اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106126394218797

آشنایی با بهترین دندانپزشکان حوزه لمینت سرامیکی در دنیا

کد: 140106126394218797

https://bit.ly/3B5SgUX

، (اخبار رسمی): معرفی 3 عدد از بهترین دندان پزشکان در انجام لمینت سرامیکی دندان در جهان

آشنایی با بهترین دندانپزشکان حوزه لمینت سرامیکی در دنیا
آشنایی با بهترین دندانپزشکان حوزه لمینت سرامیکی در دنیا

یکی از عوامل موثر در برقراری ارتباط داشتن لبخندی زیباست. لبخند زدن همیشه اولین گام برای برقراری ارتباط با اشخاص است تا حس خوب خود را به آنها منتقل و از آنها حس و حال خوب دریافت کنیم.

اما لبخند خوب نیازمند داشتن دندان‌هایی مرتب، سفید و تمیز است که چون دندان‌ها یکی از اجزایی در بدن هستند که دائم در تماس با انواع نوشیدنی‌ها و مواد غذایی است؛ تغییر رنگ دادن آن امری بدیهی است.

همچنین بر اساس حادثه یا عوامل ژنتیکی، برخی افراد دارای دندان‌های نامنظم و نامرتب هستند.

پس لازم است که روش‌هایی برای زیبا سازی دندان‌ها وجود داشته باشد که به صورت دائمی دندان‌ها را منظم و سفید نگه دارد. امروزه روش‌های جدید و موثری برای زیباسازی دندان‌ها و لبخند وجود دارد که بهترین آنها لمینت سرامیکی است.

اما برای اینکه لمینت سرامیکی به صورت خوب بر روی دندان‌ها قرار بگیرند و تا سال‌ها دوام بیاورند لازم است که توسط یک دندانپزشک مجرب و بسیار با تجربه کار گذاشته شود.

بهترین دندانپزشکان جهان

در ادامه با بهترین دندانپزشکان جهان در ضمینه انجام لمینت سرامیکی آشنا خواهید شد.

دکتر آنتونی مبصر

دکتر مبصر دندانپزشک با تجربه ای است که در شهر لوس آنجلس کشور ایالات متحده مطب دارد. او از سال 1980 درشهر بورلی هیلز و از سال 1987 در لس آنجلس به کار دندانپزشکی پرداخته است. او مدرک D.M.D (دکتر پزشکی در دندانپزشکی) را با بالاترین جایزه از دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا دریافت کرد.

مهارت‌های دندانپزشکی خود را در حدی ارتقا داد و بالا رساند که برخی از خوانندگان و بازیگران که در هالیوود زندگی می‌کنند برای انجام لمینت سرامیکی و سایر خدمات دندانپزشکی به نزد او رفته‌اند.

او به دلیل چشمان تیزبینش، نزد بیمارانی که به او بارها مراجعه کرده‌اند مشهور است و می‌تواند کوچک ترین جزییات و موارد موجود در دهان بیماران را تشخیص دهد و اقدامات لازم را انجام.

دکتر مژگان آزادخواه

دندانپزشک با تجربه بعدی در ضمینه لمینت سرامیکی دکتر مژگان آزادخواه است که مطب ایشان در تهران است.

دکتر آزادخواه داراى فلوشیپ و گواهینامه معتبر ایمپلنت از آلمان در سال‌هاى 2004 و 2015 است همچنین در سال هاى 2013 و 2016 از کشورهاى سوئیس و فرانسه فلوشیپ ایمپلنت دریافت نموده است. ایشان در طى سال‌هاى 2009، 2011 و 2012 توسط پروفسوردکتر Lee از کشور کره‌ى جنوبى گواهینامه معتبر ایمپلنت را دریافت نموده است.

 دکتر مژگان آزادخواه، جزء یکى از برترین دندانپزشکان موجود در زمینه دیجیتال است که با اسکن فک بیمار و آنالیز توسط نرم افزار قبل از انجام لمینت سرامیکی، وضعیت لثه و دندان های بیمار را بررسی می‌کند. دکتر آزادخواه دوره ى جامع لیزر را زیر نظر پروفسور Wolfgang Richter در سال 2014 با گواهى معتبر از انگلستان دریافت نموده است.

همچنین انجام لمینت سرامیکی توسط ایشان بدون درد و خونریزى انجام می‌شود. و در سریع ترین زمان ممکن دندان ها را لمینت کرده و دندان ها در کمترین زمان بهبود می یابند.

مشاوره و راهنمایی های ایشان حتی پس از انجام لمینت سرامیکی انجام می شود و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مراجعان می‌توانند پس از انجام لمینت سرامیکی در صورت به مشکل خوردن و سوال داشتن مشاوره و راهنمایی دریافت کنند تا بیشترین طول عمر را از لمینت سرامیکی خویش دریافت کنند.

دکتر بیل دورفمن

دکتر دورفمن یکی دیگر از دندانپزشکان مجرب در حوزه لمینت سرامیکی است. تخصص اصلی دکتر دورفمن زیبایی دهان و دندان است که لمینت سرامیکی همانگونه که گفته شد برای زیبا سازی دندان ها می باشد.

دکتر دورفمن به دلیل حضور در برنامه‌های تلویزیونی متعدد در ایالات متحده، دارای آشناییت و محبوبیت زیادی است. همچنین در برنامه‌های رادیویی نیز به گفت و گو و ارائه مشاوره به افرادی که در ضمینه زیبایی دهان و دندان دارند پرداخته است.

یکی دیگر از کارهای این دندانپزشک، چاپ و نشر کتاب هایی در ضمینه زیبایی دهان و دندان و مراقبت از دندان ها است که توسط نشریه معروف نیویورک تایمز چاپ و به انتشار رسیده است.

دکتر بیل دورفمن در سال  1983 و در سن 30 سالگی مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کرد.

پس از آن آزمون‌های دندانپزشکی مختلف را در ایالات متحده آمریکا گذراند و اکنون یکی از اعضای انجمن رسمی دندانپزشکان آمریکا است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی