اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106176411219574

3 درگاه پرداخت اینترنتی، ایرانی و بین المللی

کد: 140106176411219574

https://bit.ly/3DikONs

، (اخبار رسمی): همه کسب و کارها نیاز به بستر هایی جهت اینترنتی شدن دارند یکی از مهمترین زیرساخت‌های موردنیاز درگاه پرداخت اینترنتی هست که با آن می‌توانید مبلغ کالا و خدمات خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

3 درگاه پرداخت اینترنتی، ایرانی و بین المللی
3 درگاه پرداخت اینترنتی، ایرانی و بین المللی

   در این مقاله قصد داریم روش‌های دریافت پول برای وب سایتتان را بیان کنیم، فرقی نمیکند وب سایتتان داخل ایران یا خارج از ایران به صورت بین المللی است؛ما به طور کامل توضیحاتی برای شما ارائه خواهیم داد تا با گرفتن درگاه پرداخت آشنا شوید.

درگاه پرداخت اینترنتی:

در جهان کنونی که روز به روز به سمت آنلاین شدن پیش می رویم، کسب و کارها نیز تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا از این فرصت طلایی استفاده کنند، همه کسب و کارها نیاز به بسترهایی جهت اینترنتی شدن دارند. یکی از مهمترین زیرساخت‌های موردنیاز درگاه پرداخت اینترنتی است که با آن می‌توانید مبلغ کالا و خدمات خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید، قبل ترها دریافت این خدمات مستلزم رجوع به بانک بود که یک راه طولانی بود و حتی بدون داشتن وب سایت این خدمات ارائه نمیشد.

درگاه پرداخت گوگل:

گوگل یکی از برگترین شرکت های تکنولوژی جهان است، محصولی که اینبار میخواهیم از گوگل معرفی کنیم درگاه پرداخت گوگل است. از آنجایی که این شرکت نیز یک شرکت بین المللی است، شما نیازمند داشتن حساب بانکی معتبر در خارج از ایران هستید. بنا به تحریم‌های ایالات متحده شما باید اقامت کشوری جز ایران را نیز داشته باشید تا بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. شرکت گوگل نیز در ایالات متحده تاسیس شده و بعدها به یک شرکت بین الملی تبدیل شده است، که همواره مجبور به تمکین قوانین بین الملل است.

درگاه پرداخت سپرده:

سپرده یک شرکت ایرانی تحت نظارت سیستم بانکی و شاپرک است که اکثرا وب سایت های بزرگ ایرانی از این سیستم برای دریافت پول استفاده میکنند. بر خلاف دو مورد قبلی باتوجه به اینکه فعالیت این مورد داخل ایران است، شما نیاز به داشتن حساب بانکی بین المللی ندارید و کافیست در یکی از بانک های ایرانی اقدام به ایجاد حساب بانکی کنید و با پس از گرفتن اینماد برای وب سایتتان میتوانید خدمات درگاه پرداخت را از این وب سایت دریافت کنید. 

جهت استفاده از درگاه پرداخت در اینجا کلیک کنید. این شرکت جزو اولین شرکت های متصل شده به سامانه اینماد جهت دریافت همزمان اینماد و درگاه پرداخت است.

درگاه پرداخت payu

payu، آخرین درگاه پرداختی که به شما معرفی میکنیم، یک درگاه پرداخت بین المللی است. این درگاه پرداخت در سال های اخیر یکی از موفق ترین شرکت‌ها در حوزه مالی بوده و اکثر وب سایت‌ها از آن استفاده میکنند.

 از آنجایی که در ایران ما امکان استفاده مستقیم برای حساب‌های بانکی را نداریم و اشخاصی که میخواهند از این سیستم درگاه پرداختی دریافت کنند باید ابتدا یک حساب بانکی از طریق کشورهای همجوار مانند ترکیه ایجاد کنند. همچنین نیاز به داشتن کارت اقامت ترکیه است که گاهی این موارد هزینه‌ای بالغ بر دویست میلیون دارد.

شرکت payu یک شرکت هلندی بوده و جزو محبوب ترین درگاه پرداخت های جهان است، درگاه پرداخت های مختلفی نیز وجود دارد که برای ورود کلیک کنید.

جمع بندی:

در پایان به این نکته میخواهیم اشاره کنیم که استفاده از درگاه پرداخت بین المللی برای ایرانیان غیرممکن نیست ولی آنطور که باید به سادگی در دسترس عموم قرار ندارد و بهتر از به دلیل نیازمندی به امنیت مالی از بانک های ایرانی و خدمات آن ها استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه