اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105296367619385

تفاوت قیمت آسانسور هیدرولیکی و کششی در چیست؟

کد: 140105296367619385

https://bit.ly/3QKdkqr

، (اخبار رسمی): مقایسه تفاوت‌های بین آسانسورهای هیدرولیکی و کششی بسته به عوامل متعددی ادارد. قیمت آسانسور؛ تجهیزات به کار رفته در ساخت آسانسورها.

تفاوت قیمت آسانسور هیدرولیکی و کششی در چیست؟
تفاوت قیمت آسانسور هیدرولیکی و کششی در چیست؟

قیمت آسانسور، یک عامل مهم در تفاوت‌های موجود بین دو نوع آسانسور است.

معمولاً قیمت آسانسورهای هیدرولیکی و قیمت آسانسور کششی نسبت به کشورسازنده قطعات استفاده شده درآنها بسیار متفاوت است.

این تفاوت به دلیل وارداتی بودن این قطعات است. ممکن است قطعات بطورکامل وارداتی باشد یا قسمتی وارداتی و بقیه ساخت داخل باشد. اکنون قیمت آسانسور کششی با قطعات ساخت داخل پایین تر از قیمت آسانسور هیدرولیک معادل با قطعات خارجی است .  
تفاوت قیمت آسانسور هیدرولیکی و کششی به دلیل تفاوت در مکانیسم کار دو سیستم است. در آسانسورهای هیدرولیکی، پمپ هیدرولیک برای انقال سیال هیدرولیک به داخل جک و بالا رفتن کابین در برابر نیروی جاذبه، عمل می کند. ولی در پایین آمدن کابین آسانسور، انرژی مصرف نمی شود. از طرف دیگر، آسانسورهای کششی از وزنه تعادل استفاده می‌کنند. وزن کابین، متعادل است و نیروی کمتری لازم خواهد بود.
 عامل دیگری که منجر به تفاوت قیمت آسانسور هیدرولیکی و کششی می شود، سرعت است. همانطور که در بالا گفته شد، آسانسورهای هیدرولیک در مقایسه با آسانسورهای کششی سرعت کمتری دارند. آسانسورهای هیدرولیکی می توانند به حداکثر سرعت 1 متر بر ثانیه برسند، اما آسانسورهای کششی می توانند بسته به ارتفاع ساختمان در سرعت‌های 1.6 , 2.5 , 4  بر ثانیه حرکت کنند .

این یکی از دلایل اصلی، استفاده بیشتر از آسانسورهای کششی در ارتفاع بلندتر است. یکی دیگر از موضوعاتی که باعث تفاوت قیمت آسانسور هیدرولیکی و کششی می‌شود، فضای لازم برای نصب قطعات و تجهیزات است. فضای مورد نیاز برای نصب آسانسورها نیز تفاوت عمده ای بین این دو مدل است.
آسانسور هیدرولیکی برای مواردی که ارتفاع کم بوده و ظرفیت نفرات کم است (آسانسورهای Home Lift) مناسب هستند. آسانسورهای کششی به دلیل وجود وزنه تعادل و ریل‌های مربوطه  به فضای بیشتری احتیاج دارند و حجیم ترند. اما سیستم کششی جدید موسوم به آسانسور بدون موتورخانه (MRL)،  به فضای بسیار کمتری برای نصب نیاز دارد. با توجه به این توضیحات اطمینان حاصل کنید که قبل از انتخاب آسانسور مناسب بین سیستم های هیدرولیکی و کششی، همه این عوامل را در نظر داشته باشید.


قیمت آسانسور 4 توقف
قیمت آسانسور ۴ توقف بر اساس اندازه و ابعاد کابین آسانسور و تعداد لوازم و قطعاتی که مورد نیاز است، تعریف می شود. قیمت گذاری تجهیزات آسانسور بر اساس عملکرد آن انجام می گیرد. می ‌دانیم که انواع آسانسور شامل آسانسورهای کششی، آسانسورهای هیدرولیکی و آسانسورهای پنوماتیک، از متداول‌ترین تجهیزات بالابری در ساختمان هستند.

موتور آسانسور به دو نوع گیربکسی و گیرلس دسته بندی می ‌شود. آسانسورهای هیدرولیکی، مزایای زیادی دارند. اگر بهترین موتور آسانسور برای آسانسور 4 توقف نصب شود، راندمان و عملکرد عالی را در ساختمان خواهد داشت.

لیست قیمت آسانسور ۴ توقف برای ساختمان های مسکونی و اداری بر اساس ویژگی‌ها و مشخصات فنی آماده می‌شود. با توجه به این که کدام یک از انواع آسانسور را می‌خواهید سفارش دهید، این لیست قیمت، متفاوت خواهد بود. هنگام خرید آسانسور، یک سری نکات مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در قسمت بعدی در ابتدا عوامل موثر بر قیمت آسانسور را بررسی می‌کنیم و به انواع آن نیز اشاره ‌ای کوتاه خواهیم داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]