اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236354219441

شرایط ویزا توریستی کانادا

کد: 140105236354219441

https://bit.ly/3PsBKmS

، (اخبار رسمی): امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا وارد کشور کانادا شوند چون این کشور امروزه بر اساس تفکرات انسان در حال رشد است و توانسته یک شهر پر قدرت در بین توریست ها شناخته شود.

شرایط ویزا توریستی کانادا
شرایط ویزا توریستی کانادا
شرایط ویزا توریستی کانادا
شرایط ویزا توریستی کانادا

همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد قصد سفر به کانادا را داشته باشند؛ ولی برای آن‌ها سوال است که  چگونه می‌توانند وارد این کشور شوند که ما در جواب باید به آن‌ها بگوییم که با گرفتن ویزای توریستی می‌توانند راه سفر خود را به کانادا باز کنند.

 در نتیجه افراد بسیاری هستند که با داشتن شرایط ویزا کانادا توریستی می‌توانند از این طریق، مهاجرت یا سفر کوتاه مدتی داشته باشند.

 قطعا برای گرفتن این نوع ویزا باید شرایط خاصی داشته باشند که متقاضیان با رعایت کردن تمام این شرایط و داشتن اطلاعات لازم می توانند اقدام به گرفتن ویزای توریستی کنند.

شرایط لازم 

 یکی از شرایط ویزای توریستی کانادا این است که فرد متقاضی حداقل باید ۱۸ سال داشته باشد در نتیجه افرادی که پایین از ۱۸ سال سن دارند نمی‌توانند برای دریافت این ویزا اقدام کنند.

هدف متقاضیان باید گردش باشد تا بتواند این ویزا را درخواست کنند. به عنوان مثال اگر هدف آن‌ها سرمایه گذاری و تجارت است باید ویزای تجاری دریافت کنند. شرایط دیگری که بسیار الزامی است تا متقاضیان با داشتن این شرایط، روش گرفتن ویزای خود را راحت تر کنند؛ این است که نباید هیچگونه سابقه کیفری و جنایی در کشور خود داشته باشند.

 در نتیجه با داشتن تمام این شرایط در کمترین زمان می‌توانند سفر خود را درست کنند.

قصد سفر به کانادا را دارید؟ خالی از لطف نیست که با ویزا کانادا و انواع آن آشنا شوید.

انواع ویزا توریستی کانادا چیست ؟

 کشور کانادا انواع مختلفی از ویزا را به مسافران خود ارائه می‌دهد. به عنوان مثال ما برای تحصیل کردن باید ویزای تحصیلی یا برای سرمایه‌گذاری باید ویزای تجاری دریافت کنیم و گردشگران برای سفر کردن و اقامت کوتاه مدت باید ویزای توریستی اخذ کنند که این نوع ویزا نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

 ما در اینجا می‌خواهیم به انواع ویزا توریستی کانادا بپردازیم پس با دقت به موارد زیر توجه کنید.

ویزای توریستی به دو دسته تقسیم می‌شوند که یکی از آنها ویزای سینگل یا یکباره ورود است و ویزای دیگر به نام مولتی یا چند بار ورود است.

یک نوع ویزای توریستی هم وجود دارد که در میان توریست‌ها، مورد شهرت خاصی قرار گرفته و به نام ویزای سینگل است که اگر تاریخ اعتبار آن به پایان برسد شما به راحتی می‌توانید درخواست تمدید ویزا داشته باشید.

سوپرویزا

 یکی دیگر از انواع ویزای توریستی به نام سوپر ویزا است و برای کسانی که دوست دارند اقامت دائم کسب کنند یا به مدت ۱۰ سال در این کشور اقامت داشته باشند بسیار مناسب است و افراد از طریق این ویزا می‌توانند دعوتنامه را برای خانواده‌های خود ارسال کنند.

ویزای مولتی به نوبه خود در میان توریست‌ها شهرت بالایی برخوردار است؛ ولی مدت اعتبار آن بسیار کوتاه است و تمدید کردن دوباره این ویزا کار بسیار سختی است و کشور کانادا برای دادن این نوع ویزا حساسیت خاصی نشان داده است.

 داشتن انواع مختلفی از ویزای توریستی امتیاز بالایی است که برای توریست‌ها در نظر گرفته‌اند و آنها می‌توانند بنابر شرایط و موقعیت خود هر کدام از ویزاهای توریستی مورد نظر خود را اخذ کنند و به راحتی وارد کشور شوند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله ویزا مولتی کانادا را نیز دنبال کنید

شرایط اخذ ویزا توریستی کانادا

 کشور کانادا قوانین و مقرراتی را در نظر گرفته که شما باید تمام شرایط ویزای توریستی این کشور را دارا باشید تا صلاحیت ورود به این کشور را بدست بیاورید.

ما در اینجا می خواهیم به شرایط اخذ ویزا توریستی کانادا بپردازیم و شما با رعایت کردن تمام شرایط به راحتی با این کشور وفق پیدا می کنید و ورود خود را در اسرع وقت انجام می‌دهید.

 افرادی که قصد دارند ویزای توریستی کانادا را اخذ کنند، باید شرایط عمومی کشور را رعایت کنند که یکی از این شرایط بسیار ساده،  این است که تمکن مالی مناسبی داشته باشند تا به راحتی بتوانند تمام هزینه های گرفتن این نوع ویزا را پرداخت کنند و در وسط راه از ادامه کار ناتوان نباشند.

 یکی دیگر از شرایطی که متقاضیان باید حتما رعایت کنند این است که فرم درخواست خود را امضا کنند و بر اساس این کشور گذرنامه معتبر برای آنها صادر می‌شود که این شرایط و گذراندن این مرحله بسیار الزامی است.

 شروط دیگری که افراد برای گرفتن ویزای توریستی باید داشته باشند این است که هدف و مقصد خود از رفتن به این کشور را مشخص کنند و بر اساس این هدف، شرایط آنها مشخص می‌شود.

 شرایط و قوانین دیگری وجود دارد که هر ساله کشور کانادا برای مسافرانی که به عنوان توریست وارد کشور می‌شوند ارائه می‌دهند؛ به عنوان مثال در زمان کرونا یکی از شرایط الزامی برای گرفتن این ویزا این بود که تمام توریست‌ها باید واکسیناسیون شده باشند و تمام مراحل آزمایش سلامت را پشت سر بگذارند.

مراحل و مدارک اخذ ویزا توریستی کانادا

 گرفتن ویزا توریستی کانادا کار بسیار سختی است؛ چون یکی از کشورهای بسیار جذاب و دیدنی است و از این‌رو مقصد بسیاری از جهانگردان بوده که هر ساله حجم زیادی از افراد دوست دارند با گرفتن این ویزا وارد این کشور شوند.

پس حتماً شما برای سفر کردن به این کشور باید مراحل را پشت سر و مدارک لازم را ارائه دهید تا در کوتاه ترین زمان ویزای مورد نظر شما صادر شود.

اولین مرحله که شما باید پشت سر بگذارید این است که به آژانس‌های مسافرتی یا سفارتخانه‌ها مراجعه کنید و مدارک لازم را ارائه دهید.

 در آنجا فرمی به شما می دهند که شما با تکمیل کردن تمام فرم‌ها و داشتن مدارک لازم به آنها کمک می‌کنید که صلاحیت گرفتن این نوع ویزا را دارید  یا نه.

مدارکی که شما باید به آنجا ارائه دهید عکس رنگی است یا برای شناسایی هویت شما نیاز به اصل شناسنامه و پاسپورت است. دقت داشته باشید که تمام این مدارک علاوه بر اصل باید کپی را به آنها ارائه دهید.

شما وقتی قصد گردش در این کشور را دارید قطعاً باید مدارکی از جمله داشتن بیمه و ضمانت نامه بانکی به همراه سایر مدارک تحویل دهید و بعد از بازگشت به کشور خود می توانید ضمانت نامه بانکی را پس بگیرید. وقتی شما تمام این مراحل را پشت سر گذاشتید باید مدتی صبر کنید که حدود دو هفته طول می‌کشد تا آژانس های مسافرتی ویزای مورد نظر شما را تحویل دهند.

از علاقه مندان به کشور کانادا هستید؟ پیشنهاد میکنیم سری به ویزای جاب آفر کانادا بزنید

مدت اعتبار ویزا توریستی کانادا

 یکی از نکات بسیار مهمی که افراد باید به آن توجه ویژه داشته باشند مربوط به مدت اعتبار ویزا توریستی کانادا است. شما اگر موفق به دریافت این ویزا شدید در مدت زمانی که در این کشور وارد می شوید، باید به مدت اعتبار ویزای توریستی خود توجه کنید و اگر در کشور کانادا اقامت داشته باشید و ویزای توریستی شما اعتبار نداشته باشد، طبق قانون دولت کانادا شما مشمول جریمه ها و هزینه های بسیار سنگینی می شوید.

 مطابق با قانون تصویب شده در کشور کانادا نمی توانید اقامت داشته باشید و ممکن است تا تمام شدن گردش و تفریح خود دیگر نتوانید در این کشور اقامت داشته باشید و ممکن است که این جریمه به صورت نقدی یا به صورت زندان باشد که با توجه به اینکه این چه مدت از اعتبار شما گذشته باشد مدت زمان زندان متغیر است.

 به این امر توجه داشته باشید که مدت اعتبار ویزای توریستی کانادا نیز متفاوت است و بنابر عوامل‌های مختلفی در حال تغییر و دگرگونی است. به عنوان مثال اگر شما فردی باشید که همیشه در حال گردشید؛ یعنی به عنوان جهانگرد شناخته شده اید، قطعاً مدت اعتبار ویزای شما بیشتر می‌باشد و قابل مقایسه با افراد عادی که ویزای توریستی می گیرند نیست.

روش تمدید ویزا توریستی کانادا

بسیاری از افراد سوال دارند که چگونه ما میتوانیم به تمدید ویزای توریستی بپردازیم که سوال بسیار جالب و به جایی است که ما در اینجا می خواهیم به روش تمدید ویزا توریستی کانادا به صورت جزئی بپردازیم.

 ویزای توریستی سندی است که به متقاضیان اجازه می‌دهد که مدت مشخصی را در این کشور اقامت کنند و متقاضیان باید نوبت ورود خود را مشخص کنند و باید دقت داشته باشند که پس از پایان این مدت دیگر نمی توانند در کشور کانادا اقامت داشته باشند و تاریخ ویزای آنها منقضی است.

 ولی گاهی اوقات روشی وجود دارد که این مدت زمان را می‌توانند تمدید کنند. اولین روش این است که شما باید فرم هایی را برای تمدید ویزای توریستی کانادا پر کنید و این فرم را به سفارتخانه های مربوطه ارسال و پس از مدتی سفارت خانه نظر خود را درباره درخواست شما می‌دهد.

شما برای تمدید این نوع ویزا باید شرایط لازم را دارا باشید که یکی از آنها این است که در هنگام درخواست دادن، باید در خاک کانادا باشید. بهترین روش تمدید کردن از طریق آژانس های مسافرتی  یا سفارت خانه‌ها است چون هم قانونی است و هم در کوتاهترین زمان به نتیجه خواهید رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]