اطلاعات تماس
  • 091326*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106036376519495

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

معرفی برترین شرکت های حوزه دیجیتال مارکتینگ در ایران

کد: 140106036376519495

https://bit.ly/3KppfHO

، (اخبار رسمی): هستند افرادی که میخواهند برای افزایش فروش کسب و کارشان روی به فضای کسب و کار اینترنتی بیاورند اما اگر دانش اصلی دیجیتال مارکتینگ را نداشته باشند علاوه بر سود نکرده، ضرر و زیان زیادی را متحل میشوند .

معرفی برترین شرکت های حوزه دیجیتال مارکتینگ در ایران
معرفی برترین شرکت های حوزه دیجیتال مارکتینگ در ایران

افرادی که می‌خواهند برای افزایش فروش کسب و کارشان روی به فضای کسب و کار اینترنتی بیاورند اما اگر دانش اصلی دیجیتال مارکتینگ را نداشته باشند علاوه بر سود نکرده، ضرر و زیان زیادی را متحل میشوند.

شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران با استفاده از بهترین اصول پایه دیجیتال مارکت این امکان را به شما می‌دهند تا از رقیب‌های خود پیشی گرفته و بهترین نتیجه را در فضای اینترنت داشته باشید.

بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ

1- شرکت دیجیتال مارکتینگ یکتا نت

یکتانت مجموعه‌ای است که تمام راه‌های دیجیتال مارکتینگ به آن می‌رسد. همچنین در یکتانت تلاش می‌شود تا با نوآوری و خلاقیت، بتواند بهترین ابزارها، امکانات و آموزش‌ها را برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک فراهم کند. محصولات جدیدی که یکتانت به صنعت دیجیتال مارکتینگ در ایران عرضه کرده است، شاهدی بر این ادعاست. شرکت یکتانت همواره به دنبال پیشرفت و پویا بودن است که در تک‌ تک تیم‌های یکتانت (کوچک یا بزرگ) به وضوح دیده میشود.

یکتانت سرویس جامعی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند بیشتر دیده شوند، بیشتر بفروشند و در نهایت درآمد خود را افزایش دهند. اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید یا قصد دارید کسب‌وکارتان را در فضای آنلاین هم توسعه دهید، قطعا به تبلیغات در فضای دیجیتال نیاز پیدا می‌کنید. می‌توانید تمامی نیازهای مرتبط با کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ خود را با انواع خدمات یکتانت پوشش دهید و اهدافی را که از بازاریابی و فروش انتظار دارید، محقق کنید.

2- شرکت دیجیتال مارکتینگ کارینووب

شرکت کارینووب با هفت سال فعالیت مستمر یکی از موفق ترین شرکت‌ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ اصفهان و اجرای پروژه‌های گوناگون در زمینه تجارت الکترونیک، طراحی و پیاده سازی وبسایت های شرکتی، فروشگاهی، سامانه های تحت وب، اپلیکیشن(اندروید و آی او اس)، سئو وبهینه سازی وبسایت و تولید محتوا است. این شرکت با پیاده سازی کسب و کار آنلاین نیازمند استفاده از افراد خود در این حوزه است. همچنین شرکت کارینووب این امکان را در اختیار شما قرار می دهید تا به نتیجه حرفه‌ای خود در فضای اینترنت برسید.

همچنین این شرکت به داشتن یک وب سایت خوب به شما کمک می‌کند تا سرعت رشد کسب و کارتان بیشتر شود. رشد کسب و کارها در محیط اینترنت خیلی بیشتر از سایر محیط ها بوده و همین موضوع باعث شده تا زمینه رقابتی زیادی برای سفارش طراحی سایت ایجاد شود.

این امر باعث شده بسیاری از شرکت ها و کارگاه های بزرگ و کوچک بفکر  ورود به این بستر بزرگ با ایجاد و طراحی سایت در اصفهان شوند تا بتوانند درصدی از این سیل عظیم کاربران را سمت خود بکشند و بازار مناسبی برای کسب و کار خود ایجاد نمایند.

گروه کارینووب با تجربه و تخصص در زمینه بهینه سازی و انجام روند کاری درست وبسایت شما را ارتقا می بخشد همچنین وب سایت شما را مورد بررسی قرار داده و بهترین کلمات را به شما پیشنهاد میدهد و پس از قرار دادن وب سایت در صفحه اول گوگل برای نگهداری سایت شما ضمانت ارائه می دهید.

3- شرکت دیجیتال مارکتینگ ایراکد

شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی ایرانیان با برند ایراکد سال 1385 فعالیت اولیه خود را آغاز نمود. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه، به صورت حرفه ای و تخصصی در حوزه طراحی، سئو و بهینه سازی سایت فعالیت می کند. این حوزه از اساسی ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ می باشد که نیازمند تخصص و تجربه بالا است. ایراکد در مدت 14 سال فعالیت توانسته جایگاه ویژه ای در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت کسب کند و انتخاب اول کسانی باشد که می خواهند فروشگاه اینترنتی و سایت های تجاری راه اندازی کنند. مسلما شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما سابقه درخشان و نمونه کار های معتبر این شرکت ما را بر این داشت تا ایراکد را در صدر شرکت های طراحی و سئو سایت قرار دهیم.

