل تامین قطعات مواجه هستند، این قطعات ممکن است مربوط به نمای ظاهری یا بخش فنی خودرو باشند که جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید تمامی لوازم یدکی اچ سی کراس را از سایت تخصصی چین یدک تهیه کنید و با کمترین قیمت بازار در سراسر ایران تحویل بگیرید.
اچ سی کراس درست مانند استپ‌وی، یک هاچ‌بک قدبلند است.

این خودرو برپایه پلتفرم قدیمی یکی از محصولات سیتروئن ساخته شده است. اگر شما هم جز کسانی هستیدکه قصد خرید دانگ فنگ H30 کراس را دارید در ادامه با ما همراه باشید. اما قبل از بیان مشخصات این خودرو بد نیست که رقبای آن را هم بشناسید.

رقبای اچ سی کراس

به طور کلی رقابت خودروها در ایران به‌خصوص به دلیل وجود شرکت‌های انحصاری و بدون بازده ایران خودرو و سایپا زیاد نیست.

اما در این رنج قیمت که بیشترین متقاضی را در کشورمان ایران دارد تمامی شرکت‌های خودروسازی سعی می کنند تا گزینه ای را برای عرضه داشته باشند.

از جمله رقبای این خودرو ها را می توان موارد زیر نام برد:

  • ساندرو استپ‌وی (بدون سانروف)
  • ام وی ام 315 پلاس(تقریبا 100 میلیون هزینه بیشتر)
  • برلیانس C3 یا همان h320 کراس(فضای کابین کمتر)
  • جیلی7 RV- نسخه هاچبک امگرند

البته تمامی خودروهای ذکر شده از h30کراس گران‌تر هستند. اما اگر علاقه به خودرو کراس و اتومات و همچنین ارزان قیمت دارید می توانید کوییک پلاس را هم امتحان کنید.

بررسی خودروی اچ سی کراس

1- نمای ظاهری

دانگ فنگ اچ سی کراس همچون برلیانس C3 کراس یا رنو ساندرو استپ وی در دسته هاچبک‌های کراس یا قد بلند قرار می‌گیرد. هاچبک‌های کراس در واقع خودروهای هاچبکی هستند که کمی ارتفاع آن افزایش یافته و به دلیل برخورداری از فلاپ‌های اطراف بدنه یا باربند، شباهت فراوانی به خودروهای کراس اوور پیدا کرده‌اند.

نمای ظاهری اچ کراس تا حدودی جذاب‌تر از رقبا به نظر برسد و نمونه عرضه شده در ایران نیز در واقع همان نسخه فیس لیفت این خودرو محسوب می‌شد. اچ سی کراس را می‌توان ثمره همکاری تنگاتنگ دو شرکت دانگ فنگ چین و گروه PSA فرانسه دانست، زیرا موتور و پلتفرم این خودرو متعلق به گروه PSA بوده و طراحی آن را دانگ فنگ موتورز (DFM) بر عهده داشته است.

2- موتور و گیربکس

این خودرو از موتور TU5 که در 206 هم استفاده شده بهره می برد و قدرت 105 اسب‌بخار را تولید می‌کند که در نتیجه نباید انتظار خودرو پرشتاب را داشت. (حدود ۲۰۰ کیلوگرم سنگین‌تر از ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو 207 )

نیروی تولید شده توسط این پیشرانه از طریق یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد که در نهایت باعث می‌شود این خودرو 1230 کیلوگرمی طی زمانی در حدود 13 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است که مصرف نسبتا بهینه‌ای محسوب می‌شود.

گیربکس این خودرو توسط شرکت آیسین ژاپن ساخته شده است؛ شرکتی که در زمینه ساخت گیربکس‌های اتوماتیک‌ و سیستم‌های انتقال قدرت سابقه درخشانی دارد. شاید نتوان عملکرد این گیربکس را کاملا بی‌نقص و فوق‌العاده دانست، اما باید قبول کرد که عملکرد آن در مقایسه با گیربکس 4 سرعته بسیار قدیمی AL4 که روی خودروهایی همچون 206 تیپ 6، پژو 207 (هاچبک و صندوقدار) یا تندر 90 و ساندرو مورد استفاده قرار گرفته، از عملکرد رضایت بخشی برخوردار است. ناگفته نماند که گیربکس دانگ فنگ H30 کراس فاقد قابلیت تیپ ترونیک است.

3- امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی

در بازار کشور ما که تعدد آپشن‌های رفاهی و ایمنی از مهم‌ترین معیارهای سنجش و انتخاب خودرو محسوب می‌شود و حتی به جرات می‌توان گفت که این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت خودروهای چینی در بازار داخلی است. بزرگترین نقطه قوت دانگ فنگ H30 کراس در مقابل سایر خودروهای حاضر در این رنج قیمتی، برخورداری از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی متنوع است.

از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 4 عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو و جانبی)
  • سیستم مولتی‌مدیا مجهز به مانیتور 6.5 لمسی، سیستم نویگیشن سخنگو
  • صندلی راننده دارای قابلیت تنظیم دستی در شش‌ جهت، صندلی‌های عقب تاشو
  • دوربین دید و سنسور دنده عقب
  • سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، شیشه‌های برقی جلو و عقب
  • سانروف برقی
  • آینه‌های مجهز به سیستم گرمایشی و راهنما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و…

دانگ فنگ اچ سی کراس از پیشرانه مشترکی با پژو 206 تیپ 5 یا بسیاری دیگر از خودروهای با سابقه کشور همچون پژو 405 SLX، پژو پارس LX، پژو 207 هاچبک و صندوقدار و… برخوردار است. شما می توانید تشابه این خودرو را با خودرو های داخلی را در پیج اینستاگرام و همچنین سایت چین یدک مطالعه کنید و از کارشناسان آنها در زمینه خرید مشاوره بگیرید.

4. فضای بار بسیار مناسب

مطمئنا یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که پس از خرید یک خودرو هاچبک با آن مواجه خواهید شد، فضای بار بسیار محدود آن است؛ چنین مشکلی حتی در برخی از خودروهای کراس اوور نیز وجود دارد. شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما دانگ فنگ H30 کراس جز معدود خودروهای هاچبک یا به اصطلاح هاچبک کراس است که شما از این نظر هیچ محدودیتی را با آن حس نخواهید کرد.

حجم فضای بار این خودرو در حالت استاندارد 417 لیتر و در صورت خواباندن صندلی‌های عقب تا 1137 لیتر افزایش خواهد یافت که برای خودرویی در این کلاس بسیار مناسب به نظر می‌رسد؛ برای اینکه بتوانید یک مقایسه کوچک داشته باشید بد نیست بدانید که حجم صندوق عقب رنو ساندرو استپ وی برابر با 320 لیتر است!

مزایای خرید لوازم یدکی اچ سی کراس از چین یدک

چنانچه قصد خرید قطعات یدکی اچ سی کراس را دارید، ما سایت چین یدک (chenyadak.ir) را به شما پیشنهاد می کنیم. در صورت خرید از چین یدک از مزایای زیر برخ.ردار خواهید شد:

  • بهترین قیمت بازار
  • توجه به اصالت کالا
  • ضمانت بازگشت وجه
  • ارسال سریع به سراسر کشور(ارسال 2 ساعته در تهران و یک روزه به شهرستانها)
  • پرداخت در محل برای شهرهای تهران، شیراز و اهواز
  • مشاوره قبل از خرید

جمع‌بندی:

نکات منفی خودرو اچ سی کراس:

  • شتاب کم
  • کیفیت ساخت کابین
  • مصرف 10 تا 13 لیتری در شهر
  • سیستم عامل ضعیف برای مولتی مدیا
  • رینگ‌های اورجینال نامرغوب (در برخی مدل‌ها)
  • گیرکردن دنده در حالت P (در برخی مدل‌ها)

نکات مثبت خودرو اچ سی کراس:

  • تعلیق نسبتا نرم
  • موتور TU5جدید
  • فضای جادار کابین به‌خصوص برای سرنشینان عقب
  • امکاناتی بیشتر از رقبا استپ‌وی
  • هماهنگی قابل قبول موتور و جعبه‌دنده
  • اشتراک برخی قطعات فنی با خانواده پژو و رانا

در کل اگر از خودروهای داخلی خسته شده اید و قصد دارید زیاد هزینه نکنید (بین 300 تا 400 میلیون) و یک خودروی اتومات شهری خانوادگی به همراه آپشن هایی بیشتر از خودروهای مثل پژو و رانا داشته باشید h30 کراس می تواند برای شما یک گزینه منطقی باشد البته نباید انتظار شتاب و نرمی سیستم تعلیق از این خودرو داشته باشید. درصورت نیاز به لوازم و قطعات یدکی اچ سی کراس نیز می توانید با خیالی آسوده از چین یدک خرید کنید و سفارش خود را در شهر خودتان تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]