اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105126334719366

سرامیک پرسلانی 10 مزیت کاربردی آن

کد: 140105126334719366

https://bit.ly/3vAk5m0

، (اخبار رسمی): سرامیک پرسلان پارکینگ از نمونه‌های بادوام این کالای ساختمانی است که مصارف زیادی در پارکینگ، پشت بام، انباری و سوله و دیگر اماکن پرتردد دارد. این محصول با مزایای کاربردی از قبیل دارا بودن اصطکاک لازم و خواص ضدخش، از طرف کاربران با استقبال خوبی در سال‌های اخیر روبرو شده است.

سرامیک پرسلانی 10 مزیت کاربردی آن
سرامیک پرسلانی 10 مزیت کاربردی آن

سرامیک پرسلان پارکینگ از نمونه‌های بادوام این کالای ساختمانی است که مصارف زیادی در پارکینگ، پشت بام، انباری و سوله و دیگر اماکن پرتردد دارد. این محصول با مزایای کاربردی از قبیل دارا بودن اصطکاک لازم و خواص ضدخش، از طرف کاربران با استقبال خوبی در سال‌های اخیر روبرو شده است.

در مطلب پیش رو به معرفی سرامیک پرسلانی و اسلب سرامیک پرداخته و از ویژگی‌ها و مزایای آن با شما گفتگو می‌کنیم.

با ما تا انتهای مطلب همراه باشید. 

سرامیک پرسلان پارکینگ: مفید، کاربردی، بادوام!

پوشش کف پارکینگ از جمله بخش‌های حساس و پر رفت و آمد است که بیش از سایر نقاط در معرض اصطکاک و استهلاک قرار دارد. میزان سایش و ضربه در این بخش به‌دلیل حرکت افراد و خودروها به‌حدی زیاد است که انتخاب سرامیک مناسب برای آن امروزه به یکی از چالش‌های خرید مصالح ساختمانی تبدیل شده است.

در میان نمونه‌های موجود، سرامیک پرسلانی از محصولات پرطرفدار و گزینه‌های محبوب برای این مورد به‌شمار می‌آید. دلیل این موضوع را می‌توان به ویژگی‌های مثبت فراوانی نسبت داد که برای این نوع سرامیک پرسلان پارکینگ در نظر گرفته شده است.

سرامیک پرسلانی و 10 مزیت کاربردی آن

  • مقاوم در برابر شوینده‌ها و مواد شیمیایی: به‌دلیل نیاز به شستشوی مداوم پارکینگ، مزیت مقاومت سرامیک پرسلان پارکینگ و سرامیک پرسلانی در برابر شوینده‌های مختلف را می‌توان گزینه‌ای خاص و مهم در این مورد به‌شمار آورد.
  • نفوذ ناپذیر در مقابل آب و عایق رطوبت و آنتی باکتریال: بهداشت محیط پارکینگ از آن جهت که محل عبور افراد زیادی است بسیار مهم است. شستشوی مداوم این بخش بدون ‌آنکه آب به درون سرامیک نفوذ کند بسیار ارزشمند است.

 خواص ضد میکروبی آن نیز کمک می‌کند تا محیطی پاکیزه‌تر داشته باشیم. سرامیک پرسلانی کلیه این ویژگی‌ها را داراست و گزینه مناسبی برای پوشش این مکان به‌شمار می‌آید.

  • مقاوم در برابر گرما و سرمای شدید و یخ زدگی: استفاده از سرامیک پرسلانی و اسلب سرامیک برای مکان‌هایی با تنش دمایی و بروز بخ‌زدگی مفید بوده و مانع از شکست پوشش کف در چنین فضاهایی می‌شود.
  • مقاومت سایشی بالا و مقاوم در برابر خراش و ضربه: با توجه به بروز اصطکاک و سایش زیاد در پارکینگ، سرامیک پرسلانی و سرامیک پرسلان پارکینگ گزینه پیشنهادی خوبی برای پوشش این محل به‌شمار آمده و جلوه و زیبایی خود را به‌خوبی حفظ می‌کنند.
  • قابلیت استفاده در فضاهای کاربردی متنوع: با آنکه از انواع سرامیک پرسلانی بیشتر با نام سرامیک پرسلان پارکینگ یاد می‌شود، اما این محصولات برای پوشش کف بسیاری از فضاهای کاربردی ساختمان مورد استفاده هستند. انباری، سوله، پشت بام، پیاده روها و بالکن و کف حیاط از جمله بخش هایی هستند که می‌توان با سرامیک پرسلانی آنها را پوشش داد.

در مورد نمونه‌های اسلب سرامیک که با برش بزرگ تهیه می‌شوند، این انتخاب می‌تواند فضاهای خاص مانند محوطه‌سازی را نیز شامل شده و آن را زیباتر کند.

  • مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی: یکی از ویژگی‌های مهم اسلب سرامیک و انواع سرامیک پرسلانی مورد استفاده در پارکینگ، مزیت ضد حریق بودن آنهاست. موردی که به‌ویژه در فضای پارکینگ بسیار مفید و کاربردی بوده و نقش مهمی در ایمنی فضای نگهداری خودروها، به‌ویژه در پارکینگ‌های عمومی ایفا می‌کند. 
  • پخت در دمای بالا: این مزیت به‌کار رفته در شیوه تهیه سرامیک پرسلان پارکینگ باعث دوام بالاتر و استحکام این محصولات نسبت به نمونه‌های دیگر است. پخت طولانی سرامیک پرسلانی و استفاده از آیتم‌های مفید در تهیه آن باعث شده این محصول از مقاومت بالایی برخوردار شده و دوام و استحکام بالایی پیدا کند. این مشخصات سرامیک پرسلان پارکینگ را به محصولی تخصصی برای این مورد تبدیل کرده است.
  • ثبات رنگ در برابر تابش پرتوهای خورشید: رنگ و نمای پوشش کف در پارکینگ به‌عنوان بخشی از مشاع ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. بر این اساس انتخاب سرامیک پرسلان پارکینگ در نمونه‌های متنوع از جمله اسلب سرامیک و نیز انواع سرامیک پرسلانی بسیار مهم است. از طرفی پرتوهای خورشید با دارا بودن اشعه UV تاثیر زیادی بر رنگ‌دانه‌های موجود در اجزاء و مصالح ساختمانی داشته و با گذشت زمان آنها را بی‌رنگ و بدنما می‌کنند. در نمونه‌های تولید شده سرامیک پرسلان پارکینگ و اسلب سرامیک، نحوه رنگ‌آمیزی و لعاب دادن سرامیک طوری انتخاب شده تا در برابر تابش خورشید مقاوم بوده و دچار رنگ پریدگی نشود. 
  • استحکام بالا و عمر طولانی: استحکام سرامیک پرسلان پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار است که دلیل اصلی و عمده آن را می‌توان محل انتخابی برای کاربرد آن نسبت داد. با وجود اصطکاک و سایش بالایی که در این مکان با تردد خودروها اتفاق می‌افتد، باز هم با وجود سرامیک پرسلانی دوام پوشش کف پارکینگ تضمینی است. از طرفی این نوع سرامیک اصطکاک لازم با لاستیک خودرو را داراست که مزیت بزرگی در پوشش پارکینگ به‌شمار می‌آید.
  • رنگ‌بندی زیبا و درخشش بالا: رنگ پوشش سرامیکی کف پارکینگ باید مورد قبول و علاقه همه ساکنین ساختمان باشد و موردی عمومی به‌شمار می‌آید. تنوع و درخشش رنگ‌ها در همه مدل‌های سرامیک پرسلان پارکینگ و اسلب سرامیک‌ها به‌حدی است که رضایت افراد با هر نوع سلیقه و الزامات مصرف را تامین می‌کند.

اسلب سرامیک

اسلب به برش‌های بزرگ و یکپارچه‌ای از سنگ یا سرامیک اطلاق می‌شود که در نمای ساختمان و پوشش کف فضاهای عمومی و داخلی بنا کاربرد زیادی دارند. در مورد اسلب سرامیک‌ها نیز این شیوه صدق می‌کند و برش‌های بزرگ و زیبای این نوع سرامیک بادوام، کارایی زیادی در پوشش کف و دیوارها دارد. از پارکینگ تا نمای داخلی و خارجی ساختمان و بسیاری موارد دیگر را می‌توان با استفاده از اسلب سرامیک تکمیل نمود. 

این نوع سرامیک‌ به‌دلیل داشتن یکپارچگی و تنوع طرح بی‌نظیر، این روزها در بازار خواهان زیادی دارد و بسیاری از پیمانکاران ساختمانی آن را به‌عنوان انتخابی عمومی پذیرفته‌اند.

خرید اینترنتی این تولیدات زیبا نیز فرصت مناسبی است که امکان تهیه آنها را به‌ آسان‌ترین روش و با تضمین کیفیت فراهم آورده است. 

کلام پایانی

سرامیک پرسلان پارکینگ و انواع اسلب سرامیک با تنوع طرح را می‌توان از بهترین گزینه‌های انتخابی برای فضاهای مفید و مشاع ساختمان به‌شمار آورد. دوام بالا، قابلیت شستشوی آسان و خواص ضد باکتری، زیبایی فوق‌العاده و درخشش بی‌نظیر سرامیک پرسلانی در کنار ویژگی‌های پخت و تهیه این تولیدات از اصلی‌ترین دلایل اقبال عمومی نسبت به آنهاست.

شما نیز می‌توانید با ورود به سایت‌های معتبر عرضه کننده انواع سرامیک پرسلان پارکینگ، نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

ضمنا وجود خدمات مشاوره در این مورد از طریق سایت‌های عرضه کننده انواع سرامیک پرسلانی نیز کمک بزرگی به انتخاب بهتر این محصولات خواهد نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]