اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105186342416667

شیلنگ هوا و ویژگی‌های آن

انتخاب بهترین شیلنگ هوا و نکاتی درباره آن

کد: 140105186342416667

https://bit.ly/3Ab8tso

، مشهد , (اخبار رسمی): شیلنگ‌های هوا یکی از مهمترین بخشهای کمپرسور باد است که باید در هنگام تهیه آن به ویژگیهای مهم آن توجه داشته باشید. بنابراین باید استانداردهای شیلنگ را درنظر بگیرید.

انتخاب بهترین شیلنگ هوا و نکاتی درباره آن
کمپرسور باد

اگر شما یک متخصص بدنه فروشی خودرو هستید، ممکن است در طول روز در وسایل نقلیه بزرگ حرکت کنید و به یک شلنگ بلند و بسیار قابل مانور نیاز داشته باشید.

انتخاب بهترین شیلنگ هوا برای سیستم کمپرسور صنعتی شما می تواند چالش برانگیز باشد، با گزینه های زیادی که برای انجام اهداف مختلف طراحی شده اند. چگونه می توان تشخیص داد که شلنگ نئوپرن بهتر از شیلنگ پلی اورتان است یا شیلنگ عقب نشینی بهتر از شیلنگ استاندارد است؟ از این دستورالعمل‌ها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تصمیمی آگاهانه در انتخاب شیلنگ هوای کارآمد، قابل اعتماد و مناسب برای برنامه‌های شما می‌گیرید. اگر قصد دارید مستقیم سراغ خرید پمپ باید بروید بهتر است برای اطلاع از قیمت کمپرسور باد وارد سایت ایران کمپرسور شوید و از انواع کمپرسور و پمپ باد و مضخصات انها دیدن کنید. 

چه زمانی شیلنگ موجود خود را تعویض کنید
دلایلی وجود دارد که شما را ملزم به ارتقاء شیلنگ هوای فعلی خود می کند. اگر قصد دارید از تجهیزات مختلف استفاده کنید و شیلنگی ندارید که با این تجهیزات سازگار باشد، ارتقاء به شما این امکان را می دهد که از کمپرسور خود بهره بیشتری ببرید و طیف وسیع تری از کاربردها را فعال کنید. از طرف دیگر، اگر در شیلنگ فعلی شما نقصی وجود دارد، تعویض شلنگ شما باید در اولویت باشد.

عیوب رایجی که نیاز به تعویض شلنگ دارند عبارتند از: اتصالات یا اتصال دهنده آسیب دیده، بریدگی یا سوراخ شدن لوله یا نشت هوا، پیچ خوردگی یا پیچ خوردگی جبران ناپذیر، سایش زودرس ناشی از هوای بسیار سرد یا خشک، نشت ناشی از فشار زیاد.

در نهایت، حتی اگر شیلنگ شما هیچ نقص آشکاری نداشته باشد، باید آن را تعویض کنید. شیلنگ های هوای صنعتی معمولاً بین پنج تا ده سال عمر مفید دارند. با این حال، شلنگ شما ممکن است قبل از آن زمان سایش قابل توجهی داشته باشد و طول عمر آن به عوامل مختلفی مانند کیفیت محصول، مواد، دفعات استفاده و کیفیت و دفعات نگهداری بستگی دارد.

ملاحظات کیفیت
هنگام خرید شیلنگ هوای جدید، کاربران باید طول و قطر مورد نیاز، مواد ایده‌آل برای کاربردهای خاص، و اینکه آیا شیلنگ استاندارد یا عقب‌گرد برای نیازهای آن‌ها مناسب‌تر است را در نظر بگیرند.

طول

هنگام تصمیم گیری در مورد طول شیلنگ ایده آل، ابتدا برنامه های کاربردی خود را در نظر بگیرید. اگر شما یک متخصص بدنه فروشی خودرو هستید، ممکن است در طول روز در وسایل نقلیه بزرگ حرکت کنید و به یک شلنگ بلند و بسیار قابل مانور نیاز داشته باشید. اگر تمام روز روی یک نیمکت با مته بادی نجاری کار می کنید، احتمالاً به شلنگ بسیار کوتاه تری نیاز خواهید داشت.

