اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236352219430

صندلی ماساژور خوب از کجا بخریم؟

کد: 140105236352219430

https://bit.ly/3bNMJd3

، (اخبار رسمی): وقتی پس از یک روز پر کار و خسته کننده به خانه برمی‌گردیم، هیچ چیز به اندازه یک دوش آب گرم و ماساژ حرفه‌ای، دلچسب نیست! بدون شک همه ما روزهای پرمشغله بسیاری را پشت سر می‎‌‌گذاریم و گاهی از رسیدگی به بدن و حتی رعایت اصول ارگونومی در انجام کارها غافل می‌شویم.

صندلی ماساژور خوب از کجا بخریم؟
صندلی ماساژور خوب از کجا بخریم؟

به همین دلیل در سنین مختلف، درد، گرفتگی‌های عضلانی و مفصلی به سراغ ما می‌آید.

 قطعاً پیاده روی و انجام حرکات ورزشی، می‌تواند سبک زندگی سالم‌تری را برای ما به وجود بیاورد. اما اگر شرایط و زمان کافی برای رفتن به باشگاه و انجام تمرینات ورزشی وجود نداشته باشد، خبر خوب این است که با خرید صندلی ماساژور می‌توانید هر روز ماساژ حرفه‌ای دریافت کنید! 

مزایای یک ماساژ حرفه‌ای یا صندلی ماساژور

شاید تصور کنید دریافت ماساژ، تنها حس خوب، دلچسب و البته آرامش بخشی به ما هدیه می‌دهد. اما فقط همین نیست! شما با دریافت ماساژ می‌توانید بسیاری از گرفتگی‌های عضلانی را درمان کنید و حتی از ابتلا به برخی بیماری‌ها جلوگیری کنید.

 در برخی موارد حتی ماساژ گرفتن با صندلی ماساژرو، می‌تواند جایگزین جلسات فیزیوتراپی برای افرادی که گرفتگی رگ سیاتیک دارند، باشد. اما اگر بخواهیم لیستی از مزایای ماساژ گرفتن با صندلی ماساژور را در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

بهبود گردش خون

صندلی ماساژور بهترین ابزاری است که با آن استرس و اضطراب‌های روزانه به حداقل می‌رسد و به همین دلیل گردش خون در تمام اعضای بدن بهبود پیدا می‌کند. به عبارت دیگر در صندلی ماساژور تکنیک‌هایی برای افزایش جریان خون در بدن به کار گرفته شده است.

فراموش نکنید که بهبود وضعیت گردش خون در بدن، منجر به حذف سموم و عملکرد مناسب کلیه اندام‌ها می‌شود. نظرسنجی از بیماران و بررسی آزمایشات آنها نشان داده است افرادی که به مدت طولانی از صندلی ماساژور استفاده کرده اند، شاهد کاهش فشار خون و استرس بوده اند.  

افزایش سلامت دستگاه قلبی و عروقی

یکی دیگر از مزایای خرید صندلی ماساژور این است که کاهش فشار خون را به دنبال دارد. اشاره کردیم که استفاده بلند مدت از صندلی ماساژور، گردش خون را بهبود می‎بخشد، این خود تاثیر به سزایی در کاهش فشار خون و در نتیجه بهبود سیستم قلب و عروق دارد.

تحقیقات آزمایشگاهی دیگری نشان داده که ماساژ می‌تواند مانع لختگی خون در بیماران قبلی پس از عمل جراحی شود. از این رو استفاده از صندلی ماساژرو و دریافت ماساژ برای بیماران قبلی، البته با هماهنگی و اطلاع پزشک متخصص توصیه می‌شود.

تسکین دردهای مزمن

بر اساس گزارش ارائه شده توسط انجمن کایروپراکتیک آمریکا، اولین علت از کارافتادگی افراد در سراسر جهان، درد مزمن اعضای مختلف بدن است. بر طبق این گزارش که مستندات تحقیقاتی آن موجود است، از هر 10 نفر حداقل 1 نفر به درد در ناحیه کمر و ستون فقرات مبتلاست که بی توجهی به درد یا استفاده از داروهای آرام‌بخش به صورت مقطعی، موجل تبدیل شدن آن، به درد مزمن می‎شود.

 یکی از نتایجی که می‎توانید از صندلی ماساژور انتظار داشته باشید، تسکین دردهای عضلانی و مفصلی مزمن است. پس از 10 روز استفاده متوالی از صندلی ماساژور به مدت روزانه 15 دقیقه، در طول سه ماه، شاهد بهبود 75 درصدی درد در نواحی مختلف خواهید بود.

کاهش سردردهای میگرنی

سردردهای آزاردهنده میگرنی یکی دیگر از مشکلاتی است که می‎تواند به وسیله دریافت ماساژ، بهبود یابد. شاید برایتان کمی تعجب آور باشد که با ماساژ درمانی بتوان سر درد را بهبود بخشید. اما باید بگوییم که عوامل مختلفی مانند رعایت نکردن اصول ارگونومی در نشستن، راه رفتن و حتی ایستادن، خیره شدن طولانی مدت به یک نقطه، استفاده بیش از اندازه از لوازم الکترونیک مانند موبایل و لپ تاپ، بی‌خوابی و عوامل مشابه می‌تواند دلایل بروز سردرد باشد.

انواع صندلی ماساژور

صندلی ماساژور انواع مختلفی دارد که قبل از خرید باید با آنها آشنایی داشته باشید و سپس بر اساس نیاز خود و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌‎اید، صندلی ماساژور مناسب خود را خریداری کنید. به طور کلی انواع صندلی ماساژور را میتوان به چهار دسته تقسیم بندی نمود:

روکش صندلی ماساژور سه بعدی

روکش صندلی ماساژور در واقع ابزاری برای ماساژ دادن بخش میانی یا همان کمر در حین انجام کار است. این روکش به راحتی روی انواع صندلی اداری و نیز صندلی خودرو نصب می‌شود و مهمترین مزیت آن قیمت به صرفه و اقتصادی و البته قابل حمل بودن است. اگر ساعاتی زیادی در طول روز را پشت میز کار خود هستید، خرید روکش صندلی ماساژور را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

صندلی ماساژور کوچک با قابلیت ماساژ کل بدن

این ماساژورها را می‌توان نسل اول صندلی‌های ماساژور فعلی دانست که امکان ماساژ دادن کل بدن را دارند. البته تعداد غلتک‌های لرزشی در این صندلی‌ها محدود است و اکثر آنها فاقد کیسه هوا هستند. مهمترین مزیت این صندلی، ابعاد کوچک آنها و قیمت مناسب در مقایسه با صندلی‌های نسل جدید است. در حال حاضر نسل جدید صندلی ماساژور در بازار عرضه شده که استقبال کاربران بسیاری را به همراه داشته است.

صندلی ماساژور بزرگ با قابلیت انتخاب برنامه ماساژ

عنوان پر فروش‌ترین صندلی‎‌های ماساژور به این دسته از صندلی‌ها تعلق دارد. از مهمترین مزیت‌های صندلی‌های ماساژور نسل جدید می‌توان بالا بودن تعداد غلتک‌های ماساژ، وجود کیسه فشار هوا، قابلیت زمان بندی ماساژ و در نهایت انتخاب برنامه ماساژ به طور دلخواه اشاره کرد.

صندلی ماساژور حرفه‌ای

صندلی ماساژور حرفه‌ای برای افراد ایده‌آل‌گرا در زمینه دریافت ماساژ، باشگاه‌های ورزشی، کلینیک‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات ماساژ طراحی شده است. این نوع صندلی‌ها قیمت به مراتب بیشتری از دسته‌های قبلی دارند و دارای برنامه های متعدد درمانی برای افراد با شرایط مختلف است.

همچنین وجود تعداد بیشتری از غلتک و کیسه هوا از دیگر امکانات این نوع صندلی ماساژور حرفه‌ای برای ماساژ سه بعدی عمیق است. یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین ویژگی‌های صندلی ماساژور حرفه‌ای، آپشن گرانش صفر است.

حالتی که با فعال‌سازی آن، می‌توانید به صورت خوابیده و در ریلکس‌ترین حالت از صندلی استفاده نمایید، به طوری که بدن شما کمترین میزان نیروی گرانش را احساس می‌کند و حداکثر آرامش و راحتی را در حین دریافت ماساژ تجربه خواهید کرد.

بهترین برند تولید کننده صندلی ماساژور

اگر بخواهیم درباره بهترین برندهای تولید کننده صندلی ماساژور صحبت کنیم، باید بگوییم قطعا در بین چند برند اول، نام میوتو دیده میشود. این برند با تولید انواع صندلی ماساژور با ابعاد و قابلیت های مختلف، جایگاه ویژه ای در حوزه لوازم مربوط به ماساژ بدن به دست آورده است. لذا برای خرید صندلی ماساژور، حتماً محصولات بسیار با کیفیت و استاندارد میوتو را بررسی کنید.

صندلی ماساژور خوب از کجا بخریم؟

حال که با مزایای خرید و استفاده از صندلی ماساژور آشنا شدید، شاید برایتان سوال باشد که صندلی ماساژور خوب از کجا بخریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم فروشگاه مستر رست یکی از برترین واردکنندگان انواع صندلی ماساژور در ایران است. کلیه کالاهای موجود در این مجموعه دارای ضمانت نامه اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، همچنین مشاوره رایگان خرید صندلی ماساژور توسط کارشناسان خبره ارائه می‌شود. از این رو فروشگاه مستر رست را می‌توان مرجعی مناسب برای خرید صندلی ماساژور دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]