اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106156402219568

سرویک راه حل امور منزل

کد: 140106156402219568

https://bit.ly/3wZbHgB

، (اخبار رسمی): تمیز نگه داشتن منزل نیاز به زمان و انرژی دارد؛ دو عنصری که امروزه با شرایط کنونی بسیار نایاب شده و همه به دنبال آن هستیم و حال اگر آن را بیابیم، می‌خواهیم آن را صرف کارهایی را انجام دهیم که عقب افتاده‌اند یا از اولویت بیشتری برخوردارند.

سرویک راه حل امور منزل
سرویک راه حل امور منزل

ممکن است بخواهیم برای استراحت از آن بهره مند شویم؛ ولی استراحت در محیطی که نظیف نیست یا بهم ریخته است خیلی حس خوبی نمی دهد. احتمال دارد شما از آن دسته افراد باشید که هر روزه نظافت منزل انجام می دهید اما باز هم خانه نیاز به این دارد که به صورت جزئی و خیلی حرفه ای تمیز شود.

اینجا دیگر کار ما نیست و می بایست از متخصصان امر درخواست کمک کرد. شرکت های زیادی دست به کار شده اند تا دغدغه نظافت منازل را رفع کنند.

چرا از شرکت‌های خدماتی درخواست نیرو کنیم؟

  • آرامش و لذت

شما می توانید ساعت های زیادی را صرف تمیز نگه داشتن خانه خود کنید، اما آیا این واقعا بهترین استفاده از زمان شماست؟ با یک تیم حرفه‌ای تماس بگیرید و هنگامی که آن تیم به نیازهای نظافت منزل شما رسیدگی می کند، از زمانی که صرفه‌جویی می‌کنید می توانید برای هر فعالیتی که از آن لذت می برید استفاده کنید، حتی صرف استراحت کردن، مطالعه یا تماشای برنامه های مورد علاقه خود در خانه ای بی عیب و تمیز بدون اینکه حتی انگشتی بلند کنید.

  • صرفه جویی بلند مدت

مبلمان، فرش ها، پرده ها بسیار ارزشمند هستند. بدون تمیز کردن عمیق منظم، که با تجهیزات و روش های حرفه ای انجام می شود، آنها شروع به خراب شدن می کنند. الیاف پارچه فرش، اثاثه یا لوازم داخلی از بین می رود. شما می توانید با تمیز کردن منظم برنامه ریزی شده به حفظ طول عمر این اقلام ارزشمند کمک کنید. برای فرش و پرده، بسیاری از مشتریان مسکونی عاقلانه انتخاب می کنند که هر شش ماه یک بار این خدمات اضافه را داشته باشند.

  • نظافت کلیه گوشه و کنار ها

مهم نیست که هر چند وقت یکبار یا با چه دقتی نظافت می کنید و جاروبرقی می کشید، گرد و غبار و کثیفی به سختی از گوشه کنار ها پاک می شوند. خوب است که به خانه بیایید و ببینید که کل خانه شما کاملا تمیز شده از جمله آن قسمت هایی که به سختی در دسترس هستند. دیگر نباید روی دست ها و زانوهای خود فرود بیایید تا کثیفی های عمیقی که در درزها و گوشه ها پنهان شده اند را پاک کنید. برای تمیز کردن کامل، شرکت نظافتی خدماتی تمام مهارت ها و تجهیزات را برای انجام آن دارد.

  • تمیز کردن عمیق تر و کامل تر

مهم نیست که چقدر سخت جهت نظافت تلاش می کنید، هیچ جایگزینی برای تمیز کردن عمیق و کامل وجود ندارد. خدمات نظافتی را به برنامه زندگی خود اضافه کنید و ایشان می‌توانند طبق دستور شما کارهای سخت را انجام دهند، از درخشان نگه داشتن پنجره‌های شما تا تمیز کردن کاشی ها و ....

  • آمادگی مهمانی

برنامه ریزی برای یک مهمانی، دور هم جمع شدن یا داشتن چند دوست؟ شما می خواهید خانه تان ظاهر و بویی عالی داشته باشد. وقتی زنگ در به صدا درآمد، می توانید مهمانان خود را به خانه خود دعوت کنید، مطمئن باشید که همه چیز کاملاً بی عیب و نقص است. چه در حال برنامه ریزی یک مهمانی تعطیلات، تولد، شام، سالگرد یا صرفاً یک ملاقات معمولی با نزدیکترین دوستان خود باشید، وضعیت خانه شما مهم است.

