اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106136398718027

نگاهی جامع به مهاجرت کانادا

کد: 140106136398718027

https://bit.ly/3RkC8FG

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد تمایل دارند برای مهاجرت به کانادا اقدام و بر اساس شرایط خود نظیر سن، تحصیلات، سابقه کاری و غیره، راه‌های ورود به کشور کانادا را بررسی کنند. برای مهاجرت به این کشور پر درخواست، اطلاع از شرایط و روش‌های ورود کمک بسیاری به متقاضیان این امر می‌کند.

نگاهی جامع به مهاجرت کانادا
نگاهی جامع به مهاجرت کانادا

مهاجرت به کانادا در سال 2022 از راه های مختلف امکان پذیر است که عبارتند از:

  • ویزای توریستی کانادا
  • ویزای سرمایه گذاری کانادا
  • خود اشتغالی کانادا
  • ازدواج و نامزدی کانادا
  • ویزای کاری کانادا
  • ویزای تحصیلی کانادا

صفر تا صد مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا یک روش حقوقی برای ورود به این کشور را نیازمند است و افرادی که می خواهند در این مسیر گام بردارند، باید در ابتدای امر اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورند و پس از آن وارد این مسیر شوند. حضور یک وکیل مورد تایید اداره مهاجرت کانادا RCIC در کنار شما می تواند شانس رسیدن به ویزا را برای شما افزایش دهد اما نمی تواند دریافت ویزای تحصیلی را برای شما ضمانت کند.

در بسیاری از روش های مهاجرت به کانادا، دریافت مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی یک الزام است و متقاضیان ورود به این کشور باید بسته به محل ورود خود در کانادا، یکی از این دو زبان را بیاموزند. مدرک دیگری که در انواع روش های مهاجرتی به کانادا به آن نیاز خواهد بود، گواهی تمکن مالی است. متقاضیان مهاجرت به کانادا باید ثابت کنند که توان مالی کافی برای زندگی در این کشور را در اختیار دارند. گواهی سلامت جسمانی و همچنین عدم سوءپیشنه نیز از دیگر مدارکی است که هر فرد بدون شک باید برای ورود به کانادا در اختیار داشته باشد. سابقه سفر به کشورهای حوزه شنگن و سایر کشورهای تراز اول جهان نیز می تواند در روند ورود به کانادا موثر باشد.

مهاجرت به کانادا بدون وکیل

افرادی که تمایل به مهاجرت به این کشور را دارند، بدون وکیل نیز می توانند اقدامات لازم در این مسیر را انجام دهند اما بدون تردید حضور یک وکیل در کنار فرد متقاضی این فرصت را به او خواهد داد که بتواند مطابق با آخرین تغییرات صورت گرفته در قوانین کانادا، پرونده خود را تحویل آفیسر سفارت دهند. در این رابطه توصیه می شود که متقاضیان حداقل در رابطه با پروسه مهاجرت خود با یک وکیل مشورت کنند تا بتوانند در این زمینه آگاهی های اولیه را به دست آورند و سپس شخصا برای دریافت ویزا اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

اخذ ویزاهای توریستی از کشورهای معتبر دنیا شرایط خاص خود را دارد و معمولا نیازمند ارائه مدارک قوی و تضمین کننده بازگشت متقاضی از کشور مقصد می باشد. ویزای توریستی کانادا (visitor visa) به منظور اهداف توریستی، گردشگری، تفریح، بازدید از اقوام، دوستان یا خود کشور کانادا صادر می شود.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند از روش سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. با توجه به اینکه پروسه های سرمایه گذاری در کانادا معمولا با ریسک بالا همراه می باشد و پروسه زمانی طولانی مدت دارد، میزان سرمایه و توانایی مالی افراد، شرایط و رزومه آنها و زمان مناسب برای سرمایه گذاری از اهمیت بالا برخوردار است. 

هزینه مهاجرت به کانادا

یکی از مسائلی که پیش از مهاجرت به کانادا باید به آن توجه داشت، هزینه هایی است که هر فرد برای مهاجرت به کانادا به آن ها نیاز خواهد داشت. هزینه های مهاجرت به کانادا معمولا زیاد است و افراد باید پیش از مهاجرت به این کشور از توانایی های مالی خود اطمینان حاصل کنند.

مهاجرت رایگان به کانادا

بسیاری از افراد به این دلیل نمی توانند مهاجرت به کانادا را به عنوان یک مسیر مهاجرتی در نظر داشته باشند که مهاجرت به این کشور هزینه های سنگینی را به همراه خواهد داشت. باید در نظر داشت که مسیرهایی نیز وجود دارد که می توان به کمک آن ها مسیر مهاجرت رایگان به کانادا را نیز طی کرد. مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استارت آپی می تواند این فرصت را در اختیار فرد قرار دهد که بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین در کشور کانادا به کار مشغول شوند و تنها نیاز آن ها یک ایده خلاقانه است که بتواند قابلیت رقابت در سطح بین المللی را داشته باشد.

ویزای خود اشتغالی کانادا

کشور کانادا علاوه بر سرمایه گذاری به متقاضیان مهاجرت به کانادا این فرصت را می دهد تا متناسب با شغل، حرفه و همچنین زمینه کاری خود در کشور مبدا به اشتغال زایی در کشور کانادا بپردازند. به همین منظور افراد باید با سرمایه مناسب با نوع حرفه ای که تمایل به راه اندازی آن دارد، تجربه کاری خود و قوانین مربوطه، برای خود اشتغالی در کانادا اقدام نمایند. در حال حاضر با توجه به محدودیت هایی که خوداشتغالی در کشور کانادا دارد و تقاضای بالایی که متقاضیان برای این امر دارند، ریسک خود اشتغالی در کانادا بسیار افزایش یافته و گزینه مطلوبی برای اقدام محسوب نمی شود.

ویزای ازدواج و نامزدی کانادا

در گذشته مرسوم بود افراد از روش ویزای ازدواج به صورت صوری و غیر واقعی خود را به کشور مقصد رسانیده و از این طریق اقامت آن کشور را اخذ می کردند. در حال حاضر گرفتن ویزای ازدواج در کشورهای معتبر دنیا امری پیچیده و سخت است. معمولا افرادی در این زمینه موفق می شوند که واقعا قصد ازدواج داشته و مدارک لازم و کافی را برای رسیدن به نتیجه ارائه می نمایند. توصیه می شود اگر قطعا از طریق ازدواج واقعی قصد ورود به کشور کانادا را دارید دست به این عمل بزنید در غیر این صورت با ردی ویزا روبرو خواهید شد. برای ویزا شدن از طریق ازدواج فرد متقاضی باید مدارک محکم و مستدلی را جهت ورود به کشور کانادا و قانع کردن آفیسر سفارت ارائه دهد. در حقیقت هر دو طرف این ازدواج باید مدارکی کامل ارائه نمایند تا در نهایت موفق به دریافت ویزا گردند.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد

کانادا کشوری با اقتصاد قوی، رفاه اجتماعی بالا و نظام کاری قدرتمند می باشد و کشوری است مهاجرپذیر که از طرق مختلف به مهاجرین این کشور، با رعایت قوانین اقامت و تابعیت را اعطا می نماید. بیش از 30% جمعیت این کشور را مهاجرین تشکیل می دهند که قسمت اعظم اقتصاد این کشور را در دست دارند. نظام حقوقی کشور کانادا برای اخذ اقامت از طریق تولد، نظام خاک می باشد و در زمره کشورهای محدودی محسوب می شود که از طریق تولد در خاک کشور، اقامت و تابعیت را به فرد متقاضی اعطا می کند. یکی از راه های دریافت شهروندی در کشور کانادا تولد فرزند در کانادا است و فرزندی که در خاک کانادا متولد می شود، فارغ از تابعیت پدر و مادر خود به صرف تولد می تواند شهروند کانادا محسوب شود.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

یکی از بهترین ویزاهای دنیا و به همان نسبت مشکل ترین ویزاهای مهاجرتی، ویزای کاری کانادا می باشد. با توجه به اقتصاد قوی و زبان رسمی انگلیسی در کشور کانادا، این کشور به عنوان اصلی ترین گزینه های مهاجرتی دنیا برای کار متقاضیان انتخاب می شود. ویزای کاری کانادا با متد و مدل جدید از اواخر سال 2017 شرایط بهتری را نسبت به گذشته جهت ورود فراهم آورده است. ویزای کار این کشور با عنوان اسکیل وورکر و در برخی نقاط اکسپرس انتری که به معنی ورود سریع است در مقایسه با ویزاهای کاری استانی در سال 2022 زودتر اما سخت تر اتفاق می افتد. مدل ویزای کار کانادا یا اکسپرس انتری (Express Entry) دو مرحله ای می باشد.

سیستم جدید امتیازبندی کانادا

متقاضیان با حداکثر امتیازات اخذ شده برای این کشور ویزا شده و در چند ماه اخیر امتیازات به 426 امتیاز نیز رسید که پیش بینی می شود هرچه پیش رویم این کف امتیازات بالاتر هم بیاید و عملا مهاجرت از طریق ویزای اکسپرس انتری سخت تر صورت گیرد و برنامه فدرال جهت اخذ مهاجر سریع و تغییر نظام جمعیتی را تحت کنترل داشته باشد.

در سیاست قبلی امتیازدهی این نوع ویزا، داشتن دعوتنامه کاری از کانادا 600 امتیاز داشت که از انتهای سال 2017 میلادی این آیتم تغییر امتیاز داد و فقط 50 امتیاز را به خود اختصاص داد و باقی امتیازات بر سایر عوامل نظیر انطباق با محیط و سازگاری و انطباق مدرک تحصیلی با زبان و کار تاثیرگذار بود. طبق تصمیم هایی که دولت فدرال اتخاذ کرده پیش بینی می شود در ماه های روبرو تعداد بیشتری از افرادی که مدارک خود را ثبت کرده و در انتظار هستند، تایید شده و به ویزای کاری برسند. علاوه بر مدل فدرال یک مدل مهاجرت کاری دیگر نیز در دستور کار کشور کانادا می باشد با عنوان ویزای کاری استانی. تفاوت آن با اکسپرس انتری در طول مدت پروسه و لیست مشاغل مورد نیاز برای هر استان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]