اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106066383519506

کدام منطقه کردان بیشترین خرید ویلا را دارد؟

بهترین منطقه برای خرید ویلا در کردان کجاست؟

کد: 140106066383519506

https://bit.ly/3wyQ0Uw

، (اخبار رسمی): خرید ویلا و زمین در کردان امروزه برای سرمایه گذاری، مورد توجه تعداد بالایی قرار گرفته است.

بهترین منطقه برای خرید ویلا در کردان کجاست؟
کردان

کردان امروزه به یکی از وسیع ترین مکان‌ها در نزدیک تهران تبدیل شده است.

 خرید ویلا در کردان به دلیل موقیت و آب و هوای این منطقه و وجود منظره‌های چشم نواز مورد توجه بسیاری قرار گرفته.

در کردان ویلا و زمین هایی با متراژ مختلف و حتی می‌شود گفت مناسب با بودجه شما وجود دارد پس در ادامه با ما همراه باشید تا با این منطقه بکر آشنا شوید.

کردان کجاست؟

کردان در نزدیکی شهر کرج قرار گرفته و همین امر موجب محبوبیت این ناحیه شده . برای رفتن به این منطقه با طراوت کافیه وارد اتوبان کرج شوید و بعد از نزدیک شدن به تابلو زرماکاران یا کردان به راست بپیچید. آب و هوای خنک کردان در تابستان، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و به یک تفریگاه سالم تبدیل شده است.

وجود ویلاهایی فوق لاکچری به این شهر جلوه ای زیبا بخشیده که یکی از دلیل های ورود افراد به کردان دیدن از این ویلاهای جذاب و مدرن است. کردان سه منطقه اصلی در خود دارد، سهیلیه ، تهراندشت ، چهارباغ و در ادامه قیمت ویلاهای این منطقه را بررسی می‌کنیم.

اطلاع از قیمت ویلا و زمین در کردان

همانطور که پیش تر گفتیم در کردان ویلاهایی فوق لاکچری وجود دارد .اگر شما ثروتمند هستید و مشکل مالی ندارید ، حتی میتوانید ویلایی با امکانات کامل و با قیمت 50 میلیارد خریداری کنید. اما با این وضع کشور و محمدود شدن بودجه مردم دیگر کسی توانایی خرید همچین ویلایی را ندارد اما نگران نباشید سایت زاویلا به شما کمک میکنه تا ویلایی ارزان و مدرن خریداری کنید. در کردان چند محله قرار دارد که به محله ثروتمندان معروف است.

حال شاید بپرسید چرا؟ طاووسیه و زعفرانیه دو محله فوق لاکچری هستند که ویلا هایی با متراژ بیش از 800 متر دارد و تمامی آن ها با مهندسی روز و هوشمند ساخته شده به همین دلیل به محله ثروتمندان معروف شده است.

کردان: قیمت زمین در طاووسیه و زعفرانیه از متری 7 میلیون تا 20 میلیون است. میتوان گفت فقط خرید زمینی با متراژ 800 متر حدود 8میلیارد قیمت دارد. 

قیمت زمین در کردان همانطور که آگاه شدید نسبت به هر منطقه متفاوت است. 

سهیلیه :سهیلیه کردان معروف ترین منطقه کردان استکه زبان زد بسیاری است . خرید ویلا در سهیلیه نسبت به کردان ارزان تر است اما در این منطقه هم ویلا هایی لاکچری و مدرن وجود دارد که به شهر زیبایی داده است. قیمت زمین لشگرآباد که معروف ترین روستای سهیلیه است از 5 میلیون به بالا محاسبه میشود اما در دیگر روستای سهیلیه مانند اغلان تپه و زکی آباد از متری 3.5 تا 5 میلیون محاسبه میشود که این قیمت باور نکردنی است. میشود گفت این منطقه بهترین جا برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد است.

تهراندشت: تهراندشت کرج به بهشت گمشده معروف است و سرسبزی و اب و هوای ملایم واقعا این منطقه را به بهشت تبدیل کرده است. در تهراندشت به دلیل این سرسبزی ویلا جنگل و ویلا باغ های زیادی ساخته شده که زیبایی این منطقه را چندین برابر کرده است. قیمت ویلایی 400 متری در سرخاب تهراندشت که بهترین روستای تهراندشت به حساب می آید ، حدود 5 میلیاردو500 یعنی متری 13میلیاردو 750 محاسبه میشود. ویلای ارزان تر و گران تر در این مناطق فراوان است.

چهارباغ: چهارباغ کرج همانند تهراندشت زیبایی خاص دارد که در پاییز پاتوق عکاسان است. در تهران دشت هم ویلای 40 میلیاردی وجود دارد هم ویلایی با قیمت 2.5 میلیارد . خب یحتمل ویلایی که گران تر است امکانات بیشتری دارد اما مهندسان با طراحی درست تا حد امکان این امکانات را برای تمامی ویلا ها مناسب کردند تا افراد با آسایش و رفاه بیشتری زندگی کنند.

نتیجه

همانطور که خواندید و از کردان اگاه شدید ، قیمت ها در نقاط مختلف متفاوت است که نشان دهنده وجود ویلا و زمین هایی فراوان در کردان است . ما در تیم زاویلا با داشتن مشاورانی حرفه ای کنار شماییم تا در خرید کمکتان کنیم . مشاوران ما با دادن مشاوره رایگان به شما کمک میکنند . در سایت زاویلا تعداد بسیار زیادی ویلا قرار داده شده تا شما در صورت دیدن و پسندیدن آن را خریداری کنید . با سرچ کلمه زاویلا در مرورگر خود و وارد شدن به سایت این ویژگی حرفه ای را مشاهده خواهید کرد.

زاویلا کنار شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]