یکی از مجموعه هایی که در این زمینه فعال است و خدمت رسانی می کند، سرویک، سامانه هوشمند ارائه خدمات منازل و محیط کار است. سرویک در این سامانه کلیه نیازهای خانوار را در امور منزل و دغدغه تمیزی محیط کار را برای کارفرمایان برطرف می سازد.

چرا از خدمات سرویک استفاده کنیم؟

با بیش از 15سال سابقه در صنعت ارائه خدمات منزل و محیط کار، شهرت سرویک هر روزه رشد کرده و خودش را مدیون هزاران مشتری که طی این سال ها به ایشان خدمت رسانی نموده است می داند و چرایی اینکه مشتریان سرویک از خدمات راضی هستند به ارزش های آنان برمی گردد که سرویک تک تک مشتریان را ارج می نهد. تیم سرویک فقط و فقط به کار خود نمی اندیشد و توجه ویژه ای به قیمت های منصفانه دارد و متخصصان خود را با حساسیت انتخاب و استخدام می نماید و آموزش های لازم را نیز می دهد. وب سایت و اپلیکیشن سرویک با ارائه اطلاعات کامل به مخاطب و راحتی کار در ثبت سفارش، این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا در هر ساعتی از شبانه روز بتوانند سفارش خود را ثبت کنند. آن دسته از مشتریان که امکان استفاده از اینترنت را ندارند با تماس تلفنی به راحتی می توانند از خدمات سرویک بهره مند شوند. ثبت سفارش و دریافت خدمت پایان کار نیست و پشتیبانی تمام مدت نیز از دیگر مزایای این مجموعه است.

خدمات سرویک شامل چیست؟

  • خدمات نظافت منزل خدمات نظافت محیط کار تشریفات و پذیرایی موکت شویی و مبل شویی خدمات پرستاری

سخن پایانی

امروزه خانواده مدرن زندگی بسیار بسیار شلوغی دارد. پیدا کردن زمان برای گذراندن با خانواده سخت تر از همیشه است. به جای گذراندن آخر هفته ها با جاروبرقی و تمیز کردن، سرویک می تواند به شما کمک کنید از وقت آزاد خود برای چیزهای مهم (خانواده) استفاده کنید. تنظیم زمان کافی برای خانواده ممکن است دشوار باشد به خصوص زمانی که فهرستی از کارهای خانه دارید. وقتی زمان کنار گذاشتن تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، خاموش کردن تلویزیون و داشتن یک ماجراجویی خانوادگی فرا می‌رسد، کاری بیشتر از سرگرمی با هم انجام می‌دهید، به ایجاد اعتماد به نفس و شخصیت در فرزندانتان کمک می‌کنید. مجموعه خدماتی نظافتی سرویک در دسترس شما است تا به والدین کمک کند وقت خود را آزاد کنند. این مجموعه با داشتن وبلاگ سرویک نیز می خواهد گامی مهم در راستای افزایش دانش افراد جهت نظافت منازلشان بردارد.

این همه تلاش در طی روزها برای چیست؟ آیا به غیر از رسیدن به کیفیت زندگی است؟ اکثر ما بیشتر ساعات بیداری خود را در محل کار می گذرانیم. خانه شما قرار است مکانی باشد که برای استراحت، بازسازی و شارژ مجدد می روید. متأسفانه، ممکن است بیشتر شبیه یک بار احساس شود. پس از یک هفته کاری طولانی و پرمشغله، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که از وقت آزاد با ارزش خود برای تمیز کردن و شستشو استفاده کنید. آیا باید از اوقات فراغت گران بهای خود برای نظافت استفاده کنید؟ خیر. تیم سرویک به موقع می رسد و کار را به گونه ای انجام می دهد که شما از آن راضی باشید. سرویک می تواند به شما کمک کند خانه‌تان را به مکانی که باید باشد تبدیل کنید. پس از اینکه تیم خدماتی نظافتی سرویک خانه شما را به طور کامل تمیز کرد، می توانید بنشینید، استراحت کنید و دوباره شارژ شوید. جای تعجب نیست که خدمات حرفه ای نظافت منزل چقدر می تواند در کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]