اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105296365319443

معرفی سازمان جهانی دفاع شخصی برای بانوان

کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی سازمان دفاع شخصی بانوان

کد: 140105296365319443

https://bit.ly/3QFc6wB

، تهران , (اخبار رسمی): کنفدراسیون، فدراسیون و سازمان جهانی دفاع از خود بانوان (دفاع شخصی بانوان) به بنیانگذاری و ریاست جهانی کیوشی دکتر سید حسن طیبی در سال ۲۰۰۵ میلادی بنیان شد و هدف از این ابداع ارج نهادن به شأن بانوان در جامعه جهانی است.

کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی سازمان دفاع شخصی بانوان
Kyoshi Doctor Hassan Tayebi Founder & President World Organization for Womens Self Defense W.O.W.S.D

سارمان جهانی دفاع از خود زنان (دفاع شخصی بانوان)، سازمانی به منظور ارج نهادن به جامعه بانوان است که در سال ۲۰۰۵ توسط کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیان شده است.

این سازمان با داشتن بیش از ۵۰ نماینده در سراسر جهان به عنوان بزرگترین سازمان در بخش بانوان به شمار می‌رود.

تمامی نماینده‌های کشورها از بانوان استفاده شده و به هیچ عنوان ریاست کشورها به آقایان داده نشده است.

در بخش آقایان هم کسانی که علاقه به پیوستن به این سازمان می باشند می توانند به عنوان عضو و زیر مجموعه نماینده کشورها به فعالیت خود بپردازند.

از سال ۱۳۸۴ تا کنون بیش از ۵۰ مسابقات داخلی و برون مرزی شکل گرفته به صورت برگزار کننده و یا مشترک با دیگر فدراسیون ها و سازمان های داخلی و خارجی .

ترتیب کمربندهای رنگی این سازمان عبارتند از : کمربند سفید، کمربند زرد، کمربند نارنجی، کمربند سبز، کمربند آبی، کمربند قهوه ای و کمربند مشکی. و همچنین دان ها عبارتند از: کمربند مشکی دان ۱ُُُ، کمربند مشکی دان ۲ُُُ، کمربند مشکی دان ۳ُُُ، کمربند مشکی دان ۴ُُُ، کمربند مشکی دان ۵، کمربند مشکی دان ۶ُُُ، کمربند مشکی دان ۷ُُُ، کمربند مشکی دان ۸ُُُ، کمربند مشکی دان ۹ و کمربند مشکی دان ۱۰ .

مدارک مربیگری تئوری و داوری تئوری به صورت کلاس C, B ,A است و همچنین مدارک مربیگری عملی و داوری عملی به همین منوال است. 

دفاع شخصی یا دفاع از خود به پادکارهایی گفته می‌شود که شخص برای دفاع از سلامتی یا اموال خود یا دیگری به‌ کار می‌بندد. در بسیاری از نظام‌ های حقوقی، دفاع مشروع به‌عنوان حقی برای استفاده از زور در صورت مورد تعرض قرار گرفتن به رسمیت شناخته شده‌ است.

دفاع فیزیکی: دفاع فیزیکی به ‌معنی استفاده از نیروی فیزیکی برای مقابله با یک تهدید خشونت‌آمیز فوری است. این نیروی فیزیکی ممکن است با استفاده از سلاح یا بدون سلاح اِعمال شود. در هر دو حالت، موفقیتِ دفاع به پارامترهای مختلفی ازجمله شدت تهدید و نیز آمادگی ذهنی و فیزیکیِ مدافع بستگی دارد.

 دفاع بدون سلاح: در هنرهای رزمی شامل تکنیک‌ هایی برای دفاع از خود هستند. برخی از سبک‌ های رزمی در وهلهٔ اول به‌ منظور دفاع شخصی تمرین می‌‌شوند و برخی دیگر ورزش‌‌های رزمی یا مبارزه‌ای هستند که تکنیک‌‌های آنها برای دفاع شخصی نیز مؤثر است. برخی از باشگاه‌های رزمی، به‌منظور کاربردی‌تر شدن دفاع شخصی، ترکیبی از فنون رشته‌های مختلف رزمی را تمرین می‌کنند و همچنین تمرینات خود را با توجه به سبک زندگی، شغل، سن، جنسیت و توانایی‌های فیزیکی و ذهنیِ هر شخص، اختصاصی می‌کنند.

