اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106156402619565

بهترین مرکز تعمیر کرکره برقی در تهران کجاست؟

کد: 140106156402619565

https://bit.ly/3CVlGaK

، (اخبار رسمی): یکی از اولین و شناخته شده ترین راه‌‍ها برای اینکه یک ساختمان مدرن داشته باشید، این روزها استفاده از کرکره برقی و درب های اتوماتیک شناخته می‌شود. خرابی کرکره برقی و درب‌های برقی میتواند به مشکلاتی مانند باز و بسته نشدن درب منجر شود، و در این لحظه تعمیر کرکره برقی میتواند اهمیت زیادی پیدا کند.

بهترین مرکز تعمیر کرکره برقی در تهران کجاست؟
بهترین مرکز تعمیر کرکره برقی در تهران کجاست؟

عوامل خرابی کرکره برقی بسیار زیاد هستند، اما برای اینکه بتوان نسبت به تعمیر کرکره برقی اقدام کرد باید به طور دقیق این عوامل بررسی شده و نسبت به علائم خرابی کرکره برقی آگاه شد. در این مقاله سعی داریم تا به شما کمک کنیم این عوامل را بهتر شناسایی کرده و نسبت به تعویض و یا تعمیر کرکره برقی اطلاعات بیشتر کسب کنید و به شما  تعمیر کرکره برقی در تهران را معرفی نماییم.

عوامل خرابی کرکره برقی همانطور که اشاره شد این روزها بیشتر از هروقت دیگری استفاده از کرکره برقی رواج پیدا کرده، از این رو میزان خرابی و مشکلاتی که در خصوص کرکره برقی مطرح میشود نیز افزایش قابل توجهی داشته است. در ادامه به معرفی عوامل که باعث خرابی کرکره برقی میشود، میپردازیم:

  • نوسانات جریان برق

یکی از شایع ترین مشکلاتی که میتواند در مورد کرکره های برقی باعث دیر عمل کردن دستگاه نسبت به باز و بسته شدن کرکره برقی شود، بروز مشکل در اتصالات برقی و یا نوسانات جریان برق است. یکی از ابتدایی ترین توصیه ها برای کنترل این مشکل، استفاده از استابلایزر و یا محافظ جریان برق است.

  • کار نکردن صحیح سنسورهای کرکره برقی

بدون شک کار نکردن سنسورهای کرکره برقی میتواند آزاردهنده باشد، این موضوع تا حدی میتواند از کند عمل کردن کرکره برقی شروع شده و تا نیمه باز و بسته شدن آن پیشروی کند.

  • تغییرات جووی و آب و هوایی

بدون شک یکی از مواردی که در مورد تجهیزاتی که به طور مستقیم در محیط باز قرار دارند، در ارتباط بودن با عواملی مانند باد و باران و برف میباشد. این موضوع به خصوص در مورد کرکره برقی و درب های اتوماتیک میتواند به خرابی رسیور و آسیب دیدن دائمی این قطعه منجر شود.

  • مشکل باتری ریموت کرکره برقی

ممکن است با این موضوع برخورد کنید که ریموت به طور کلی کار نمیکند و یا کارایی آن قطع و وصل میشود، در چنین حالتی ممکن است مشکل به دلیل تمام شدن باتری ریموت باشد، اما موضوع دیگر میتواند آسیب دیدن دائمی قطعه و ریموت باشد. در چنین حالتی توصیه میشود علاوه بر رفع مشکلاتی مانند تعویض باتری، برد ریموت بررسی شود. چرا که در صورت آسیب دائمی باید نسبت به تعویض کلی ریموت کنترل اقدام شود.

  • شکستن فنر در کرکره برقی

اگر با مشکل سخت باز و بسته شدن کرکره برقی و یا حرکت نکردن کرکره برقی برخورد داشته باشید، قطعا یکی از اولین گزینه هایی که از سمت تعمیرکار مطرح میشود شکستن فنر کرکره برقی است، طبیعیست در چنین حالتی موتور کرکره برقی توانایی بلند کردن و انتقال وزن کرکره برقی را نخواهد داشت. برای رفع این مشکل پیشنهاد میشود نسبت به تعویض فنر کرکره برقی اقدامات لازم انجام شود.

  • نفوذ آب و رطوبت به اجزای داخلی کرکره برقی

یکی از مشکلاتی که میتواند به خرابی ریموت کنترل و یا سایر اجزا و قطعات کرکره برقی منجر شود، نفوذ رطوبت به اجزای داخلی کرکره برقی و سایر تجهیزات آن میباشد. در چنین حالتی باید قطعات کرکره برقی به طور کامل توسط کارشناس بررسی شده و مشکل برطرف گردد.

علائم خرابی در کرکره برقی همانطور که گفته شد، کرکره برقی از اجزا و قطعات گوناگونی تشکیل شده است که در صورت نقص عملکرد در هرکدام از این موارد، کرکره برقی به درستی عمل نخواهد کرد. در ادامه به بررسی علائم خرابی در کرکره برقی پرداخته خواهد شد:

  • بالا نرفتن کرکره برقی

تصور کنید برای خارج شدن از خانه عجله دارید و کرکره برقی بالا نمیرود. این موضوع میتواند به عواملی مانند خرابی موتور کرکره برقی، فنر کرکره برقی و... مرتبط باشد. از این رو باید به بررسی و رفع خرابی کرکره برقی، به خصوص ریموت، موتور کرکره برقی و اتصالات برقی کرکره برقی، رسیدگی شود.

  • مشکل در بازویی درب اتوماتیک

یکی از مشکلات شایع که در خرابی درب های اتوماتیک میتواند آزار دهنده باشد، خرابی بازویی میباشد. در صورت مشاهده چنین مشکلی باید حتما از تعمیرکار متخصص در این زمینه کمک بگیرید چرا که میتواند به خرابی قطعات و اجزای بیشتری از کرکره برقی منجر شود و در نهایت باعث ایجاد هزینه بیشتز در این زمینه شود.

  • ایجاد مشکل در عملکرد دستگاه مرکزی و فیوز

از ساده ترین روش های چک کردن و بررسی کرکره برقی میتوان به چک کردن صدای رله دستگاه مرکزی کرکره برقی اشاره کرد. اگر صدای فیوز شنیده نشود باید به بررسی دقیق و تخصصی این قطعات توسط کارشناس مجرب، پرداخته شود، چرا که ممکن است برد کرکره برقی یا اتصالات درون مدار کرکره برقی آسیب دیده باشد.

  • باز شدن ناگهانی کرکره برقی

یکی از مشکلاتی که میتواند امنیت ساختمان را به خطر بیاندازد، باز شدن خو به خود کرکره برقی است. این موضوع میتواند علاوه بر ورود افراد ناشناس به ساختمان، به مشکلات بیشتری ختم شود. بنابراین توصیه میشود در صورت بروز چنین مشکلی هرچه سریع تر نسبت به تعمیر کرکرع برقی اقدامات لازم را انجام دهید.

در مورد نگهداری و تعمیر کرکره برقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • تمیز کردن آلودگی های کرکره برقی

یکی از اولین و مهمترین مواردی که در مورد نگهداری از کرکره برقی دارای اهمیت است، توجه به تمیز بودن کرکره برقی و اجزا و قطعات تخصصی آن میباشد. این موضوع به خصوص در مورد لاستیک ها و ریل انتهایی کرکره برقی اهمیت زیادی پیدا میکند.

  • روغن کاری کرکره برقی

یکی از کارهایی که به طور پیوسته و همیشگی باید در مورد کرکره های برقی به آن توجه شود، روغن کاری ریل های کرکره برقی است. در مورد روغن کاری کرکره ها توجه هبه این نکته اهمیت دارد که قسمت های زنگ زده کرکره برقی باید با یک سمباده نرم از بین بروند و این زنگ زدگی ها گسترش پیدا نکند.

  • تراز کردن کرکره برقی

تراز کردن کرکره برقی میتواند از وارد شدن نیروی اضافی به جک کرکره برقی برای باز  و بسته شدن آن بکاهد. همانطور که میدانید تراز کردن به توازن بارها و وزن وارد شده به کرکره برقی کمک شایامی میکند و به کمک تراز میتواند فشار کرکره برقی را تا حد زیادی کنترل کند.

  • سرویس‌های دوره ای کرکره برقی

یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش طول عمر کرکره برقی و اجزا و قطعات آن میشود، توجه به اهمیت سرویس های دوره ای و چک کردن عملکرد کرکره برقی توسط متخصص در این حوزه است. به کمک یک متخصص و یا تعمیرکار با تجربه، مشکلات کرکره برقی در این سرویس ها شناسایی شده و از بروز مشکلات و خرابی قطعات جلوگیری خواهد شد.

در این مقاله سعی بر این شد تا اطلاعات کلی در مورد کرکره برقی، عوامل شایعی که در خرابی کرکره برقی موثر است، علائم خرابی و نکاتی که باید در هنگام تعمیر کرکره برقی مورد توجه قرار گیرد، اشاره شد. در نهایت اگر به دنبال یکی از بهترین و مطمئن ترین مراکز برای تعمیر کرکره برقی هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه طهرون در است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکند. شما میتوانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر یا کسب مشاوره رایگان با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید یا از سایت فروشگاهی طهرون در، بازدید نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]