اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106076387119075

وکیل در لندن

کد: 140106076387119075

https://bit.ly/3AzaQ7k

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از مهم و اصلی‌ترین مسایلی که این ایرانیان با آن مواجه هستند، اطلاع از خدمات حقوقی کشور انگلستان است که به افرادی نیاز پیدا می‌کنند تا از خدمات حقوقی اطلاع کافی و در تمام مراحل همراه و پیگیر امور مراجع قضایی و اداری آن‌ها شوند.

وکیل در لندن
وکیل در لندن

اکنون، ایرانیان بسیاری به دلایل مختلف از جمله مهاجرت، سرمایه‌گذاری، تحصیل و یا سایر موارد قصد زندگی در کشور انگلستان را دارند. یکی از مهم و اصلی‌ترین مسایلی که  این ایرانیان با آن مواجه هستند، اطلاع از خدمات حقوقی کشور انگلستان است که به افرادی نیاز پیدا می‌کنند تا از خدمات حقوقی اطلاع کافی و در تمام مراحل همراه و پیگیر امور مراجع قضایی و اداری آن‌ها شوند. تنها افرادی که می‌توانند با اطلاعات درست و صحیح،  ایرانیان را راهنمایی و همراهی کنند وکلا  در لندن هستند. 

پس اگر شما نیز در دسته افرادی قرار گرفته‌اید که به وکیل در این کشور نیاز دارید، همراه ما باشید تا در مورد این موضوع صحبت بیشتری داشته باشیم.

 وکیل در لندن برای چه اموری لازم است؟

بسته به مواردی که در زیر اعلام می‌شود، افراد به وکیل در لندن نیاز دارند.

  •        افراد، جهت اقامت در این کشور باید وکیل داشته باشند.
  •        یکی دیگر از موارد که به داشتن وکیل نیاز است، گرفتن شهروند انگلیسی است.
  •         اگر افراد به دنبال خرید، فروش، اجاره ملک مسکونی و یا تجاری هستند به وکیل نیاز دارند.
  •         جهت تحصیل در کالج و یا دانشگاه، داشتن وکیل امری ضروری محسوب خواهد شد.
  •         درخواست ازدواج و یا طلاق توسط وکلا باید صورت گیرد.
  •        طرح و یا پیگیری انواع دعاوی مربوط به حقوقی و کیفری، باید توسط وکیل انجام شود.
  •         افراد زیادی هستند که به دنبال سرمایه‌گذاری و یا ثبت شرکت در انگلیس هستند. انجام تمام کارهای مربوط به سرمایه‌گذاری و یا غیره به وکیل باید سپرده شود.
  •          امور اداری در بانک‌ها مانند گرفتن وام، واریز و یا برداشت پول
  •         یکی دیگر از مواردی که به وکیل در این کشور نیاز است، مشکلات و یا دعوای خانوادگی  است.
  •         به غیر از موارد بالا، انحصار ورثه نیز توسط وکلا در این کشور صورت می‌گیرد.

به طور کل می‌توان گفت کشور انگلیس به مسائل قانون و مقررات اهمیت زیادی می‌دهد. پس هر کاری که با قانون و یا مقررات این کشور سر و کار دارد با وکیل باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: 3 روش حواله پوند از انگلستان به ایران و برعکس


دلائل انتخاب وکیل در لندن

افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند، برای انجام امورات بالا با وکیل در کشور خود مشورت   کنند. حال ما به شما دلائلی را ارائه خواهیم داد  که چرا   وکیل در لندن را بهتر است، انتخاب کنید؟ در ابتدا باید گفت که انجام برخی از کارها، توسط وکیل میزبان باید انجام شود.

ضمن آن‌که از قوانین حاکم در کشور انگلستان آگاهی کامل دارند و در صورتی که قوانین عوض و یا تغییر داده شود، خیلی زود متوجه خواهند شد. وکلایی که در کشور انگلستان هستند، به افرادی که قصد  انجام هر کاری  در این کشور را دارند، راهنمایی بهتر و دقیق‌تری ارائه خواهند داد.

به غیر از موارد بالا،  امور حقوقی و قوانین  کشور انگلستان  با دیگر  کشورها کاملاً متفاوت است که وکیل در لندن بهتر از این امور حقوقی اطلاع دارد. وکلایی که در انگلستان هستند با شرایطی که کشور اتخاذ می‌کند، بهترین تصمیم را برای شما خواهند گرفت.

به دلیل آن‌که کار شما به کشور انگلستان مربوط می‌شود، این وکلا به زبان انگلیسی به قدری تسلط دارند که ارتباط بهتر و قوی‌تری برقرار، پس راحت‌تر امور را انجام و یا مشکلات را حل خواهند کرد.  توانایی زیاد آن‌ها در حل کردن پرونده را نباید فراموش کرد.

زمان‌بندی و برنامه‌ریزی بسیار دقیقی انجام می‌دهند تا مراجعه کنندگان به اهداف خود رسند.

روند هر کاری که شما به وکلا در این کشور می‌سپارید، قانونی و خیلی سریع پیش خواهد رفت، پس نباید نگران موضوعی شوید. قوانین در این کشور به قدری پیچیده و سردرگم هستند که  فرد با ناآگاهی از آن ممکن است، دچار پرداخت  خسارت و ضررهای جبران ناپذیری شود. پس در این‌جا وکیل کمک زیادی به شما خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: قوانین نقل و انتقال پوند از انگلستان به ایران و برعکس

 
اطلاعاتی در خصوص وکیل در لندن

برای گرفتن وکیل درلندن، توصیه می‌شود تا از اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم، استفاده کنید تا در انتخاب دچار اشتباه نشوید. یکی از این اطلاعات در خصوص دریافت حق‌الوکاله است. در این کشور دریافت حق‌الوکاله، زیر نظر کانون وکلا انگلیس تعیین و به تصویب خواهد رسید. پس وکلا به هیچ عنوان اجازه دریافت مبلغ بیشتر را ندارند.

البته لازم به ذکر است که در کانون وکلای این کشور نیز بنا به پیچیدگی، زمان و یا موضوع پرونده  میزان دریافت حق‌الوکاله تغییر خواهد کرد. طبق قانون کشور انگلستان، در صورتی که حق‌الوکاله وکیل به موقع دریافت نشود، وکیل اجازه دارد از ادامه کار انصراف دهد.

یکی دیگر از اطلاعاتی که باید داشته باشید، مدارک و مجوزهای وکلا است. بدون داشتن مجوزهای لازم،   وکلا اجازه کار در این کشور را ندارند. البته به توانمندی و تجربه وکلا هم باید دقت داشته باشید.

در خیلی مواقع تجربه و مهارت وکلا کمک می‌کند تا روند کار شما بهتر و سریع‌تر انجام شود. همین مورد باعث می‌شود تا در برخی از هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. به این مورد نیز می‌توان اشاره کرد که قبل از شروع کار با وکیل خود در این کشور به توافق لازم برسید.

 وکیلی که در انگلستان وکالت را برعهده می‌گیرد، تمام مراحل و روند کار را  وظیفه دارد به شما اطلاع دهد.  از سوابق و میزان موفقیت وکیل مورد نظر، اطلاعاتی به دست آورید. پس پیشنهاد می‌شود، به درستی تحقیقات انجام دهید. شما می‌توانید حق‌الوکاله را به صورت اقساطی نیز پرداخت کنید. البته در صورتی که با وکیل خود در این کشور به توافق برسید.

سخن آخر

همان‌طور که گفته شد، افراد برای انجام امورات خود در کشور انگلستان،  بهتر است از یک وکیل در لندن کمک بگیرند. اما این‌که به چه وکیلی اعتماد کنند، یکی از دغدغه‌ها به شمار می‌آید. پس ما شما را با  صرافی برتر لندن آشنا خواهیم کرد.

صرافی که بهترین و مجرب‌ترین وکلا  را به استخدام خود در آورده تا در هر زمینه مشاوره به افراد ارائه دهد. توجه داشته باشید که مشورت و یا انجام امور با وکلا در صرافی برتر را  غیره حضوری نیز می‌توانید انجام دهید. وکلایی که در صرافی برتر لندن مشغول به کار هستند، سعی می‌کنند از به روزترین قانون کشور انگلیس اطلاع به دست آورند تا در کمترین زمان ممکن، خواسته افراد را انجام دهند.  ضمن آن‌که وظیفه دارند، افراد را  از  رفتن به مسیرهای اشتباه و سردرگم آگاه و راه درست را به آن‌ها نشان دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون