اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106156403219562

بهترین مرکز خرید برد کرکره برقی در تهران کجاست؟

کد: 140106156403219562

https://bit.ly/3BfPX2x

، (اخبار رسمی): کرکره برقی که این روزها جایگزین درب های بزرگ پارکینگ و کرکره‌های سنتی مغازه ها شده است، از قطعات و اجزای گوناگون کوچک و بزرگی تشکیل شده است. برد کرکره برقی یکی از همین قطعات کوچک با کاربردی مهم و اساسی است که به کمک آن باز و بسته شدن کرکره برقی به کمک چرخ دنده‌ها و تیغه‌ها، صورت می‌گردد.

بهترین مرکز خرید برد کرکره برقی در تهران کجاست؟
بهترین مرکز خرید برد کرکره برقی در تهران کجاست؟

یکی از مشکلاتی که میتواند در مورد کرکره برقی آزار دهنده باشد این است که پس از چند سال استفاده از کرکره برقی، برد یا رسیور آن خراب شده و نیاز به تعویض پیدا میکند، حتی این مشکل ممکن است زودتر از این زمان پیش بیاید. در چنین حالتی بدون شک شناسایی قسمت های مختلف کرکره برقی و برد کرکره برقی میتواند به انتخاب بهتر این اجزا و قطعات در هنگام خرید، کمک کند.

همانطور که میدانید کرکره برقی یکی از تجهیزاتی ست که این روزها در همه اصناف مورد استفاده قرار میگیرد، تفاوتی ندارد ساکن یک ساختمان مسکونی باشید یا دارای یک کسب و کار. در هر صورت ممکن است روزی با این مشکل مواجه شوید که کرکره برقی محل کار یا منزل شما آسیب ببیند و یا به طور کل کارایی خودش را از دست بدهد، در چنین حالتی باید به فکر تعمیر یا تعویض قطعات داخلی کرکره برقی باشید. برد کرکره برقی یکی از قطعات کوچک و مهم است که از آسیب پذیری بالایی برخوردار است، در ادامه به شرح ویژگی ها و قطعات داخلی برد کرکره برقی میپردازیم و عوامل موثر در خرابی برد کرکره برقی را شناسایی میکنیم. همچنین به معرفی یکی از بهترین مراکز  برد کرکره برقی در تهران خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

برد کرکره برقی

کرکره برقی از قسمت ها و قطعات مختلفی تشکیل شده است، در صورتی که هرکدام از این قطعات به درستی وظایف خود را انجام دهند، کرکره برقی بالا و پایین میشود. قلب اصلی در انجام این عملیات رسیور کرکره برقی یا برد کرکره برقی میباشد که بر انجام صحیح این عملیات، نظارت میکند.

برد کرکره برقی یکی از قطعات واسط بین برق شهری و موتور ساید است که با فشردن دکمه ریموت کرکره برقی باعث باز و بسته شدن درب میشود. تنوع برد کرکره برقی و سایر قطعات و تجهیزات به نسبت بالا بوده و میتواند در هنگام خرید این کالا سردرگمی ایجاد کند.

قطعات و اجزای برد کرکره برقی همانطور که گفته شد، کرکره برقی از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است که همگی در کنار هم عملکرد فوق العاده ای به نمایش میگذارند. در این میان برای شناسایی مشکلات و خرابی هایی که ممکن است در خصوص کرکره برقی به وجود آید خوب است که با اجزا و قطعات داخلی رسیور یا همان برد کرکره برقی آشنا شویم:

  • برد اصلی ترمینال ترانس تغذیه دیپ سوئیچ صفحه نمایشگر کارت رادیویی فیوز

قابلیت ها و امکانات برد کرکره برقی

همانطور که میدانید انواع مختلفی از کرکره برقی در بازار وجود دارند که هرکدام بسته به برند و امکاناتی که ارائه میدهند، هزینه و قیمت متفاوتی دارند. در هنگام خرید برد کرکره برقی توصیه میشود به موارد زیر دقت شود و بر اساس نیاز خود، برد کرکره برقی را انتخاب و خریداری نمایید.

  • تعداد کانال های مورد استفاده برای برد کرکره برقی امکان اتصال حتی در مواقع خاص مانند آتش‌سوزی قابلیت نصب فلاشر قابلیت نصب سنسور چشمی قابلیت حذف ریموت مفقود شده قابلیت نصب 20 عدد ریموت به صورت همزمان امکان استفاده از شبکه مرکزی وای فای امکان ارسال تاریخ و ساعت دقیق از عملکرد و فعالیت دستگاه

بهترین بردهای کرکره برقی موجود در بازار

در صورت خرابی برد کرکره برقی برندهای شناخته شده ای هستند که در کنار قیمت مناسب، کیفیت فوق العاده ای را به کاربر ارائه میدهند، در ادامه به معرفی پر فروش ترین برندهای تولید کننده برد کرکره برقی میپردازیم:

  • برد کرکره برقی بارزانته برد کرکره برقی ساید بتا برد کرکره برقی دورپا برد کرکره برقی سیماران برد کرکره برقی BSL

علائم خرابی برد کرکره برقی

همانطورکه میدانید یکی از معضلات و مشکلاتی که میتواند در مورد کرکره‌های برقی آزاردهنده باشد، خرابی برد کرکره برقی است، به همین منظور در ادامه لیستی از شایع ترین مشکلاتی که معمولا در کرکره های برقی به وجود می آید، تهیه شده است. شما میتوانید در صورت بروز هر کدام از این اتفاق ها، نسبت به بررسی مشکل و رفع آن ها اقدامات لازم را انجام دهید.

  • تابش مستقیم نور خورشید

یکی از اصلی ترین مواردی که میتواند باعث خرابی کرکره برقی شود، تابش مستقیم نور خورشید به بدنه دستگاه است که میتواند آسیب های جدی به ساختار برد کرکره برقی وارد نماید. به همین دلیل یکی از مواردی که به خصوص در شهرهای گرمسیری ایران باید به آن توجه کرد، نصب برد کرکره برقی در مکانی به دور از تابش مستقیم نور خورشید میباشد، همچنین در برخی موارد استفاده از سایبان میتواند یکی از راهکارهای کنترل و رفع این مشکل شمرده شود.

  • مشکلات نصب و تنظیم صحیح برد کرکره برقی

یکی دیگر از مشکلاتی که میتواند در مورد کرکره برقی به وجود بیاید، نصب و یا تنظیم اشتباه برد یا رسیور کرکره برقی است که میتواند تاثیری مشهود بر روی عملکرد کرکره برقی بگذارد.

  • نفوذ رطوبت به بدنه و اجزای داخلی رسیور یا برد کرکره برقی

یکی دیگر از اتفاقات شایع که ممکن است باعث بروز مشکلات جدی در عملکرد کرکره برقی شود، نفوذ آب و یا رطوبت به بدنه و اجزای داخلی کرکره برقی است. در وقوع چنین حادثه‌ای ممکن است برد و تجهیزات داخلی کرکره برقی به کلی آسیب ببیند و نیاز به تعویض قطعات آن احساس شود.

در هنگام خرید برد کرکره برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟

  • یکی از اولین نکاتی که باید در هنگام خرید کرکره برقی مورد توجه قرار بگیرد، توجه به نوع موتور کرکره برقی است. موتور کرکره برقی در انواع ساید، توبلار و سانترال تهیه و در بازار عرضه میگردد. همانطور که اشاره شد، توجه به چشمی و سنسور کرکره برقی میتواند در انتخاب و خرید برد کرکره برقی موثر باشد. قابلیت استفاده از کرکره برقی در صورت مشکلاتی مانند آتش سوزی و مواردی از این قبیل میتواند در خرید برد و سایر تجهیزات کرکره برقی، دارای اهمیت زیادی باشد. برای واحدهای مسکونی یا تجاری، تعداد ریموت کرکره برقی اهمیت بالایی داشته و این موضوع به طور مستقیم به انتخاب برد کرکره برقی مناسب، مرتبط است.

عوامل موثر در قیمت برد کرکره برقی

همانطور که اشاره شد، عوامل زیادی در قیمت و کیفیت برد کرکره برقی تاثیرگذارند، از مهمترین موارد قابل توجه میتوان به برند یا شرکت تولید کننده، خدمات پس از فروش و گارانتی، عمر مفید و کیفیت ساخت قطعه و... اشاره نمود. توصیه میشود در صورتی که برد کرکره برقی درب مغازه یا منزل شما دچار مشکل شده است، برای تعمیر و یا تعویض قطعات به نمایندگی ها و فروشگاه‌های شناخته شده در این زمینه، مراجعه نمایید.

بهترین مرکز خرید برد کرکره برقی در تهران کجاست؟

اگر بعد از خواندن این مقاله این سوال برایتان به وجود آمد که از کجا میتوانید بهترین برد کرکره برقی را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش تهیه کنید، بدون شک مجموعه دیبادر میتواند یکی از بهترین گزینه های خرید برد کرکره برقی و انواع تجهیزات کرکره برقی برای شما باشد. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش مجموعه دیبادر تماس بگیرید و یا به سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]