اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166408319582

آموزش طراحی و نشر پست در اینستاگرام

کد: 140106166408319582

https://bit.ly/3BBu0LI

، (اخبار رسمی): اینستاگرام به دلیل اینکه یک اپلیکیشن بصری است کاربردهای زیادی در حوزه‌ی کسب و کار پیدا کرده است. بیشتر برندها از محبوبیت این اپلیکیشن استفاده کرده و محصولات خود را در معرض دید میلیون‌ها کاربر ایرانی اینستاگرام قرار می‌دهند.

اینستاگرام به دلیل اینکه یک اپلیکیشن بصری است کاربردهای زیادی در حوزه‌ی کسب و کار پیدا کرده است. بیشتر برندها از محبوبیت این اپلیکیشن استفاده کرده و محصولات خود را در معرض دید میلیون‌ها کاربر ایرانی اینستاگرام قرار می‌دهند. رشد این شبکه اجتماعی باعث رشد کسب و کارهای اینستاگرام و رونق تبلیغات موثر اینستاگرام شده است. طراحی مناسب یک پست، گام اول در جذب مخاطب و داشتن یک کسب‌وکار موفق است و برگ برنده‌ شما خواهد بود. و شمارا به هدفتان در تبلیغ یک برند و رسیدن به سوددهی در کسب و کارتان نزدیک میکند.

گاهی اوقات فالوورها با دیدن پست اینستاگرام جذاب شما ترغیب به خرید محصولات و خدمات می‌شوند و گاهی فالوورها پست با کیفیت شما را برای دوستان خود ارسال می‌کنند. این کار به افزایش فالوورهای شما کمک می‌کند.این اشتراک گذاری باعث افزایش فروش شما می‌شود ؛ بنابراین  پست اینستاگرامی باید اغوا کننده باشد و احساساتی همچون حس تحسین، کنجکاوی، لذت، صمیمیت، آرامش و ... را برانگیزد. برای اینکار در پست می‌توان از مبالغه و نوآوری نیز استفاده کرد.

ایجاد تعامل با کاربر، یکی از اصلی‌ترین شروط رسیدن به فروش در اینستاگرام است. برخی از کسب و کارها با طراحی پیج و حتی داشتن تعداد زیادی فالوور، باز هم در فروش موفق نیستند. دلیل این امر چیزی نیست جز عدم موفقیت در ایجاد رابطه‌ای هدفمند با کاربر. اگر بعد از راه‌اندازی یک اکانت در این شبکه بین فالوورهای خود به دنبال مشتری می‌گردید، باید قبل از هر چیزی بتوانید با آن‌ها رابطه برقرار کرده و کاربران را به شخصیت برند خود علاقه‌مند کنید..

اینستاگرام فروشگاه شما نیست؛ با استراتژی پیش بروید! اگر می‌خواهید در این فضا به موفقیت برسید نباید فراموش کنید که این پلتفرم مانند فروشگاه حضوری شما نیست و نمی‌توانید با همان استراتژی‌ها در این فضا هم به موفقیت برسید. پس فکر اینکه اجناس و کالای خود را در این شبکه بریزید را از سر بیرن کنید! اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید، اصول طراحی پیج برای اینستاگرام است. 

انواع پست تصویر: در این روش باتوجه به اینکه ارائه مفهوم در کمترین زمان صورت میگیرد ، این پست ها بیننده های بیشتری دارند عکس‌هایی که برای پست یا استوری اینستاگرام طراحی می‌شوند باید هدف شما را در دید بیننده برجسته‌تر از سایر محتویات موجود در عکس نشان دهند. به عبارتی عکس نباید توجه مخاطب را از اصل موضوع و هدف شما منحرف کند. به تصویر کشیدن هدف و ارائه‌ی اطلاعات لازم و کافی در یک عکس مخاطب را بیشتر جذب می‌کند. این به این معنی است که تبلیغ محصولات و خدمات در قالب عکس بازخورد بیشتری داشته و از طریق آن بهتر می‌توان با مخاطب ارتباط برقرار کرد. تصاویر میتوانند رئال ،گرافیکی  و یا عکس نوشته باشند.

ویدئو: پست اینستاگرام 60 ثانیه هستند. قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده این است که می‌توانید فیلم‌هایی که بیش از 60 ثانیه هستند را به چند قسمت تبدیل کرده و هر کدام را در 60 ثانیه برش دهید. سپس همه‌ی قسمت‌ها را در یک پست در اختیار مخاطب قرار دهید که ویدیئو ها میتوانند رئال و یا گرافیکی باشند. ( برای آگاهی بیشتر با موشن گرافیک ، روی لینک کلیک کن)

نکته: با استفاده از کاور ویدیوی مناسب و کاربردی ، در پست های خود، می توانید بازدید پست‌هایتان را بالاتر ببرید.

