اطلاعات تماس
  • 021889***** - 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246356419447

واردکننده رسمی محصولات لاجیتک در ایران

رونمایی از سایت شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد

کد: 140105246356419447

https://bit.ly/3Qoe6td

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور افتتاح نمایندگی رسمی واردات محصولات لاجیتک و پخش آن در نمایندگی های سراسر کشور، از سایت شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد به آدرس pallari.ir در مردادماه 1401 رونمایی شد.

رونمایی از سایت شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد
وارد کننده ی رسمی محصولات لاجیتک

مشتریان می‌توانند گارانتی هجده ماهه تعویض کالای محصول خود را در این وبسایت استعلام کنند و تمامی فروشندگان محصولات جانبی نیز میتوانند در این وبسایت به عنوان نماینده ی فروش و خدمات ثبت نام کنند.

به گزارش شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد، سایت pallari.ir که ارائه دهنده خدمات به نمایندگی آن شرکت است با ارائه سرویس‌های جدیدی در این حوزه قصد دارد نمایندگی رسمی واردات محصولات لاجیتک و پخش آن در نمایندگی های سراسر کشور را تسهیل کند.

مهدی نگارش، مدیرعامل شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد در اواخر سال 1396 هجری شمسی تاسیس شده و از ابتدا در مسیر توزیع محصولات با کیفیت در صنف موبایل و کامپیوتر قدم برداشته است.»

وی افزود: «امروز شرکت ما وارد کننده رسمی برندهای لاجیتک، ریزر، دل آلینویر، مایکروسافت در ایران است. ما اعتقاد داریم زمانی به موفقیت رسیده‌ایم که لبخند رضایت مشتری را از خرید محصولاتمان ببینیم، از این رو محصولات با گارانتی پالاری سرویس را با استراتژی مشتری محور روانه بازار کردیم تا لحظه به لحظه بعد از خرید با شما باشیم.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تمامی مشتریان محصولات لاجیتک با گارانتی پالاری سرویس، میتوانند گارانتی هجده ماهه  تعویض کالای محصول خود را در این وبسایت استعلام کنند و تمامی فروشندگان محصولات جانبی نیز میتوانند در این وبسایت به عنوان نماینده ی فروش و خدمات ثبت نام کنند.»

گفتنی است شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد، به مناسبت این رونمایی، اقدام به اعطای نمایندگی در سطح تمامی استان های کشورکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد به آدرس pallari.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد

شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد در اواخر سال 1396 هجری شمسی تاسیس شده و از ابتدا در مسیر توزیع محصولات با کیفیت در صنف موبایل و کامپیوتر قدم برداشته است. امروز شرکت ما وارد کننده رسمی برند های لاجیتک، ریزر، دل آلینویر، مایکروسافت در ایران میباشد. ما اعتقاد داریم زمانی به موفقیت رسیده ایم که لبخند رضایت مشتری را از خرید محصولاتمان ببینیم، از این رو محصولات با گارانتی پالاری سرویس را با استراتژی مشتری محور روانه بازار کردیم تا لحظه به لحظه بعد از خرید با شما باشیم.

اطلاعات تماس
  • 021889***** - 021889*****
[نمایش اطلاعات]