دفاع شخصی خیابانی: یکی از کمیته های مرتبط با فدراسیون جهانی استریت فایتر است .

دفاع با استفاده از سلاح: طیف گسترده‌ای از سلاح‌ ها می‌ تواند برای دفاع، با توجه به نوع تهاجم، نوع تکنیک و… مورد استفاده قرار گیرد که مناسب‌ترین آن، با توجه به نوع شرایط مختلف، متغیر است.

در بسیاری از موارد نیز استفاده از سلاح منع قانونی دارد؛ برای مثال، استفاده از سلاح گرم در اکثر کشورها ممنوع و غیرقانونی است، ولی باز به‌ طور پنهانی از این سلاح‌ها استفاده می‌شود. سلاح‌های سردِ دیگری مانند انواع چاقو، باتوم، افشانه فلفل و شوکِر (دستگاه شوک‌دهنده) وجود دارد که در برخی موارد، استفاده و حمل آنها منوط به اخذ مجوزهای مربوط است. معمولاً حمل و استفاده از افشانه رنگی با شالودهٔ آب، نشانگر DNA یا افشانه شناساگر فرد برای نشانه‌گذاری شخص خاطی و مشخص کردن ارتباط وی با صحنهٔ جرم در اکثر کشورها مجاز است. اشیاء روزمره، مانند چراغ قوه، چوب بیس بال، روزنامه، جاکلیدی با کلید، ظروف آشپزخانه، و قوطی‌های آئروسُل افشانه مو و ابزارهای دیگر، می‌توانند به‌ عنوان سلاح بداهه برای دفاع از خود استفاده شوند.

 کراوات نیز به‌ عنوان محدودیت شمرده می‌شود. سلاح‌هایی مثل کوبوتان (چوب جیبی) نیز برای دفاع بسیار مناسب است. چراغ قوه‌ها و خودکارهای تکنیکال نیز ابزارهایی مناسب و روزمره برای استفاده به این منظورند. چتر و عصا نیز از این دسته سلاح‌های پنهان شمرده می‌شوند.امروزه با گسترش جمعیت شهر نشینی، تنوع و تعدد بزهکاری (کیف قاپی، ایجاد مزاحمت و ...) در جامعه و تغییر شیوه ی وقوع جرایم، لزوم استفاده از تجهیزات دفاع شخصی به عنوان یک عامل بازدارنده و پیشگیری از وقوع جرائم امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

اجتناب: اجتناب از موقعیت‌ های خطرناک، روشی مفید برای دفاع از خود است. حمله‌کننده معمولاً متمرکزتر، قوی‌تر و مسلح است و با شخصی که به او حمله می‌شود در یک سطح نیست. با توجه به این عوامل، شکست مهاجم بعید است. هنگامی که فرصتِ اجتناب ممکن است، شانس بیشتری برای فرار وجود دارد، که تکنیک «فرار انفجاری» گویند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان جهانی دفاع شخصی بانوان

کنفدراسیون ، فدراسیون و سازمان جهانی دفاع از خود بانوان با داشتن ۵۰ نماینده در کشورهای مختلف گامی بزرگ در جامعه بزرگ بانوان برداشته است. بنیانگذار و ریاست جهانی کنفدراسیون ، فدراسیون و سازمان جهانی دفاع از خود بانوان (دفاع شخصی بانوان) کیوشی دکتر سید حسن طیبی ، وی در سال ۲۰۰۵ میلادی این خانواده بزرگ دفاع شخصی بانوان را بنیان نمود و به صورت قانونی ، رسمی ، حقوقی و حقیقی در سراسر جهان به ثبت رسیده است . برای تساوی حقوق مردان و زنان ، تمامی رؤسای دفاع شخصی بانوان در کشورها را از بانوان استفاده کرده ایم و در بخش آقایان می توانند به عنوان زیر مجموعه ریاست هر کشور که بانو هستند فعالیت نمایند. دفاتر مرکزی در تهران خیابان زعفرانیه و شهر پردیس می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]