اطلاعات تماس
  • 031327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105126334919364

آموزش طراحی سایت همراه با دیجیتال مارکتینگ برای رسیدن به فروش بالا

کد: 140105126334919364

https://bit.ly/3zvDfLc

، (اخبار رسمی): دلایلی که نیاز به داشتن وب سایت را به شرکت‌ها یادآوری می کند، بسیار کاربردی است و در ابتدای مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.شاید نکاتی که در این مقاله کوتاه بیان شد برای بسیاری از خوانندگان مفید باشد.

آموزش طراحی سایت همراه با دیجیتال مارکتینگ برای رسیدن به فروش بالا
آموزش طراحی سایت همراه با دیجیتال مارکتینگ برای رسیدن به فروش بالا

طراحی وب سایت تجاری یا طراحی وب سایت برای مشاغل غیر تجاری یا مشاغلی که جنبه تجاری دارند در ساختار یک کسب و کار گنجانده نشده‌اند و این دو مورد تفاوت‌های اساسی با یک دیگر دارد.

 پاسخ به این سوال که چرا طراحی یک وب سایت تجاری اهمیت دارد و توضیح نیاز به یک وب سایت تجاری به یک مشکل تکراری تبدیل شده است و بسیاری از صاحبان مشاغل می دانند که داشتن یک وب سایت برای ارتقای اهداف تجاری ضروری است.
البته ذکر دلایلی که نیاز به داشتن وب سایت را به شرکت ها یادآوری می کند بسیار کاربردی است و در ابتدای مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد و شاید نکاتی که در این مقاله کوتاه بیان شد برای بسیاری از خوانندگان مفید باشد.

به همین منظور علاوه بر توضیح روند کاری طراحی سایت شرکتی به نکات کاربردی دیگری نیز اشاره خواهیم کرد.

پس با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را در مورد ایجاد وب سایت شرکتی دریافت کنید.

اهمیت طراحی سایت شرکتی

  • چه شرکت بزرگی با کارمندان زیاد باشید، خواه شرکت کوچکی باشد تنها با داشتن یک وب سایت، می توانید به راحتی خدماتی را که شرکت خود ارائه می دهد به مردم سراسر جهان ارائه دهید.
  • اگرچه داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می‌دهد مهم است که از ابتدا به یاد داشته باشید که داشتن یک وب سایت به تنهایی موفقیت شما و جذب مشتری از اینترنت را تضمین نمی‌کند. حتما می‌دانید که طراحی سایت شرکتی تنها اولین قدم برای ورود به رقابت برای جذب مشتری از راه حل های بازاریابی دیجیتال است.
  • همانطور که به جلو می رویم، در مورد تمام مراحل و نحوه تعامل با شرکت طراحی وب سایت بیشتر بدانید.
  • این موارد را قبل از شروع ایجاد یک وب سایت شرکتی در نظر بگیرید
  • به اندازه کافی پول بدست آورید وقتی به این نتیجه می رسید که باید برای شرکت خود یک وب سایت طراحی کنید، اولین کاری که می کنید این است که یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای پیدا کنید.

 پیشنهادی که در این مورد می توانم بکنم این است که آدرس شرکت طراحی سایت را از دوستان و همکاران خود بگیرید، جستجوی خود را به مکان های کاری و دوستانه محدود نکنید و به جستجوی خود در اینترنت ادامه دهید.


به نمونه کارها توجه کنید

کار طراحی وب سایت را به شرکتی که با آن مصاحبه می کنید برون سپاری کنید. نگاهی دقیق به پرتفوی شرکت ها نشان دهنده توانایی های آنها در زمینه طراحی وب سایت است.

البته گاهی اوقات مجذوب اولین سبد مشتریانی می شویم که به دنبال یک شرکت طراحی سایت هستند تا کار خود را به آنها بسپارند و معتقدند بهترین انتخاب هستند اما دانش لازم را در این زمینه ندارند.

 دلیل طراحی وب سایت این است که آنها ممکن است اشتباه کنند. سعی کنید تا حد امکان مهم ترین محتوای وب سایت خود را در دسترس قرار دهید.

آیا به سرعت مشکلات مربوط به فعالیت وب سایت را تشخیص می دهید؟ اگر بله، آیا نمی توانید یا نمی خواهید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید؟

 با توجه به نکاتی از این دست، بهترین نتیجه را در بررسی سبد سرمایه گذاری شرکت ها خواهید گرفت و می توانید طراحی سایت شرکت خود را به بهترین شکل سفارش دهید.

با اخبار رسمی بیشتر بدانید: معرفی 10 ایده جذاب و پول ساز برای شروع کسب و کار شما!!

مراحل گام به گام طراحی سایت شرکتی
اکنون که با تمام مقدماتی که باید در هنگام ایجاد وب سایت رعایت شود آشنا شدید، مراحل توسعه وب سایت شرکتی را مرحله به مرحله کپی می کنیم.

