اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105316369217244

کتاب بیزیم دیل منتشر شد

کتاب بیزیم دیل به زبان ترکی منتشر شد.

کد: 140105316369217244

https://bit.ly/3c8GQY3

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب بیزیم دیل، با تلاش محمد قربانی و توسط انتشارات نوروزی به چاپ رسید. این کتاب اصول آئین نگارش، تلفظ صحیح و قواعد زبانی ترکی را به زبان ترکی آموزش میدهد.

کتاب بیزیم دیل ّا نویسندگی محمد قربانی منتشر شد
کتاب بیزیم دیل

بیزیم دیل از زبان ترکی می گوید،
به گزارش اخبار رسمی کتاب "بیزیم دیل" نوشته ی محمد قربانی توسط انتشارات نوروزی چاپ و روانه بازار شد.

این کتاب به آموزش زبان ترکی در هفت بخش مجزا پرداخته که از آنها می توان به آموزش صحیح تلفظ، املا و قواعد روزمره زبان ترکی اشاره کرد.

این مجموعه که به زبان ترکی چاپ شده با شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.

نویسنده کتاب گفت: «قبل از من نویسندگان زیادی برای اعتلای فرهنگ تلاش کرده و این راه را رفته اند، در این میان  جا دارد از آقای "حسن رفیعی" متخلص به "آرا" تشکر ویژه ای داشته باشم که سالهاست در جهت آموزش زبان ترکی فعالیت میکند»

محمد قربانی که از شاعران و نویسندگان ترک زبان زنجان است، قبلا چند عنوان کتاب تخصصی در زمینه برنامه نویسی و توسعه با عناوین کتاب اصول پایه ای asp.net core  در یک پروژه  عملی و کتاب تحلیلی بر entity framework core  به انتشار رسانده بود. وی یکی از نخبگان جوان زنجان است و اخیرا در مسابقات بین المللی اختراعات ژنو سوئیس نیز مقام سوم را کسب کرده است.

منابع : کتابخانه ملی 

مشخصات کتاب بیزیم دیل: 

‏سرشناسه:قربانی، محمد، ‏‫۱۳۶۲‏-‬

‏عنوان و نام پدیدآور:‏‫بیزیم دیل‮‬‏‫: تورکو دیلین نئجه یازیب و نئجه اوخوماسی‮‬‏‫/ تالیف محمد قربانی.

‏مشخصات نشر:گرگان: انتشارات نوروزی‏‫، ۱۴۰۱.‮‬

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لباس کار سیف شو

فروشگاه آنلاین لباس کار و تجهیزات ایمنی سیف شو (safesho.com)، فعالیت خود را در زمینه تأمین تجهیزات و پوشاک ایمنی‏، و همینطور البسه آشپزی آغاز نموده است. لازم به ذکر است این وبسایت، به همت پرسنل مجرب فروشگاه ایمنی زمانی فرد با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه تولید پوشاک ایمنی و کار و همچنین پوشاک آشپزی از سال ۱۳۹۵، ایجاد شده و پشتیبانی می گردد. این فروشگاه هم از طریق عمده و نیز خرده فروشی توانسته است سالیان متمادی، اقدام به تامین ملزومات ایمنی و پوشاک کار بخش صنعت و شرکت های مطرح و بزرگ کشور نظیر گروه سایپا، پاپکو، مترو تهران، شرکت های نفتی گوناگون همچون شرکت نفت ستاره خلیج فارس و غیره نموده و اعتماد خریداران را جلب نماید. لذا مشتریان عزیز، می توانند در صورت تمایل برای مشاهده از نزدیک بخشی از اجناس موجود در وبسایت و کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید حضوری به نشانی ؛ تهران- خیابان امام خمینی- بعد از میدان حسن آباد- پاساژ نهانی طبقه همکف- پ ۹ مراجعه نمایند. چشم انداز: ارتقاء جایگاه تولید داخلی در حوزه پوشاک ایمنی و البسه آشپزی از طریق ایجاد اشتغال برای جوانان و ورود به بازاهای بین المللی ماموریت: تامین تجهیزات مرتبط با ایمنی وکار و تولید و تأمین پوشاک ایمنی و البسه کارو آشپزی با کیفیت مطلوب در راستای جلب رضایت مشتریان https://safesho.com/advertisedworkwear

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب