اطلاعات تماس
  • 021777*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106076387019449

معرفی 4 تا از بهترین مراکز مشاوره در تهران

کد: 140106076387019449

https://bit.ly/3wEMZC3

، (اخبار رسمی): چگونه می‌توان بهترین مراکز مشاوره در تهران را پیدا کرد؟ این روزها تعداد زیاد مراکز و کلینیک‌های مشاوره در شهرهای بزرگی مثل تهران باعث می‌شود که پیدا کردن جای مناسب سخت‌تر از قبل شود، اما قبل از این مسئله چرا باید به مراکز مشاوره و روانشناسی مراجعه کنیم؟!

معرفی 4 تا از بهترین مراکز مشاوره در تهران
رشد و افزایش سطح سلامت فکری در جامعه می‌تواند از عوامل رشد در هر جامعه‌ای باشد.

ممکن است برای شما هم گاهی پیش آمده باشد که به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه‌ای، قید آن کار را به کل زده باشید.

در این مقاله ما به شما کمک خواهیم کرد که با بررسی چند مرکز روانشناسی با خدمات اینگونه کلینیک‌ها و موسسه‌ها بیشتر آشنا شویم و بتوانیم راه‌های پیش رو برای مشاوره گرفتن در زمینه‌های مختلف زندگی را بیشتر بشناسیم که بتوانیم بهترین تصمیم و انتخاب را در طی مسیر خود داشته باشیم؛ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

مراکز مشاوره در تهران برای چه کاری هستند؟

وجود علم روانشناسی در دنیا و به خصوص جامعه ما، باعث شده است تا انسان‌ اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در هر مرحله از زندگی خود را در اختیار داشته باشد؛ از محصلی که به دنبال بهترین رشته یا دانشگاه برای خود است گرفته تا زن و شوهری که کارشان به اختلاف کشیده و می‌خواهند اوضاع را سامان بدهند. خب در اینجور مواقع هیچ کسی به غیر از متخصصین نمی‌تواند بهترین راهنمایی را به افراد بدهند، حتی خانواده یا بهترین و صمیمی‌ترین دوست انسان هم درصد خطای بالایی در راهنمایی‌های خود برای عزیزان و دوستانشان دارند.

در اینجا می‌توان به این نتیجه رسید که مشاوران روانشناختی و دکترها می‌توانند به عنوان فردی بی‌طرف ما را راهنمایی کنند؛ در ادامه مقاله به چند مورد از مرکزهای مشاوره در شهر تهران اشاره خواهیم کرد تا بتوان با شناخت بیشتر آن‌ها اطلاعات مفیدی در اختیار خود داشته باشیم.

 مرکز مشاوره شکرانه یکی از مجرب‌ترین و بهترین مراکز تخصصی در زمینه مشاوره فردی و خانواده، مرکز مشاوره شکرانه (https://shokranehcc.com) به شمار می‌رود که از کادر متخصص و حرفه‌ای جهت مشاوره‌های اصولی تشکیل شده است. این مجموعه کلیه خدمات مشاوره، روانشناسی، روان‌سنجی و روان درمانی را به همراه برگزاری کارگاه‌های مرتبط «همراه با ارائه مدرک» به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد.

مرکز مشاوره شکرانه در تهران، خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی، بعد از فلکه دوم نیروی هوایی، پلاک 270 و طبقه دوم واقع شده است.

این مرکز زیر نظر مدیریت سرکار خانم دکتر طیبه قلی زاده و همراهی کادر مجرب و اعضای سازمان نظام روانشناسی و با مجوزهای لازم از سازمان نظام روانشناسی جمهوری اسلامی ایران آماده خدمات رسانی به مراجعه‌کنندگان است؛ در ادامه به برخی مزایای این مرکز مشاوره خواهیم پرداخت:

  •          وجود خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف، مثل روابط زوجین، روان‌درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره قبل ازدواج و...
  •          دارای چندین سال سابقه در زمینه مشاوره، روانکاوی، روانشناسی و روانپزشکی
  •          از جمله مراکز مشاوره در تهران که به صورت تخصصی در مورد کودکان خدمات روانشناسی ارائه می‌دهد.
  •          دارای شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل تلگرام و اینستاگرام
  •          قابلیت طرح سوال برای پرسیدن از مرکز مشاوره شکرانه
  •          دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مراکز مشاوره در تهران
  •          برگزاری کارگاه‌های مرتبط با روانشناسی
  •          مشاوره به صورت آنلاین و به صورت تلفنی

در این میان به چند مورد از معایب این مرکز مشاوره هم اشاره خواهیم کرد:

  •          عدم امکان رزرو نوبت از سایت ولی تلفنی می‌توانید رزرو کنید
  •          عدم وجود تست‌های روانشناسی به صورت آنلاین (رایگان یا پولی)

مرکز مشاوران روان آرام یکی از مراکز مشاوره در تهران واقع در ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی، نبش کوچه شهریار به مرکز مشاوران روان آرام تعلق دارد.

این کلینیک با داشتن مشاوران خبره، کاردرست و اساتید دانشگاه سعی بر ارائه بهترین خدمات به مراجعه‌کنندگان خود دارد. این مرکز مشاوره فعالیت خود را در سال 1393 شروع کرده است.

مرکز روان آرام با اخذ مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره زیر نظر سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا اداره می‌شود و از 9 صبح تا 9 شب آماده ارائه خدمات است.

این مجموعه خدمات بسیاری را به مردم ارائه می‌دهد که در ادامه با معرفی ویژگی‌های این مرکز بیشتر توضیح خواهیم داد:

  •   داشتن متخصصان مشاوره و روانشناس مجرب و باتجربه
  •    ارائه مشاوره‌های مختلف در زمینه تحصیلی، ازدواج، فردی و برون فردی و...
  •    داشتن نوبت دهی سریع به صورت آنلاین
  •    داشتن شبکه‌های اجتماعی فعال مثل اینستاگرام، واتساپ، آپارات و لینکدین
  •    امکان مسیریابی تا رسیدن به کلینیک با مراجعه به وبسایت و بخش «مسیریابی تا روان آرام»

مرکز مشاوره بینش نوین یکی از قدیمی‌ترین مراکز مشاوره در تهران، کلینیک تخصصی مشاوره بینش نوین است که در خیابان شریعتی، خیابان ظفر، ابتدای خیابان صبر، پلاک 1، واحد 10 و طبقه سوم قرار دارد. این مجموعه یکی از کلینیک‌هایی است که علاوه بر ارائه خدمات روانشناسی فردی، زوجین و خانواده، بخش و دپارتمان مخصوص و مربوط به استعدادیابی کودک و نوجوان خود را دارد و در این زمینه خدمات مهمی را ارائه می‌دهد.

این کلینیک با مدیریت خانم دکتر زهرا حیدری از سال 1383 فعالیت خود را شروع کرده است. در این مجموعه سعی بر این است تا با ارائه نوین‌ترین روش‌های درمانی در دنیا توسط کادر روانشناسی مجرب و متعهد، بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان خود عرضه کند.

لازم به ذکر است که ساعت کار این مرکز مشاوره از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 10 صبح تا 22 است؛ در ادامه به برخی ویژگی‌های این مرکز تخصصی می‌پردازیم:

  •         ارائه خدمات روانشناسی بالینی، مشاوره خانواده و بررسی اختلالاتی مثل ترس، اضطراب و...
  •         داشتن دپارتمان تخصصی در زمینه استعدادیابی کودک و نوجوان
  •         تحلیل روانشناسی و معرفی فیلم‌های سینمایی در بخش تالار فیلم بینش برای بازدیدکنندگان
  •          امکان رزرو نوبت به صورت تلفنی و از طریق پیام‌رسان واتساپ
  •          امکان گوش کردن به پادکست‌های ضبط شده به صورت آنلاین در مورد روانشناسی

در این میان به بخشی از معایب این مرکز هم خواهیم پرداخت:

  •           عدم امکان رزرو نوبت به صورت اینترنتی
  •           عدم ارائه تست‌های آنلاین روانشناسی به صورت پولی یا رایگان

 مجله تخصصی ای سنج

یکی از مراکز اینترنتی که در زمینه حفظ و ارتقا سطح سلامت جامعه فعالیت می‌کند، گروه ای سنج است. ای سنج یا گروه «سنجشگران نسل جوان» از سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده است.همچنین متشکل از گروه متخصصین با تحصیلات دانشگاهی در زمینه روانشناسی گرایش‌های بالینی، خانواده و شخصیت، روان‌سنجی، جامعه شناسی، مدیریت کسب و کار و کارهای الکترونیک و به همراهی متخصصین حوزه IT است.

به گفته وبسایت ای سنج دغدغه ارتقا سلامت روان جامعه و از همه مهم‌تر جا انداختن فرهنگ مراجعه به روانشناس باعث به وجود آمدن یک استارت آپ در این زمینه شد که امروزه با حدود 22 نفر نیرو تمام وقت و پاره وقت فعالیت خود را ادامه می‌دهد؛ در ادامه به ویژگی‌ها و خدماتی که این وبسایت و گروه ای سنج ارائه می‌دهد، بیشتر خواهیم پرداخت:

  •          ارائه آزمون‌های مختلف روانشناسی به کاربران سایت به صورت رایگان و پولی
  •         ارائه ارزیابی‌های گروهی، سازمانی و آموزشی (مدارس)
  •          فروش پکیج‌های مختلف برای تمرین و آمادگی بیشتر ذهن و هوش
  •          ارائه مقالات علمی مختلف در زمینه فرهنگ سازی روانشناسی
  •          ارائه دوره‌های نوشتاری مختلف رایگان در زمینه رشد فردی و انگیزشی
  •         ویدئوهای مختلف در زمینه‌های فردی، خانوادگی و...

سخن پایانی

مهم‌ترین راهکار برای افزایش سطح کیفیت زندگی فردی یا خانوادگی افزایش خودشناسی، خودآگاهی و صد البته کمک گرفتن از مشاوران و روانشناسان متخصص است که درک و شناخت این مطالب برای زندگی هر فرد بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه در عصری زندگی می‌کنیم که تکنولوژی کار را برای مردم جهت استفاده از خدمات مختلف در شهرها فراهم کرده است.

لازم به ذکر است که رشد شهرها و صنعتی شدن زندگی‌ها هم خالی از عیب نیست و ممکن است اختلالاتی را در زندگی انسان‌ها به وجود بیاورد.

در این مقاله سعی بر این داشتیم تا با ارائه خدمات مختلف در زمینه مراکز مشاوره در تهران اطلاعات لازم جهت دسترسی به این نوع مراکز و خدمات را در اختیار شما قرار دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021777*****
[نمایش اطلاعات]