این فعالیت ها بر اساس مدل کاری آژانس بازاریابی دیجیتال Bhidoo انجام می شود.


مرحله اول: بررسی صنعت و شرایط کاری مشتری
کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو به عنوان مرکز تخصصی طراحی سایت در اصفهان پس از دریافت درخواست خدمات طراحی سایت این شرکت، شروع به ارزیابی کسب و کاری می کنند که مشتری خود در آن فعالیت می کند و همزمان با مشتری همکاری می کند و در انتخاب نوع وب سایت به او مشاوره اولیه می دهد. بسته به هدف مشتری از طراحی وب سایت شرکتی، دو گزینه دارد: گزینه اول طراحی یک وب سایت اطلاعاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت و گزینه دوم طراحی وب سایت فروشگاهی برای فروش آنلاین محصولات و خدمات شرکت است.
مرحله دوم: طراحی رابط کاربری (UI) و انتخاب قالب صفحه اصلی
با مشورت و همفکری کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو و بر اساس نمونه های داخلی و خارجی در صنعت و یا نمونه های نزدیک کار از دیدگاه مشتری یا آژانس دیجیتال مارکتینگ، طراحی آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو. وب سایت این شرکت در حال ورود به مراحل طراحی و کدنویسی است.

در این مرحله از یک CMS آماده مانند وردپرس و یا در صورت داشتن نیازهای خاص مشتری مانند اتصال به پایگاه داده استفاده می شود. یا اتصال به سرویس برنامه باید دارای یک کد CMS ویژه برای آن باشد.


مرحله سوم: محتوای پیش نویس شروع و پایان تصادفی را بارگذاری کنید
در مرحله دوم علاوه بر روشی که برای طراحی سایت شرکتی استفاده کردیم، در مرحله سوم محتوای اصلی وب سایت را آپلود کرده و شروع به نهایی سازی طراحی سایت می کنیم.
مرحله چهارم: مرحله کدگذاری را کامل کنید و مشتری را تحویل و آموزش دهید.
در این مرحله تمامی وظایف اصلی طراحی وب سایت شرکتی انجام می شود و تنها وظیفه اصلی این است که در نهایت وب سایت را به مشتری تحویل داده و آموزش های لازم برای مدیریت سایت را به او ارائه دهیم. در اینجا لازم به ذکر است که بر اساس تجربه آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو، نیاز اکثر مشتریان با کمک سیستم های مدیریت محتوا (CMS) قابل رفع است که پیشنهاد ما استفاده از سیستم مدیریت محتوا در این مورد است.

وردپرس

 یکی از ویژگی‌های این سیستم مدیریت محتوا افزایش سرعت توسعه وب سایت، کاهش هزینه های پیاده سازی، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و امکان یادگیری آسان و سریع کنترل پنل سایت به لطف وجود سایت های زیاد است.


بهینه سازی وب سایت و پاسخ گویی برای دستگاه های مختلف
اگر شرکت شما با ظهور تلفن های هوشمند و تبلت ها رفتار مشتری را تغییر ندهد، وب سایت شرکت شما ممکن است در معرض خطر قرار گیرد.
بر اساس داده های ایالات متحده، موبایل کم کم به پلتفرم دیجیتال غالب تبدیل می شود، به طوری که تمام فعالیت ها بر روی تلفن های هوشمند و تبلت ها 60 درصد از مصرف رسانه های دیجیتال آمریکایی را تشکیل می دهند.


اکثر مشتریان برای بازدید از وب سایت شرکت به جای رایانه‌های رومیزی از تلفن و تبلت استفاده می کنند.
در گذشته، طراحی وب سایت موبایل بسیار سخت تر از امروز بود. کسب و کارها باید یک صفحه کاملا مجزا ایجاد می کردند و در یک زیربخش پست می کردند.
امروزه، با فناوری‌های جدید مانند شرکت‌های HubSpot، شما فقط باید یک وب‌سایت شرکتی ایجاد کنید و وب‌سایت شما در هر دستگاهی که از وب‌سایت استفاده می‌کند، فوراً پاسخ می‌دهد.
وب سایت جودی اورکوهارت در دستگاه‌های گوناگونی از جمله تلفن‌های همراه نمایش داده می‌شود.

محتوای آسان این سایت به بازدیدکنندگان کمک می کند تا اطلاعاتی را جمع آوری کرده و موضوعات مورد نیاز خود را بیابند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو به عنوان تخصصی ترین شرکت طراحی سایت در اصفهان با طراحان متخصص در زمینه گرافیک وب فعالیت می کند.
در پایان باز هم لازم به ذکر است که طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به فضای آنلاین است.

برای موفقیت کسب و کار در فضای آنلاین، به مجموعه ای از خدمات بازاریابی دیجیتال از جمله بهینه سازی سئو و وب سایت، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی و ایجاد محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویدئویی و غیره نیاز دارید. شما همچنین می توانید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ به دو تماس بگیرید.

منبع: ساناپرس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031327*****
[نمایش اطلاعات]