علاوه بر این، تعدادی شیلنگ با اتصالاتی طراحی شده اند تا مالکان بتوانند طول شیلنگ خود را با اتصال یک شیلنگ به دیگری تنظیم کنند. اگر نیاز به افزایش دسترسی شلنگ خود دارید، عاقلانه تر است که از شیلنگ بلندتری استفاده کنید زیرا کوپلینگ های شیلنگ استاندارد پر سوراخ نیستند و محدودیت هایی ایجاد می کنند که می تواند منجر به کاهش فشار شود که می تواند ابزار شما را متوقف کند.

هدف شما همیشه باید ایجاد تعادل بین تحرک و کاهش فشار کم باشد. تلفات فشار در طول شیلنگ تسریع می‌شود، به این معنی که هر چه شلنگ طولانی‌تر باشد، با حرکت هوای فشرده به مقصد نهایی، فشار بیشتری از دست می‌رود.

قطر

شیلنگ های هوا با قطر داخلی (ID) اندازه گیری می شوند و در اندازه های استاندارد ¼، ⅜ یا ½ اینچ یا اندازه های متریک 6 میلی متر، 8 میلی متر یا 10 میلی متر هستند. از آنجایی که شناسه بالاتر با ظرفیت هوای بالاتر مرتبط است، انتخاب قطر شیلنگ هوای ایده آل شما نیاز به درک نیازهای CFM ابزارهای هوای شما دارد.

به عنوان مثال، میخ‌کن‌های دستی اغلب با CFM کم کار می‌کنند - بین 1 تا 3 - و بنابراین اغلب به شلنگی با شناسه بزرگ‌تر از 6 میلی‌متر نیاز ندارند. ابزارهایی که بالاتر از 6 CFM کار می کنند برای شیلنگ های 8 تا 10 میلی متری مناسب تر هستند.

به خاطر داشته باشید که ابزارهای هوا درجه‌بندی جریان «متوسط» را فهرست می‌کنند که بیشتر به نحوه استفاده شما از ابزار اشاره می‌کند تا حجم هوای نامحدودی که می‌تواند از آن عبور کند. مشکلاتی که منجر به فشار ناکافی در ابزار می شود معمولاً با ترکیب اندازه سوراخ شلنگ، اندازه سوراخ اتصال و طول متحمل می شوند.

مواد

ماده ای که شیلنگ هوا از آن ساخته شده است بر وزن، عملکرد، طول عمر و انعطاف پذیری آن تأثیر می گذارد، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری برای خرید شیلنگ جدید، تفاوت مواد را درک کنید.

نایلون سبک، قابل حمل و مقرون به صرفه است و برای بسیاری از کاربردهای خانگی ایده آل است. با این حال، نایلون در هوای سرد ضعیف عمل می کند و دوام بسیار کمتری نسبت به سایر مواد شیلنگ دارد و در برابر پیچ خوردگی، خمیدگی و سایش سریع حساس است.

نئوپرن ضخیم، سنگین، بسیار قابل اعتماد است و برای کاربردهای کشاورزی، صنعتی و خانگی با کار متوسط ​​تا سنگین مناسب است. به طور طبیعی در برابر پیچ خوردگی و بریدگی مقاوم است و همیشه صاف دراز می کشد. شیلنگ‌های نئوپرن معمولاً دارای قیمت بالاتری نسبت به شیلنگ‌های نایلونی هستند و در دماهای تا -4 درجه فارنهایت عملکرد خوبی دارند.

پلی یورتان در حالی که به اندازه نئوپرن انعطاف پذیر نیست، سبک و قابل حمل است، همچنین بادوام است و برای کاربردهای فشار بالا مناسب است. از آنجایی که مستعد پیچ ​​خوردگی است، به جای شیلنگ های استاندارد، ماده بهتری برای پس زدن است. شیلنگ های پلی اورتان در دماهای تا 22- درجه فارنهایت عملکرد خوبی دارند و به دلیل طول عمر و عملکرد عالی، عموماً سرمایه گذاری خوبی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی