اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106016371419114

خدمات اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ چیست

کد: 140106016371419114

https://bit.ly/3AicgTz

، (اخبار رسمی): استراتژی‌های بازاریابی اینستاگرام شامل محتوای ارگانیک (پست‌های عکس، ویدیو یا چرخ فلک، حلقه‌ها، داستان‌ها) و محتوای پولی (تبلیغات اینستاگرام، از جمله تبلیغات استوری، تبلیغات خرید) و موارد دیگر است.

اینستاگرام مارکتینگ چیست
اینستاگرام مارکتینگ چیست

بازاریابی اینستاگرام یا خدمات اینستاگرام مارکتینگ تمرین استفاده از اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند، مخاطبان، سرنخ‌ها و فروش شماست.اینستاگرام به عنوان پلتفرم رسانه اجتماعی مورد علاقه افراد 16 تا 34 ساله، یک پلتفرم بازاریابی بسیار موثر برای برندها، کارآفرینان و سازندگان است.

استراتژی‌های بازاریابی اینستاگرام عبارتند از:

محتوای ارگانیک: پست‌های عکس، ویدیو یا چرخ فلک، حلقه‌ها، داستان‌ها
محتوای پولی: تبلیغات اینستاگرام، از جمله تبلیغات استوری، تبلیغات خرید و موارد دیگر

اینفلوئنسر مارکتینگ
ابزار خرید: برگه فروشگاه، برچسب ها و کاتالوگ محصولات، خرید زنده، پرداخت اینستاگرام، تبلیغات خرید

نحوه راه اندازی اینستاگرام برای بازاریابی
اگر تازه شروع به کار کرده اید، در اینجا کاری است که باید انجام دهید تا حساب اینستاگرام شرکت خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

یک پروفایل تجاری اینستاگرام راه اندازی کنید
برای استفاده از بیشتر نکات بازاریابی ارائه شده در اینجا، به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام نیاز دارید. این رایگان است و می توانید یک حساب جدید ایجاد کنید یا حساب شخصی موجود خود را تبدیل کنید.

اگر یک حساب شخصی موجود دارید، به مرحله 3 بروید.

مرحله 1: اینستاگرام را دانلود کنید
فقط می توانید با استفاده از دستگاه تلفن همراه یک حساب کاربری ایجاد کنید.

آن را برای iOS دریافت کنید
آن را برای اندروید دریافت کنید

مرحله 2: یک حساب شخصی ایجاد کنید
روی ایجاد حساب جدید ضربه بزنید. دستورات را دنبال کنید تا ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کرده و نام کاربری و رمز عبور را انتخاب کنید. در حال حاضر نیازی نیست بقیه نمایه خود را پر کنید (در ادامه در مورد نحوه بهینه سازی آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

مرحله 3: حساب جدید خود را به حساب تجاری تغییر دهید
به پروفایل خود بروید و منو را باز کنید. به تنظیمات بروید و در پایین صفحه گزینه Switch to Professional Account را انتخاب کنید. کسب و کار را به عنوان نوع حساب انتخاب کنید و برای تبدیل حساب خود دستورالعمل ها را دنبال کنید.اکثر شرکت‌ها تایید نشده اند. تحقیقات نشان می‌دهد 73.4 درصد از سازندگان یا برندهایی که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند تأیید شده‌اند، اما تنها 0.87 درصد از آن‌هایی که بین 1000 تا 5000 فالوور دارند، تأیید شده‌اند.برای موفقیت در اینستاگرام به آن چک مارک آبی کوچک نیاز ندارید، اما داشتن آن می تواند به شما کمک کند اعتماد کسب کنید و برجسته شوید.

برای درخواست تایید اینستاگرام:

1. در برنامه، منو را باز کنید. روی Settings، سپس Account و سپس Request Verification کلیک کنید.

2. فرم را پر کنید.

پس از ارسال فرم، حدود یک هفته دیگر پاسخ را به صورت اعلان در اینستاگرام دریافت خواهید کرد. اینستاگرام هرگز به شما ایمیل نمی‌زند، درخواست پرداخت نمی‌کند یا از راه دیگری با شما تماس نمی‌گیرد.

اگر درخواست تأیید شما ناموفق بود، می‌توانید 30 روز دیگر دوباره امتحان کنید. در صورت تایید، هورا و به باشگاه فوق نخبگان اینستا خوش آمدید.

بخش دشوار تأیید صحت این است که محتوای شخص ثالث کافی داشته باشید تا ثابت کنید به اندازه کافی شناخته شده هستید و نیاز به تأیید را دارید. ما نکاتی را برای دریافت محتوای پشتیبانی کننده در راهنمای کامل خود برای تأیید در اینستاگرام پوشش می دهیم.

تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید
گسترش استراتژی خدمات بازاریابی اینستاگرام خود با تبلیغات می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. حتی تبلیغات ساده هم می‌توانند نتایجی کسب کنند، مانند کمپین 3 هفته‌ای شرکت خرده‌فروش قهوه Country Bean که منجر به افزایش فروش 16 درصدی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]