اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106126395519438

معرفی بهترین فروشندگان فالوور واقعی در دنیا

کد: 140106126395519438

https://bit.ly/3TGG713

، (اخبار رسمی): آشنایی با معتبرترین و قابل اعتماد ترین عرضه کنندگان فالوور های واقعی

معرفی بهترین فروشندگان فالوور واقعی در دنیا
معرفی بهترین فروشندگان فالوور واقعی در دنیا

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکات اجتماعی هم در ایران و هم تمامی کشور های جهان است. یکی ازعلت های طرفدار داشتن این شبکه اجتماعی ساخت اکانت رایگان در آن است.

در هر صورت به غیر از هویت بصری و وجود فیلم ها و عکس های گوناگون در این شبکه اجتماعی، ساخت یک اکانت رایگان مزیت بزرگی برای این شبکه اجتماعی به شما می رود.

افراد بسیاری هستند که به تازگی قصد دارند کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنند اما به دلیل ناتوانی در خرید و اجاره مغازه فیزیکی، از اینستاگرام استفاده می کنند.

داشتن فالوور یا همان دنبال کننده زیاد در اینستاگرام علاوه بر بازدید و نرخ تعامل با پیج مزایای دیگری از جمله: افزایش اعتماد بازدید کنندگان از پیج و ورود به اکسپلورر اینستاگرام را به همراه دارد.

ورود به اکسپلورر یکی از مهم ترین خواسته های فروشندگان محصولات مختلف در اینستاگرام است.

در ادامه به شما مورد اعتماد ترین فروشندگان فالوور اینستاگرام را معرفی می کنیم تا در صورت داشتن پیج و نیاز به افزایش فالوور بدانید که به چه فروشنده ای لازم است که مراجعه نمایید.

شرکت گورید (Goread)

مجموعه گورید شرکتی است که از سال 2019 در کشور های انگلستان و آمریکا مستقر است.

در ابتدا این شرکت مشاوره و خدمات آموزشی اینستاگرام را عرضه می کرد اما با توجه به نیاز پیج های اینستاگرامی به افزایش لایک و فالوور، شرکت گورید تصمیم گرفت که خدماتی را مبتنی بر افزایش لایک و فالوور ارائه دهد.

این شرکت بیان می کند که همواره فالوور های فعال و واقعی را به فروش می رساند و با این کار نرخ تعامل افراد در پیج چندین برابر می شود.

کمپانی گورید علاوه بر فروش فالوور و لایک، به فروش بازدید کننده لایو و ویدئو ها نیز پرداخته است.

مجموعه کافه مجازی یکی دیگر از عرضه کنندگان فالوور واقعی اینستاگرام کافه مجازی می باشد. مجموعه کافه مجازی که در کشور عزیزمان ایران فعالیت خود را از 6 سال پیش آغاز نموده است و اکنون یکی از بهترین خدمات رسانان در حوزه شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

کافه مجازی تنها فالوور واقعی اینستاگرام نمی فروشد بلکه بصورت کاملا واقعی بازدید کننده پست و استوری و افزایش دهنده لایک نیز عرضه می کند.

تفاوت کافه مجازی با سایر ارائه دهندگان خدمات بصورت مشابه در کشور این است که کافه مجازی فالوور های کاملا واقعی را عرضه می کند.

این به این معنی است که اکانت فیک و مصنوعی در کار نیست تا الگوریتم های اینستاگرام پیج را مسدود کنند؛ بلکه فالوورها بصورت کاملا واقعی با پیج تعامل دارند و اینستاگرام آن ها را فالوور فیک در نظر نمی گیرد.

بررسی سفارش مشتریان در کافه مجازی توسط هوش انسانی انجام می شود، در نتیجه خطا شما در ثبت سفارش به راحتی تشخیص داده می شود و هزینه خریداران حفظ خواهد شد.

شرکت اینستا فالوورز

شرکت اینستا فالوورز در سال 2010 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، بهترین خدمات را برای انواع شبکات اجتماعی مختلف ارائه کرده است.

خدمات اینستا فالوورز نیز مانند دو کمپانی بزرگ ذکر شده در خصوص ارائه فالوور واقعی، لایک، بازدید کننده و کامنت می باشد.

اینستافالوورز علاوه بر ارائه خدمات در اینستاگرام خدماتی را برای شبکات اجتماعی دیگر مانند: فیسبوک، یوتیوب، توییتر، پینترست و... ارائه می کند.

مجموعه بای چیپ

فالوورز مجموعه بعدی، کمپانی بای چیپ فالوورز است که از اسم این کمپانی نیز خدمات آن پیداست که به معنی ( خرید فالوور ارزان)  است.

این کمپانی با هدف کمک به کسب و کارهایی که تازه وارد فضای اینستاگرام شده اند فعالیت خود را 3 سال پیش شروع کرد و قصد و نیتش این مورد است که افرادی که به تازگی وارد فضای اینستاگرام می شوند درآمد چندانی در ابتدا ندارند و به خوبی نیز دیده نمی شوند. در نتیجه نیاز به حمایت و کمک دارند که با کمترین هزینه به بیشترین بازدهی و بازدید برسند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]