اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246357919368

انکوباتور استارتاپ چیست و چه کمکی به استارتاپ ها می‌کند؟

کد: 140105246357919368

https://bit.ly/3PkFbff

، (اخبار رسمی): برای استارت‌آپ‌های امروزی، یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت بودجه و قدم گذاشتن در مسیر رشد و موفقیت، پیوستن به انکوباتورهای کسب‌وکار است. انکوباتورهای کسب و کار با ارائه مشاوره تجاری، منابع، مخاطبین و سرمایه به استارتاپ‌ها در مراحل اولیه توسعه آنها کمک می‌کنند.

انکوباتور استارتاپ چیست و چه کمکی به استارتاپ ها می کند؟
انکوباتور استارتاپ چیست و چه کمکی به استارتاپ ها می‌کند؟

آنها می‌توانند توسط دولت ها، ایجاد شده  و توسط دانشگاه ها یا توسط کارآفرینان به عنوان سرمایه گذاری غیرانتفاعی یا انتفاعی، که گاهی اوقات بر روی یک صنعت خاص مانند فناوری تمرکز می کنند، تأمین مالی شوند.

 انکوباتورها برای بنیان گذاران استارتاپ ها بسیار  جذاب هستند زیرا می توانید از مدیرات مجرب بیاموزید، مدل کسب و کار خود را آزمایش کنند و اعتبار صنعت را از اعتبار برنامه کسب کنند. در اکثر برنامه و نامه های تجاری می بینید، جایی که شما در کنار دیگر استارتاپ ها برای مدت زمانی کار می کنید، یا تا زمانی که منابع و قابلیت های لازم برای رشد به تنهایی را داشته باشید.

انکوباتور استارتاپ 

 انکوباتور استارتاپ یک برنامه مشترک است که برای کمک به موفقیت استارت آپ های جدید طراحی شده است. انکوباتورها به کارآفرینان کمک می‌کنند تا برخی از مشکلاتی که معمولاً با راه‌اندازی یک استارت‌آپ مرتبط است را با فراهم کردن فضای کاری، سرمایه اولیه، راهنمایی و آموزش حل کنند.  هدف انکوباتور استارتاپ کمک به کارآفرینان برای رشد کسب و کارشان است.

انکوباتورهای استارت‌آپ معمولاً سازمان‌های غیرانتفاعی هستند که معمولاً توسط نهادهای دولتی و خصوصی اداره می‌شوند. انکوباتورها اغلب با دانشگاه ها مرتبط هستند در حالی که بیشتر تأکید رسانه ها بر استارتاپ های فناوری است، انکوباتورها فقط به یک صنعت محدود نمی شوند. در واقع، تمرکز انکوباتورها بر اساس منطقه متفاوت است. همچنین انکوباتورهای همه منظوره ای وجود دارند که بدون در نظر گرفتن صنعت، انواع استارت آپ ها را در نظر می گیرند.

در حالی که بسیاری از مردم انکوباتورهای تجاری را با رونق فناوری مرتبط می دانند، این مفهوم جدیدی نیست. در واقع، اولین انکوباتور استارتاپ - مرکز صنعتی باتاویا - در سال 1959 تشکیل شد. مرکز صنعتی باتاویا در پاسخ به نرخ بالای بیکاری باتاویا، نیویورک و به عنوان راهی برای تغییر کاربری یک ساختمان صنعتی خالی تاسیس شد. با توجه به خاستگاه انکوباتور کسب و کار، منطقی است که این مفهوم در زمان رکود بزرگ بازگشت بزرگی داشته باشد.

رایج ترین خدمات انکوباتور استارتاپ چیست؟

در اینجا لیستی از رایج ترین خدمات ارائه شده توسط انکوباتورهای کسب و کار آمده است:

  • در زمینه اصول کسب و کار کمک کنید
  • فرصت های شبکه سازی
  • کمک بازاریابی
  • دسترسی به اینترنت پرسرعت
  • کمک حسابداری/مدیریت مالی
  • دسترسی به وام های بانکی، وجوه وام و برنامه های تضمینی
  • کمک در ارائه  مهارت ها
  • ارتباط با منابع آموزش عالی
  • ارتباط با شرکای استراتژیک
  • دسترسی به سرمایه گذاران فرشته یا سرمایه گذاری خطرپذیر
  • برنامه های آموزشی جامع کسب و کار
  • هیئت های مشاوره و مربیان
  • شناسایی تیم مدیریت
  • کمک به آداب کسب و کار
  • کمک به  تجاری سازی فناوری
  • کمک به رعایت مقررات
  • مدیریت مالکیت فکری و مشاور حقوقی

در اینجا سه ​​راه کلیدی وجود دارد که انکوباتورها می‌توانند به رشد استارتاپ ها کمک کنند.

1. با سرمایه گذاری مستقیم در استارتاپ ها

به دلیل نیاز به آزمایش مدل های کسب و کار و توسعه محصولات، یافتن بودجه در مراحل اولیه برای استارت آپ های جدید بسیار مهم است. و بسیاری از انکوباتورها آن را به عنوان کمک مالی یا سرمایه گذاری در ازای حقوق صاحبان سهام ارائه می دهند. همچنین، استارت‌آپ‌هایی که در انکوباتورها مستقر هستند، مجبور نیستند برای هزینه‌های عادی کسب‌وکار مانند اجاره دفتر و هزینه‌های سربار بودجه بپردازند، احتمالاً منابع را با دیگر استارت‌آپ‌ها به اشتراک می‌گذارند و به آنها اجازه می‌دهد تا از بودجه‌شان بهتر استفاده کنند.

2. اتصال استارت آپ ها به سرمایه گذاران

برای افزایش سرمایه، استارت آپ ها باید با سرمایه گذاران گریزان ملاقات کنند و آنها را جذب کنند . برخی ماه ها را صرف جستجو و تلاش برای گرفتن قرار ملاقات می کنند، در حالی که برخی دیگر از واسطه های گران قیمت استفاده می کنند. انکوباتورهای موفق می‌توانند در زمان و پول شما صرفه جویی کنند زیرا به شبکه های بزرگ سرمایه گذاران خطرپذیر و سرمایه گذاران فرشته متصل هستند و می‌توانند شما را با کسانی که بیشتر با مفهوم تجاری شما مناسب هستند آشنا کنند. و از آنجایی که انکوباتورها معمولاً به شما کمک می‌کنند تا زمین خود را بسازید، با شانس بیشتری برای برنده شدن وارد جلسات می‌شوید.

3. ارائه مربیگری متخصص

در بهترین انکوباتورها، کارآفرینان اثبات شده به عنوان مربی عمل می کنند تا شما را در اصول کسب و کار راهنمایی کنند و به شما کمک کنند تا یک طرح تجاری جذاب و آماده برای سرمایه گذاران ایجاد کنید. همچنین می‌توانید در روزهای عرضه و سایر رویدادهای استارت‌آپ شرکت کنید که به شما امکان می‌دهد تحویل و شبکه خود را با سرمایه‌گذاران و شرکای بالقوه تقویت کنید.

موسسه حامی

موسسه کسب و کار حامی یکی از بهترین موسسه ها در زمینه ارائه خدمات استارتاپ ویزا می باشد شما می توانید با مراجعه به hamigrowth.com  و پر کردن فرم های مربوطه نسبت به کسب و اطلاعات بیشتر در این زمینه اقدام کنید اگرکه تمایل دارید که ویزای کانادا را به راحتی و با بهترین امکاناتی که این کشور در اختیار شما قرار می دهد دریافت کنید می توانید با مراجعه به وب سایت موسسه حامی از کارشناسان و مشاوران این مجموعه در این زمینه راهنمایی های لازم را بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]