اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146399917387

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری

کد: 140106146399917387

https://bit.ly/3Qs7YPS

، (اخبار رسمی): با توجه به اهداف سمپاشی و میزان سم مصرفی در واحد سطح باید سمپاش مناسبی برای عملیات موردنظر انتخاب کرد.برای سمپاشی باغ های میوه در فضای کم بین درختان و دارای درختان بلند باید از سمپاش هایی که دارای قدرت پرتاب و فشار زیادی هستند استفاده کرد.

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری
خرید سمپاش تراکتوری

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری فن 85 سانت قدرت پرتاب سم بالایی بین سمپاش های باغی دارد. علاوه بر این در سمپاش اتومایزر برای پرتاب سم از قدرت جریان هوا استفاده می‌شود که باعث می شود محلول سم به قطرات بسیار ریز تبدیل شود و به همراه جریان هوا به لابلای برگ ها و شاخه ها نفوذ می کند که به آن مه پاشی گفته می‌شود.

سمپاش توربینی اتومایزر 2000 لیتری فن 85 سانت نسبت به سمپاش های لانسی چه مزیتی دارد؟

یکی از مزیت‌های اصلی سمپاش توربینی اتومایزر 2000 لیتری فن 85 نسبت به سمپاش های لانسی همین ریز کردن و شکستن محلول سم می باشد که باعث می شود قطرات ریز شده و به همه جای گیاه یا آفت برسد و بتوان با مقدار خیلی کمتری از سم، گیاه را در مقابل بیماری و آفت سمپاشی کرد.

سمپاش های لانسی بر خلاف سمپاش اتومایزر 2000 لیتری فن 85 سانت مقدار زیادی سم مصرف می کنند و از آنجا که قطرات سم درشت پاشیده می شود این قطرات درشت بر روی گیاه باقی نمی ماند و به زمین ریخته و خاک را نیز آلوده میکند.

در عکس زیر نحوه پاشش سموم با قطر قطرات مختلف (بر حسب واحد میکرون=mµ) بر رو آفت نشان داده شده است و به وضوح مشخص است که وقتی قطرات ریز باشد میزان کمتری از سم ،سطح مورد نظر  را بطور کاملتر پوشش می دهد.

دلیل خرید سمپاش اتومایزر 2000 لیتری فن 85 سانت نسبت به سمپاش های لانسی

  • بهره وری و راندمان بالا
  • صرفه جویی در هزینه نیروی انسانی و کارگر
  • حداقل 50 درصد کاهش در مصرف محلول و سم در مقایسه با سمپاشهای لانسی
  • اثربخشی تا سه برابر بیشتر در مقایسه با سمپاش های لانسی
  • افزایش سرعت در امر سمپاشی

در چه مواقعی می توان از سمپاش اتومایزر 2000 لیتری کششی فن 85 سانت استفاده کرد؟

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری فن 85 سانت با توجه به بزرگ بودن مخزن و قدرت بالای فن و پمپ از بهترین گزینه ها برای سمپاشی در باغات می باشد به شرطی  که فاصله بین درختان به اندازه ای باشد که بتوان با تراکتور زمانی که سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری به آن بسته شده است به راحتی مانور داد و دور زد و نیز تراکتور توان لازم برای حمل سمپاش با مخزن پر یا نیمه پر را داشته باشد تا بتوان از این سمپاش در امر سمپاشی باغات استفاده کرد.

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری فن 85 چه ویژگی های خاصی دارد؟

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری دارای مخزن بزرگی می باشد که می تواند حجم وسیعی از باغ را در یک بار پر کردن مخزن سمپاشی کند.علاوه بر آن دارای دو مخزن جانبی می باشد که یکی برای شستشوی اتوماتیک دستگاه پس از سمپاشی و دیگری برای شستشوی دست کاربر می باشد.

پمپ سمپاش ساخت ایتالیا و از نوع دیافراگمی می باشد که با قدرت بالا محلول سم و آب را به نازل ها می رساند. سمپاش کششی اتومایزر 2000 لیتری دارای گیربکس دوسرعته ایتالیایی می باشد که وظیفه به حرکت درآوردن فن 85 سانت را برای پودر کردن و پاشیدن سم خارج شده از نازلها تا 10 متر در جهت های مختلف و به تمام قسمتهای درخت را به عهده دارد.

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری فن 85 سانت دارای 14 نازل سرامیکی یکسر بلند از جنس برنجی ضدچکه ایتالیایی می باشد که پس از توقف سمپاشی دیگر اجازه چکه کردن سم باقی مانده در نازل ها را نمی دهد. مخزن سه تکه از جنس پلی اتیلن مقاوم در برابر خوردگی و اشعه آفتاب می باشد.

سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری فن 85 سانت دارای فیلتراسیون 4 مرحله ای مجهز به شنگیر می باشد که تا حد بسیار بالایی از ورود ذرات ریز و درشت آشغال به نازل ها جلوگیری کرده و مانع از گرفتگی و خرابی زودهنگام نازل ها می شود.

نحوه استفاده

نحوه استفاده و راه اندازی سمپاش اتومایزر کششی 2000 لیتری فن 85 سانت چگونه است؟

ابتدا بایستی سمپاش را به مالبند و اتصال سه نقطه تراکتور متصل کرد و پمپ سمپاش را با گاردان به تراکتور متصل کرد.حال پس از بررسی اتصال صحیح سمپاش به تراکتور نازل ها،فیلترها و شلنگ ها مورد بررسی قرار می گیرند. سم را قبل از ریختن در مخزن با آب مخلوط نمایید و سپس با استفاده از صافی دریچه آن را در مخزن بریزید. محلول سم در مخزن باید کاملاً به هم زده شود و یکنواخت باشد. تجهیزات مربوط به همزنی باید در حین عملیات سم پاشی به کار انداخته شود و محلول مدام به هم زده شود. درغیر این صورت ممکن است. محلول به صورت غیریکنواخت در باغ پاشیده شود. قبل از حرکت زاویه پاشش نازل ها را تنظیم می کنیم و از بسته بودن و آب بندی درست درب مخزن اطمینان حاصل می کنیم.

پس از تست اولیه فن و اطمینان از کارکرد درست سمپاش در مسیر تعیین شده و با سرعت مناسب شروع به حرکت و سمپاشی می نماییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی