اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105286365016036

مراکز فروش قطعات الکترونیک کجاست؟

کد: 140105286365016036

https://bit.ly/3T0LEPE

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه یکی از دغدغه‌های افراد، خرید قطعات الکترونیک اصل است؛ چرا که انواعی از قطعات تقلبی و فیک در بازار وجود دارد.

مراکز فروش قطعات الکترونیک کجاست؟
مراکز فروش قطعات الکترونیک کجاست؟

امروزه انواع مختلفی از قطعات الکترونیک در بازار وجود دارد که این قطعات در مدار های الکترونیکی کاربرد دارند.

از قطعات الکترونیک مهم می توان به مدارهای مجتمع، خازن ها، دیودها، مقاومت ها و... اشاره کرد. همانطور که گفته شد این قطعات انواع مختلفی دارند، بعضی از آن از چند ترمینال تشکیل می شوند و با لحیم به برد مدار وصل می شوند. همچنین برخی از این قطعات در قالب مدارهای مجتمع( آی سی ها )ساخته شده‌اند و قطعات نیمه هادی مختلفی در این مدارها یکپارچه شده‌اند.

یکی از پرسش کاربران این است که بهترین و معتبرترین مراکز فروش قطعات الکترونیک کجاست؟

جهت آشنایی با بهترین سایت‌های فروش قطعات الکترونیک و بهترین مراکز فروش قطعات الکترونیک در تهران ما را همراهی کنید.

قطعات الکترونیک

قطعات الکترونیک به قطعات گسسته ای می‌گویند که در مدارهای الکترونیکی و مدارهای الکتریکی به عنوان اجزای اساسی و اصلی به کار برده می شوند. این قطعات حداقل دارای 2 ترمینال هستند، در حالی که بعضی دیگر از آن ها چند ترمینال دارند. می توان این قطعات را بر اساس الکترومکانیکی، پسیو و اکتیو طبقه بندی کرد. هنگام طراحی یک مدار الکترونیکی موارد زیر را به یاد داشته باشید:

  • منابع توان: ترانزیستور ها، منبع تغذیه DC، ژنراتور های سیگنال
  • قطعات الکترونیکی اصل: ترانزیستور ها، دیود ها، مقاومت ها، خازن ها و...
  • ابزار های تجزیه و تحلیل و اندازه گیری: مولتی متر، اسیلوسکوپ پرتو کاتدی و...

قطعات اکتیو

قطعات الکترونیک اکتیو بخش زیادی از این نوع قطعات را شامل می شوند. از این قطعات جهت تقویت سیگنال‌های الکتریکی استفاده می شود. با استفاده از این قطعات انرژی الکتریکی تولید می شود. این قطعات شامل آی سی، ترانزیستور و اسیلاتور می شوند. هدایت این قطعات از طریق منبع الکتریکی انجام می شود. به طور معمول انرژی این قطعات از مدار DC گرفته می شود. بهترین و معتبرترین مراکز وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران، پاساژ امجد و پاساژ توکل در خیابان جمهوری هستند.

قطعات پسیو

قطعات الکترونیکی پسیو به منبع تغذیه وابسته نیستند و از انرژی مدار های الکترونیکی استفاده نمی کنند. این قطعات قابلیت تقویت کردن سیگنال ها را ندارند. معمولا از این قطعات جهت تغییر ولتاژ یا جریان استفاده می شود. این قطعات شامل خازن، ترانسفورماتور، سلف و مقاومت هستند. این قطعات دارای 2 ترمینال هستند. جهت خرید از فروشگاه های آنلاین قطعات الکترونیک می توانید به سایت آی سی کالا، سایت دنیا آی سی، سایت هادی بان الکترونیک، سایت بازار برق مراجعه کنید.

قطعات الکترومکانیکی

از قطعات الکترومکانیکی جهت ساخت میدان های مغناطیسی در مدار های الکتریکی استفاده می شود. این قطعات از جریان الکتریکی استفاده می کنند و به موجب آن ها حرکت فیزیکی انجام می شود. در این نوع قطعات انواع مختلفی از رله ها و کلید ها استفاده می شود. این قطعات برای ایجاد تغییراتی مانند چرخاندن موتور از سیگنال الکتریکی استفاده می کنند. هر قطعه ای که دارای فرایند مکانیکی و الکتریکی باشد، جزو این نوع قطعات محسوب می شود. جهت خرید قطعات الکترومکانیکی می توانید به فروشگاه eca مراجعه کنید.

کاربردهای قطعات الکترونیکی

قطعات الکترونیکی در کنار هم موجب ساخته شدن مدار الکترونیکی می شوند. مدار های الکترونیکی با کنترل یا هدایت جریان موجب انجام عملکرد مشخصی همچون محاسبات، انتقال داده ها و تقویت سیگنال می شوند. جهت آشنایی با کاربرد این قطعات ما را همراهی کنید.

از این قطعات در وسایل الکترونیکی مصرفی همچون دستگاه فکس، اسکنرها، چاپگر ها، رایانه های شخصی، ماشین حساب ها و... استفاده می شود. همچنین در سیستم های تصویری و صوتی مانند میکروفون، بلندگو، هدفون، انواع پخش کننده ها، تلویزیون و... از این قطعات استفاده می شود. از دیگر کاربردهای آن ها می توان به فناوری‌های تبدیل نیرو، مکاترونیک، رباتیک، یادگیری ماشین، درایو موتور، اتوماسیون صنعتی، کنترل حرکت، سیستم های فتوولتائیک، کاربرد های انرژی تجدید پذیر و... اشاره کرد.

از قطعات الکترونیکی جهت کنترل حرکت و اتوماسیون در صنایع استفاده می شود. امروزه در علم پزشکی دستگاه هایی جهت ثبت داده ها درست شده‌اند که در آن ها از این قطعات استفاده می شود. همچنین از این قطعات در انواع تجهیزات پزشکی همچون دستگاه های تنفسی و... استفاده می کنند. به طور کلی این قطعات کاربرد های بسیار زیادی دارند و در اکثر لوازم الکترونیکی و برقی از آن‌ها استفاده می شود.

بهترین مراکز فروش قطعات الکترونیک

همانطور که در قسمت های بالا ذکر شد این قطعات کاربرد های حیاتی و زیادی دارند. به شما توصیه می کنیم جهت خرید این قطعات بسیار دقت کنید و آن ها را از مراکز معتبر تهیه کنید. امروزه متاسفانه انواعی از قطعات تقلبی و فیک در بازار وجود دارند که مدت زمان بسیار کوتاهی کار می کنند و به عبارت دیگر یکبار مصرف هستند. این قطعات معمولا بعد از چند روز استفاده خراب می شوند و حتی ممکن است دستگاه شما را خراب کنند.  بنابراین با توجه به کاربرد های مهم و حیاتی این قطعات آن ها را از مراکز مطمئن و معتبر تهیه کنید و از پرداخت هزینه های اضافی پرهیز کنید. در ادامه متن انواعی از فروشگاه و سایت های مراکز فروش قطعات الکترونیک را به شما معرفی می کنیم.

از بهترین مراکز فروش قطعات الکترونیک می توان به فروشگاه eca، پاساژ وکیل و پاساژ امجد در خیابان جمهوری در تهران، سایت آی سی کالا، سایت دنیا آی سی، سایت هادی بان الکترونیک و سایت بازار برق اشاره کرد.

این مراکز معتبرترین و امن ترین مراکز فروش قطعات الکترونیک در سراسر ایران هستند. در این مراکز می توان انواعی از قطعات الکترونیکی اصل و با کیفیت را پیدا کرد. هر کدام از این فروشگاه ها دارای چندین سال سابقه کاری در این زمینه هستند و در صورت داشتن هر سوال می توانید به آن ها مراجعه کنید و شما را صادقانه راهنمایی می کنند.

همچنین همگی قطعات این فروشگاه ها اصل هستند و می توانید با خیالی آسوده و راحت از آن ها خرید کنید. قیمت همگی وسایل این فروشگاه ها مناسب می باشد و نسبت به سایر فروشگاه ها بسیار ارزان تر هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آی سی یاب

شرکت آی سی یاب به عنوان تامین کننده قطعات الکترونیک ، مخابرات ، مکانیک ، ابزار دقیق فعالیت می کند. این شرکت به صورت عمده قطعات الکترونیک و انواع آی سی را از سراسر دنیا تهیه و به کشور عزیزمان وارد می کند. مجموعه ما امیدوار است که کمک شایانی به صنایع مختلف کشور کند و گامی در جهت پیشرفت ایران عزیز بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]