کد: 140105166339719374

شال و روسری بهترین نوع اکسسوری زنانه در فصل تابستان

5 روش فانتزی برای انتخاب شال و روسری در تابستان

کد: 140105166339719374

https://bit.ly/3Qwzvjy

، بناب , (اخبار رسمی): فصل تابستان موعد مناسبی برای باز کردن صندوقچه روسری‌هایتان است تا شال و روسری‌ها را داخل کمد لباستان به بهترین شکل جای بدهید. بدون شک این اکسسوری زیبا و جذاب زنانه می تواند ظاهر و استایل ست لباستان را با رعایت چند نکته کوچک در یک ثانیه عوض کند و تبدیل به یک بانوی شیک باوقار کند.

5روش فانتزی برای انتخاب شال و روسری در تابستان
5 روش فانتزی برای انتخاب شال و روسری در تابستان

بهترین ایده پوشیدن هر لباسی در تابستان رعایت اصل راحتی و شیک بودن در کنار یکدیگر است.

حتی در گرمترین موقع تابستان، روسری یک پوشش شیک همه کاره است که می‌توان آن را به روش‌های مختلف پوشید، تا ترکیب استایل لباستان را به بهترین شکل نظم دهد . مثلا یک روسری دو رنگ سفید و مشکی را تصور کنید که با یک مانتوی سفید و شلوار جین مورد علاقه تان پوشیده‌اید..!

اگر شال و روسری مورد علاقه تان هنوز فروخته نشده حتما یک سری به فروشگاه بزنید:

مثلا میتوانید به عنوان یک دختر جوان که به ظاهر شایسته خود ارزش قائل می شود به مدل های شال دخترانه چتر زیبایی یا فروشگاه‌هایی مانند دیجی استایل سر بزنید و بهترین روسری و شال‌های تابستانه را برای خود انتخاب کنید.

در این مقاله انواع روش های جذاب و مدرنی که میتوانید روسری و شال را به عنوان اکسسوری استفاده کنید به رشته تحریر درآمده است:

  1. همراه با شالی که روی سرتان است یک روسری را به گردنتان ببندید: برای داشتن ظاهری خارج از چهارچوب‌های رایج، روسریتان را به عنوان یک شال گردن دور گردنتان گره بزنید.  یک لباس تک رنگ بپوشید، و یک روسری چاپ شده را به عنوان شال گردن استفاده کنید تا جلوه ایبرجسته تری را به ظاهرتان اضافه کند. برای ایجاد چنین ظاهر شیک و شاخصی از یک روسری کوچک یا از مینی اسکارفهای خنک استفاده کنید.
  2. استایل خنثی ایجاد کنید: به سراغ شال و روسری های سبک در رنگ های پاستیلی آب نباتی یا رنگ های تابستانی روشن بروید. بهترین پوششی که میتواند یک لباس غیررسمی تابستانی را به ظاهرتان القا کند، یک روسری سبک و خنک است که به طرز دم خرگوشی به دور گردن و روی سرتان پوشیده شده است. جزئیات را فراموش نکنید: بهترین ایده پوشیدن هر لباسی در تابستان رعایت اصل راحتی و شیک بودن در کنار یکدیگر است هیچ وقت ست معمولی نپوشید. برای ست کردن مانتو و شلوار جین به صورتی مدرن، از یک روسری یا شال منگوله دار یا حاشیه دار برای زیبایی بیشتر ظاهرتان استفاده کنید.
  3. روسری را با یک کت بلند یا بلیزر مناسب ست کنید: برای جلوه دادن ظاهری ظریف به خودتان، به سراغ روسری‌های کوچکتر با رگه هایی تیره بروید که بتوانید با لباس خودتان ترکیب کنید. روسری‌های برند چتر زیبایی بهترین گزینه برای ست کردن با کت‌های تابستانی هستند، زیرا در انواع مختلف، طرح‌ها، رنگبندیها  و تایلها موجود هستند که به راحتی می‌توان یک لباس را کامل کرد.
  4. روسری به هنگام سفر کردن: روسری یک اکسسوری عالی برای پوشیدن در آب و هوای غیرقابل پیش بینی است. شال و روسری های چهارخانه یک الگوی کلاسیک است و می‌توانید در رنگ‌های خنثی (خردلی، قهوه‌ای، بژ حتی مشکی) این طرز روسریها را تهیه کنید تا با لباس‌های مختلف ست شود. آن را به سرتان بیاندازید یا یک شال را با یک روسری کوچکتر که به سرتان پوشیده اید از گردن آویزان کنید و با توجه به آب و هوایی که در آن هستید  به دور شانه ها بپیچید.

منبع: چتر زیبایی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف