اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106096391519529

پوستی درخشان با ماسک جلبک

کد: 140106096391519529

https://bit.ly/3wTVMQE

، (اخبار رسمی): کافه سبز اولین تولید کننده ماسک جلبک و کرم جلبک در ایران

پوستی درخشان با ماسک جلبک
ماسک جلبک

جلبک دریایی اسپیرولینا توضیحات و خواص مفید
سایت کافه سبز اقدام به فروش جلبک می کند. جلبک خواص زیادی دارد. یکی از موارد استفاده از جلبک مصرف خوراکی آن است. همچنین کافه سبز ارائه دهنده‌ی اقلامی همچون ماسک جلبک، کرم جلبک و صابون جلبک است.
از آنجایی که مجمع الجزایر ژاپن از هر طرف توسط دریا احاطه شده است، جای تعجب نیست که 80 درصد از منوی ساکنان سرزمین طلوع خورشید غذاهای دریایی باشد. و این نه تنها در مورد پرندگان آبزی، بلکه در مورد گیاهان نیز صادق است. 30 گونه جلبک دریایی تنها در ژاپن برای غذا استفاده می شود. در میان آنها، اسپیرولینا خودنمایی می کند. نام علمی این جلبک، اسپیرولینا ژاپنی است. در کره تاسیما و در چین هایدای نامیده می شود. اما در ژاپن چندین نوع اسپیرولینا با طعم های مختلف مانند کارافوتو، ما، میتسوشی، ناگا و ریسیری روانه بازار کرده اند. اگرچه بیشتر مزارع اسپیرولینا در هوکایدو متمرکز شده‌اند، اما به غذای اصلی همه جزیره‌نشینان تبدیل شده است. در ژاپن، اسپیرولینا به اندازه کلم یا سیب زمینی در روسیه محبوب است.
 سوپ، غذاهای اصلی و حتی دسر درست می شود. این مقاله شما را در مورد نحوه پخت جلبک دریایی اسپیرولینا راهنمایی می کند. علاوه بر دستور العمل ها، خواص مفید این گیاه نیز شرح داده شده است.

مصرف کنندگان روسی باید در مورد اسپیرولینا بدانند؟

اگر به مرکز شهر اوزاکا بروید، می‌توانید حدود 100 نوع اسپیرولینا بخرید. ترشی جلبک دریایی در سرکه را اسپیرولینا می‌گویند. شما همچنین می‌توانید نوارهای اسپیرولینا را در سس سویا میرین خریداری کنید. 
ژاپنی ها یک میان وعده مخصوص با چای سبز دارند. در ماریناد شیرین و ترش ساقه های اسپیرولینا وجود دارد. می توانید با جلبک دریایی نیز نوشیدنی درست کنید. کامبوتیا چایی است که از پودر اسپیرولینا تهیه می شود.

با این حال، از آنجایی که این محصول به روسیه وارد می شود، اغلب می توانید جلبک دریایی خشک شده را در فروشگاه های تخصصی پیدا کنید (عکسی از اسپیرولینا در مقاله ارائه شده است). محصولات بسته بندی شده بیشتر با داشی (نوار یا پودر خشک شده) و اوبو (خرد) نشان داده می شوند. همچنین می توانید جلبک دریایی کنسرو شده یا تازه یخ زده پیدا کنید. ژاپنی ها از هر نوع برای یک غذای خاص استفاده می کنند. با این حال، ارزش این را دارد که چه چیزی را می توان تهیه کرد، زیرا بیشتر جلبک های خشک در روسیه موجود است.
خواص مفید اسپیرولینا

قبل از ارائه دستور العمل برای غذاهای حاوی اسپیرولینا ژاپنی، بیایید ترکیب شیمیایی گیاه را مطالعه کنیم. لازم به ذکر است که قسمت فوقانی جلبک دریایی نسبت به قسمت پایه از مواد مغذی کمتری برخوردار است. اما آنها همچنین حاوی مقادیر زیادی ید هستند که برای غده تیروئید مهم است.

گیاهان کامل سرشار از مواد معدنی مانند سدیم، کلسیم، پتاسیم، منگنز، فسفر، آهن، روی، منیزیم و مس و همچنین مجموعه کاملی از ویتامین‌های A، B، C و E هستند. اسپیرولینا به خاطر اسید گلوتامیک معروف است. این یک شیرین کننده طبیعی است. با این حال، اسید گلوتامیک مزایای ارزشمندی را برای بدن فراهم می کند زیرا متابولیسم را عادی می‌کند و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

آبگوشت داشا برای سوپ میسو مانند گاوزبان اوکراینی یا سوپ کلم روسی، این سوپ در ژاپن نیز محبوب است. صدها نوع میسو وجود دارد. هر خانواده دستور العمل های مختلفی دارد. با این حال، با وجود تعداد زیادی از انواع، دو جزء سوپ بدون تغییر باقی می ماند. این آبگوشت اسپیرولینا و میسو است. می توانید بیشتر از آخرین مواد میسو بپزید. باز هم به عنوان پایه ای برای سایر سوپ های ژاپنی یا چاشنی برنج سرخ شده عمل می کند. این آبگوشت با غذاهای دریایی و کمتر با ماهی پخته می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]