اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106026373919488

معرفی و خرید ماگ سرامیکی

کد: 140106026373919488

https://bit.ly/3R5JqN3

، (اخبار رسمی): در این فنجان تبلیغاتی به سادگی می توانید لوگو یا برند مورد علاقه خود را روی میز قرار دهید و اگر آن را به مشتریان هدیه دهید، دو فنجان هدیه دهید! یکی برای نوشیدنی و یکی برای دفتر!

معرفی و خرید ماگ سرامیکی
معرفی و خرید ماگ سرامیکی

ماگ تبلیغاتی

خرید ماگ (چاپ آرم روی لیوان سرامیکی) یا لیوان چاپی یا لیوان تبلیغاتی ارزان نوعی لیوان است که اغلب برای نوشیدنی های گرم مانند چای، قهوه، شیر داغ و ... استفاده می‌شود و لیوان چاپی یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی است. .

محبوب ترین و پرفروش ترین لیوان سابلیمیشن یا در واقع لیوانی که برای چاپ سابلیمیشن استفاده می‌شود، یک لیوان سرامیکی سفید با بدنه و دسته سفید است. این لیوان به دلیل سادگی، قیمت مناسب و کیفیت عالی، اولین انتخاب برای چاپ به عنوان هدیه تبلیغاتی است.

ماندگاری رنگ مجلات تبلیغاتی ارزان ارائه شده توسط نگار ایرانی بسیار بالا بوده و 100% درجه 1 است که باعث می‌شود کیفیت چاپ شما بسیار بالا باشد و میزان آسیب و ضایعات چاپ نیز بسیار کاهش می یابد.

لیوان سفید (لیوان سرامیکی سفید):
لیوان سرامیکی یا لیوان سرامیکی سفید با استحکام باورنکردنی و جای مناسب برای چاپ چهار رنگ لوگو روی لیوان. در این فنجان تبلیغاتی به سادگی می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود یا برند مورد علاقه خود را روی میز قرار دهید و اگر آن را به مشتریان هدیه دهید، دو فنجان یک سرامیک هدیه دهید! یکی برای نوشیدنی و یکی برای دفتر!

محدوده چاپ بدنه 20×9 سانتی متر فضای کافی را برای نمایش متن یا عکس تبلیغاتی شما فراهم می کند. برای داشتن لیوان سرامیکی تبلیغاتی کافیست طرح خود را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان یک نمونه برای شما چاپ کنیم. با تایید شما، بقیه سفارش شما را با همان کیفیت چاپ خواهیم کرد.

چاپ روی لیوان سرامیکی که یکی از بادوام ترین چاپ ها است با هزینه کم در اختیار مشتریان قرار می گیرد و لیوان های سرامیکی ارزان را به یکی از پرطرفدارترین محصولات تبلیغاتی تبدیل می کند. ثبات رنگ با چاپ سابلیمیشن بسیار بالاست زیرا تصویر شما به صورت حرارتی بر روی بدنه چاپ می‌شود.

قیمت لیوان سرامیکی معمولی از لیوان سرامیکی رنگی یا ماگ سرامیکی حرارتی کمتر است اما کیفیت در همه آنها یکسان است و طول عمر بالایی دارند.

زمان تحویل سفارشات:
چاپ روی لیوان های سرامیکی در زمان نسبتاً کوتاهی قابل انجام است. در نگار ایرانی به دلیل وجود تعداد زیادی دستگاه چاپ لیوان سرامیکی، زمان تحویل سفارشات لیوان های تبلیغاتی بزرگ بسیار کوتاه است.

اگر زمان کافی برای یک رویداد خاص مانند نمایشگاه ندارید، می توانید لیوان‌های سرامیکی تبلیغاتی را به عنوان یکی از گزینه‌های ممکن در نظر بگیرید. لیوان‌های سرامیکی به همراه یک جعبه عرضه می‌شوند، بنابراین لازم نیست نگران بسته‌بندی مجدد آن‌ها باشید.

مشخصات لیوان سرامیکی سابلیمیشن ساده:

  • جنس شیشه: سرامیک
  • کلاس کیفی لیوان سرامیکی: A
  • رنگ سفید
  • دوام: کاملا قابل شستشو و قابل استفاده مجدد
  • ابعاد چاپ: 20x9.3
  • وزن فنجان: 240 گرم
  • ارتفاع شیشه: 9.8 سانتی متر
  • قطر شیشه: 8 سانتی متر

مزایای ماگ‌ها:

  • ظرفیت بالای مایعات
  • استفاده از دسته فنجان برای راحتی بیشتر
  • حجم لیوان معمولاً 350 تا 500 میلی لیتر است
  • امکان چاپ عکس دلخواه بر روی لیوان سرامیکی
  • با چاپ عکس روی لیوان های رنگی می توانید عکس را با لیوان مطابقت دهید.

معایب ماگ چاپی:
از نظر ظاهری، طراحی فنجان کاملا غیر رسمی بوده و به عنوان یک وسیله شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
لیوان به ندرت در موقعیت های رسمی استفاده می‌شود.
لیوان های چاپی اگرچه یکی از قدیمی ترین محصولات در گروه هدایای تبلیغاتی هستند، اما به دلیل استفاده مداوم و تنوع زیاد لیوان های تبلیغاتی همچنان یکی از بهترین و پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند.
یک لیوان تبلیغاتی ارزان همیشه نشان‌دهنده لیوان با کیفیت پایین‌تر نیست، اما هزینه لیوان را می‌توان با تهیه مواد چاپی برای چاپ لوگو روی لیوان از منابع ارزان‌تر به حداقل رساند.

لیوان تبلیغاتی یکی از ابزارهای تبلیغاتی برندهای مطرح به ویژه در ایام نوروز و همچنین نمایشگاه های بزرگ است.

برای خرید ماگ کافی است عکس یا لوگوی مورد نظر را برای نگار ایرانی ارسال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]