ما آنچه را میگوییم میسازیم تضمین رتبه یک گوگل با سئو سایت در اصفهان

4- شرکت دیجیتال مارکتینگ مدیا اد

مدیااد یکی از رسانه‌های تبلیغاتی شرکت پگاه داده کاوان شریف است که از تابستان سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را با ارائه تبلیغات همسان در فضای وب آغاز کرد. این رسانه در این مدت توانسته با تعداد زیادی از برندهای محبوب و رسانه‌های معتبر همکاری داشته باشد

مدیااد، یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال است که به تبلیغ‌دهندگان و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغ برند، محصولات و خدمات خود را در فضای وب‌سایت‌های معتبر فارسی به مخاطبان هدفشان نمایش دهند و ترافیک باکیفیتی جذب کنند و از سوی دیگر، به صاحبان وب‌سایت‌های ایرانی کمک می‌کند تا از طریق نمایش تبلیغ در وب‌سایت خود، به درآمدزایی پایداری دست یابند. شبکه تبلیغاتی مدیااد همواره در تلاش است تا با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین، عملکرد کمپین‌های تبلیغات اینترنتی را بهبود بخشد و موثرترین و مناسب‌ترین تبلیغ را در بهترین رسانه به هر مخاطب نمایش دهد.

5- شرکت آژانس دیجیتال مارکتینگ وب 24

شرکت وب24 بر این باور است که هر آنچه یک کسب و کار اینترنتی برای بهبود وضعیت خود در فضای مجازی نیاز دارد را به او ارائه دهد. خدمات این شرکت سفارش طراحی سایت، سئو وبهینه سازی سایت، مشاور دیجیتال مارکتینگ است.

شعار اصلی وب 24 به این صورت است که سایت، یکی از مهم‌ترین دارایی‌های هر کسب‌وکاری است. سایت شما مهم‌ترین پل ارتباطی با مخاطبان و اصلی‌ترین بستر معرفی و فروش در فضای آنلاین است. اما همین بستر می‌تواند اعتماد مشتریان را به دست آورد یا آن را نابود کند. طراحی اصولی، سئو و محتوای باکیفیت سه ضلع موفقیت هر سایت هستند که باید به صورت تخصصی اجرا شوند.

آشنایی با انواع دیجیتال مارکتینگ 

1-   بازاریابی ایمیلی

یکی از قدیمی ترین روش های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی ایمیلی میباشد که هنوز هم برای خیلی از کسب وکارها یک روش تبلیغاتی بهینه است. با ایمیل مارکتینگ میتوانید محصولات و خدمات یا تخفیف های ویژه را به کاربرانتان اطلاع دهید.

2-   رپورتاژ آگهی

انتشار یک مطلب برای معرفی برند، محصولات جدید یا بروزرسانی سایت و اپلیکیشن شما در خبرگزاری های پربازدید میتواند افراد زیادی رابه برند شما آشنا کند. از طرف لینک دهی درست به سایت خود در رپورتاژها تاثیر خوبی روی سئو شما قرار میدهد.

3-   گوگل ادز (google ads)

گوگل ادز یا تبلیغات کلیکی گوگل یکی از روش های موثر در دیجیتال مارکتینگ میباشد که اگر شما کلمات کلیدی درست را استفاده کنید میتواند به افزای فروش کمک زیادی کند. نمایش تبلیغات گوگل به کاربران به صورت رایگان میباشد و به ازای هر کلیک هزینه هایی را درپی دارد.

4-   اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از زیرشاخه های بازاریابی شبکه های اجتماعی است. در این روش شا با کمک افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی مقل اینستاگرام می‌توانید اسم برند خود را تبلیغ کنید. دقت کنید اینفلوئنسرها باید مرتبط با حوزه فعالیت کسب و کار شما باشند به طور مثال اگر خدمات سفر  را ارائه میکنید نباید به سراغ اینفلوئنسرهایی بروید که در حوزه مد و زیبایی فعالیت دارند.

5-   افیلیت مارکتینگ

این روش یکی از جدیدترین روش های دیجیتال مارکتینگ میباشد که میتوانید تاثیر مستقیم در افزایش فروش محصولات شما را داشته باشد. در افیلیت مارکتینگ پیشنهاد خرید یا معرفی محصول روی سایت یا رسانه های مورد نظر قرار داده میشود  که اگر این تبلیغات منجر به فروش محصولات بشود باید مبلغی از طرف صاحب محصول به صاحب رسانه پرداخت بشود.

6-   بازاریابی موتورهای جستجو(SEO)

بعد از راه اندازی سایت خود باید روی سئوکردن سایت کار کنید به این منظور که بهینه سازی سایت یا همان سئو کردن سایت برای موتورهای جستجو باعث میشود که سایت شما اولین پیشنهاد گوگل برای مخاطب باشد.

7-   بازاریابی محتوایی

محتوا یکی از مهمترین قسمت‌های دیجیتال مارکتینگ است. قدرت محتوا میتواند کاربر را متقاعد کند  که محصولات و خدمات شما ببیند و حتی منجر به خرید کند. اگر میخواهید از یک محتوا باکیفیت و مناسب بهرهمند شوید باید قبل از هرچیز هدف مخاطب را بشناسید و محتوا را متناسب با پرسونای مخاطب تولید کنید.

8-   بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی در زیر مجموعه محتوا قرار می‌گیرد و میتوانید کاربراهی پرمشغله‌ای که وقت وحوصله کافی برای خواندن متن را ندارند، از اطریق ویدئوهای تبلیغاتی با برند و محصولاتتان آشنا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091326*****
[نمایش اطلاعات]