اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106186411319592
در دسترس نیست

یکی از بهترین موسسه های مهاجرتی ترکیه

کد: 140106186411319592

، (اخبار رسمی): موسسه مهاجرتی الو اپلای با شعار مرزی برای زندگی نیست ، بیش 8 سال است که در امور مهاجرتی و اخذ اقامت در کشور ترکیه فعالیت دارد . الو اپلای در زمینه های مختلف ، خدمات بسیار سطح بالایی به صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان خود ارائه می دهد .

یکی از بهترین موسسه های مهاجرتی ترکیه
یکی از بهترین موسسه های مهاجرتی ترکیه

موسسه مهاجرتی الو اپلای با شعار مرزی برای زندگی نیست ، بیش 8 سال است که در امور مهاجرتی و اخذ اقامت در کشور ترکیه فعالیت دارد . الو اپلای در زمینه های مختلف ، خدمات بسیار سطح بالایی به صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان خود ارائه می دهد . شعبه مرکزی موسسه در شهر استانبول ترکیه است و شعبه دوم در شهر تهران می باشد . الو اپلای با کارشناسان متخصص و وکلای مجرب ، در زمان و هزینه های مشتریان خود بسیار با دقت عمل کرده و با پیشنهاد بهترین راه کارها در امور مربوطه ، به بهترین شکل ممکن از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار آنان خواهد بود .

برای آشنایی بیشتر با موسسه مهاجرتی الو اپلای به شرح خلاصه ای از خدمات این موسسه می پردازیم . همچنین با مراجعه به سایت https://www.aloapply.com/ می توانید با ما در ارتباط باشید .

خدمات موسسه مهاجرتی الو اپلای

  • اقامت ترکیه
  • خرید ملک در ترکیه
  • تحصیل در ترکیه
  • افتتاح حساب ارزی در ترکیه
  • اخذ شهروندی ترکیه
  • ثبت شرکت در ترکیه
  • ثبت ازدواج بین الملل
  • برگزاری مراسم ازدواج در ترکیه
  • حواله های ارزی
  • آزمون های بین المللی
  • خرید و اجاره خودرو در ترکیه
  • اجاره ملک در ترکیه

اقامت ترکیه

در چند ماه اخیر ، دولت ترکیه قوانین جدیدی در بخش اقامت اتباع خارجی وضع کرده است . سابق بر این برای داشتن اقامت توریستی یک ساله (اقامت موقت) با اجاره ملک و انجام امور اداری ، امکان اخذ اقامت وجود داشت که با قانون جدید ، به طور کامل حذف گردیده است . بر طبق قوانین جدید فقط در صورت خرید ملک با ارزش مالی 75 هزار دلار در شهرهای بزرگ و 50 هزار دلار در شهرهای کوچک امکان دریافت مجوز اقامت برای متقاضی وجود خواهد داشت . مشاورین الو اپلای با رصد آخرین اخبار ، قوانین و وضعیت ملک در این کشور به راحتی می توانند در زمینه اخذ اقامت ، یاری رسان شما باشند .

خرید ملک در ترکیه

کشور ترکیه در سال های اخیر در زمینه توسعه شهری و معماری مدرن با استانداردهای بین المللی ، بسیار پیشتاز بوده است . از همین رو این کشور توجه سرمایه گذاران فراوانی را در بخش املاک و مستغلات به خود جلب کرده است . طبق آخرین آمار اعلامی در سال 2021 کشورهای روسیه ، ایران و عراق به ترتیب بیشترین سرمایه گذاری در بخش خارجی بوده اند . اما در خرید و سرمایه گذاری موانع و مشکلاتی نیز وجود دارد . استفاده از مشاورین الو اپلای در این زمینه به شما کمک می کند تا با بهترین شرایط صاحب ملک شوید و سرمایه گذاری امنی داشته باشید .

تحصیل در ترکیه

تحصیل در مراکز آموزشی و علمی سطح بالا ، همیشه دغدغه دانشجویان و والدین دانش آموزان بوده است . کشور ترکیه دارای دانشگاه های خصوصی و دولتی با رنکینگ های بالای بین المللی زیادی است . همچنین در این کشور مدارس چند زبانه ، بین المللی و دولتی با امکانات آموزشی بسیار بالا وجود دارد . هزینه های مناسب تحصیل باعث شده که متقاضیان زیادی برای ادامه تحصیل ، کشور ترکیه را به عنوان مقصد انتخاب کنند . مشاورین الو اپلای در تمامی مراحل از درخواست تحصیل تا اخذ پذیرش از موسسات آموزشی و دانشگاهی در کنار شما خواهند بود .

افتتاح حساب ارزی

با توجه به تاثیر تکنولوژی بر زندگی بشر ، تغییرات زیادی بر نحوه تجارت و امور اقتصادی به وجود آمده است . امروزه فعالان اقتصادی فراوانی نیاز به تجارت با سایر کشور ها دارند . به همین دلیل با شکل گیری مشاغل جدید ، نیاز به حساب های بین المللی هر چه بیشتر احساس می شود . موسسه الو اپلای می تواند از طریق افتتاح حساب های بانکی ارزی در کمترین زمان ممکن هم به صورت حضوری و هم به شکل غیر حضوری در کشور ترکیه را انجام دهد .

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت برای انجام هر گونه امور اقتصادی و تجاری در کشور ترکیه ضروری است . به همین دلیل داشتن اطلاعات کافی از قوانین تجارت و سرمایه گذاری در ترکیه به شما کمک خواهد کرد تا در راه فعالیت اقتصادی و تجاری خود موفق باشید . لازم به ذکر است قوانین ترکیه در این زمینه سخت گیری بیشتری نسبت به قوانین ایران دارد . مشاوره با کارشناسان و وکلای الو اپلای که آگاهی کامل به قوانین تجارت ترکیه دارند ، از اتلاف وقت و پرداخت هزینه ای گزاف جلو گیری خواهد کرد . 

ثبت ازدواج بین الملل در ترکیه

به دلیل افزایش ازدواج بین ملیت های مختلف و بحث سند بین المللی ازدواج ضرورت یکپارچی در سندهای ازدواج مطرح می شود . این سند دارای اعتبار جهانی است و در ترکیه نیز پذیرفته شده است . در کشور ترکیه ثبت ازدواج رسمی از طریق شهرداری صورت می گیرد . این سندها در کشور آمریکا ، تمامی کشورهای اروپایی ، ترکیه ، تونس و استرالیا به رسمیت شناخته می شود . موسسه الو اپلای خدمات بسیار ویژه ای برای ازدواج ایرانیان در خارج از کشور و ازدواج ایرانیان با اتباع خارجی ارائه می دهد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | حراج و تخفیف