نکات و کلمات کلیدی اینستاگرام

  •  قالب لی اوت (LAY OUT) :

به نوع چیدمان المان‌های تصویر گفته می‌شود که از آن برای افزایش زیبایی ظاهری و همچنین برای ایجاد ترکیب بندی جذاب منظم استفاده می‌ شود که انتخاب 9 یا 15 پست پشت سر هم هست که دارای یک هویت بصری باشد و همگی از یک قاعده مثل رنگ بندی یا ترتیب پست ها داخل پیج اینستاگرام شما پیروی کند. 

به طور مثال شما می‌توانید برای پست‌هایی که منتشر می‌کنید از دو یا سه رنگ مشخص استفاده کنید و در تمام پست‌های خود از آن کمک بگیرید. در چنین قالب‌هایی در حقیقت این رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، مشخصه اصلی و ویژگی منحصر به فرد صفحه شما خواهد بود که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند و یا می‌توانید با استفاده از خلاقیت خود یک سبک خاص را برای پیج خود اتخاذ کنید. برای نمونه پست‌های شما از نظر شکل هندسی می‌تواند متفاوت باشد یعنی عکس مورد نظر را در یک قاب قرار دهید و کل عکسهای پیج در این قالب قرار گیرد. برای نمونه می‌توانید از یک قاب دایره‌ای، مثلث و ... بهره گیرید. رنگ پست‌های شما می‌تواند نشانی از پیج شما را در خود داشته باشد. برای مثال پست‌ها می‌تواند سفید، سیاه، سیاه_سفید و یا رنگی باشد. یا اطراف قاب را به این رنگ‌ها مزین کنید. این نکات می‌تواند مانند مهر پیج شما عمل کند و پست‌های شما شناخته شده شوند و نشانی از کار شما باشند. این موضوع بر جذابیت کار شما و انحصاری بودن پیج شما می‌افزاید.

·        پست‌های پرسش و پاسخ:

  قدرت استفاده از پرسش و پاسخ در دل یک تصویر اینستاگرامی پست شده باعث به چالش کشیدن ذهن مخاطب شده و همین درگیری ذهنی مخاطب را به سمت خواندن و توجه کردن به مطلب نوشته‌ شده‌ شما در کپشن سوق می‌دهد. در واقع قدرت طراحی شما در تصاویر است که تعداد مخاطبین اینستاگرام را افزایش داده و آنها را بر پست شما میخکوب کرده و وادار به توجه می‌کند.

       ·        explore  

همان‌طور که می‌دانید در اپلیکیشن اینستاگرام بخشی به نام اکسپلور وجود دارد؛ زمانی‌که شما وارد آن می‌شوید پست‌هایی را مشاهده می‌کنید که بازدید بیشتری داشته‌اند. شما می‌توانید با داشتن یک قالب‌بندی مشخص برای پست‌های خود، لایک و کامنت بیشتری جمع کرده و کاری کنید که پست‌های شما در این بخش نمایش داده شود. اهمیت وارد شدن پست شما به این بخش از اینستاگرام این است که هر کاربری در هر جای دنیا که باشد می‌تواند پست شما را مشاهده کرده و در صورت رضایت و علاقه به یکی از کاربران همیشگی شما تبدیل شود.

این امر در نهایت فروش بیشتری را برای شما به همراه می‌آورد. بخش اکسپلور اینستاگرام در حقیقت همان بخشی است که با علامت ذره‌بین نشان داده می‌شود. پست‌هایی که در این بخش نشان داده می‌شود معمولا پست‌هایی هستند که لایک و کامنت بیشتری دارند. بنابراین ورود به این بخش از اینستاگرام برای یک پیج بیزینسی از اهمیت زیادی برخوردار است

نشر پست:

       1.      وارد برنامه اینستاگرام شوید.

      2.      روی گزینه علامت" + " ضربه بزنید.

3.      وارد گالری شده و تصویر و یا ویدئو مورد نظر خودتون رو انتخاب و سپس next  نمایید.

4.      در این مرحله میتوانید با استفاده  از ابزار های اینستاگرام روی پست خود فیلتر بذارین و یا ادیت نمایید و سپس next  کنید.

5.      در این مرحله میتونین با اضافه کردن کپشن ، هشتگ، لوکیشن و یا تگ کردن افراد پستتون رو قوی تر و کاربردی تر کنید.

6.       بعد از انتخاب گزینه next   پست شما در اینستاگرام منتشر می گردد.

روش های افزایش بازدید و یا لایک پست‌ها

·        خریدن  از طریق سایت های وب و یا تبلیغات و افزایش فالوور

·        تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها

·        منشن یا دایرکت انبوه

برنامه ها:

·        قالب های اینستاگرام   LAY OUT

·        ویرایش تصویر و طراحی گرافیکی  adobe light room

·        ویرایش تصویر canva

·        ادیت عکس و ویدئو   inshot

·        ادیت عکس و ویدئو      filmora go

·        تولید محتوای ویدیویی cotion.co

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کشن

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی