اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106206416419603

مدت زمان تایید تراکنش‌های خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال

کد: 140106206416419603

https://bit.ly/3Dgsi3q

، (اخبار رسمی): طبق روال کاری بانک‌های داخل کشور، معمولاً برداشت یا واریز وجوه نقد به صورت آنی یا نهایتاً تا 24 ساعت پس از نهایی شدن یک تراکنش مالی انجام میشود، اما در مورد ارزهای دیجیتال این طور نیست.

مدت زمان تایید تراکنش‌های خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال
مدت زمان تایید تراکنش‌های خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال
مدت زمان تایید تراکنش‌های خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال
مدت زمان تایید تراکنش‌های خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال
مدت زمان تایید تراکنش‌های خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال
مدت زمان تایید تراکنش‌های خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال

همان طور که احتمالاً می‌دانید، پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مالی خارجی برای انتقال پول بین‌المللی است که کاربران داخلی در حال استفاده از آن هستند و اتفاقاً با اقبال خوبی مواجه شده ‌است.

کاربران ایرانی از سیستم پرفکت مانی برای جابجایی پول استفاده می‌کنند، ولی فرایند تایید تراکنش‌های مالی ارزهای دیجیتال و سیستم‌های پرداخت بین‌المللی با سیستم بانکی ما متفاوت است. در واقع مدت ‌زمان قطعی شدن تراکنش‌های خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال یکسان نیست و تفاوت دارد. اگر شما هم از کاربران پرفکت مانی هستید و مدت ‌زمان تایید تراکنش‌های خرید برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم بازه زمانی تایید تراکنش خرید پرفکت مانی با انواع ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم.

فرایند تایید تراکنش های خرید پرفکت مانی چیست و چرا مهم است؟

هربار که می‌خواهید یک خرید اینترنتی انجام دهید، معمولاً باید چند ثانیه صبر کنید تا تراکنش مالی شما تایید شود؛ در مورد خرید پرفکت مانی نیز همین طور است. وقتی از یک صرافی آنلاین پرفکت مانی خریداری می‌کنید، تراکنش مالی شما به ‌سرعت تایید می‌شود، اما وقتی صحبت از خرید پرفکت مانی با سایر ارزهای دیجیتال می‌شود، ممکن است این فرآیند چند دقیقه تا چند روز زمان ‌بر باشد. چون تراکنش‌ها در سیستم ارزهای دیجیتال به‌ تدریج و با تأیید بلاک‌های متعدد، نهایی می‌شوند.

منظور از تایید تراکنش‌های پرفکت مانی، زمانی‌ست که یک تراکنش به شیوه رسمی ثبت و تأیید می‌شود. مدت ‌زمان تراکنش از این نظر اهمیت دارد که اگر یک تراکنش قطعی شود، احتمال بازگشت آن وجود ندارد و به این معناست که دارایی دیجیتال شما به امن‌ترین شکل ممکن به پرفکت مانی تبدیل‌ شده است. زمانی که یک تراکنش تایید نهایی نشده باشد، نمی‌توان آن را یک تراکنش غیر قابل‌ بازگشت و قطعی محسوب کرد.

مدت ‌زمان لازم برای تأیید تراکنش‌های خرید پرفکت مانی

با توجه به نوع ارز دیجیتالی که می‌خواهید به پرفکت مانی تبدیل کنید، مدت ‌زمان تایید تراکنش‌ها متفاوت است. در این بخش از مطلب می‌خواهیم به سراغ بررسی مدت ‌زمان تایید تراکنش‌ها در زمان تبدیل ارزهای دیجیتال رایج بازار به پرفکت مانی برویم؛ همچنان با ما همراه باشید.

  • بیت کوین  (Bitcoin)

بیت کوین گران قیمت‌ترین و محبوب ترین ارز دیجیتال بازار است و یکی از راه های خرید پرفکت مانی، تبدیل بیت کوین به Perfect Money است. در شبکه بیت کوین، حدود 10 دقیقه طول می‌کشد تا یک تراکنش تایید شود و به طور کلی هرچه ارزش تراکنش بیشتر باشد، تعداد و مدت ‌زمان لازم برای تایید تراکنش هم بیشتر می‌شود.

طبق گزارش کوتاهی که در سایت صرافی بایننس (Binance) درج ‌شده، در شبکه بیت کوین تراکنش‌های زیر ۱,۰۰۰ دلار به 3 تایید نیاز دارند، تراکنش‌های بین ۱,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار به 6 تایید و تراکنش‌های بالای این رقم به بیش از 6 تایید نیاز دارند. در نتیجه، تأیید کامل یک تراکنش در شبکه بیت کوین معمولاً بیشتر از یک ساعت طول می‌کشد.

  •  اتریوم  (Ethereum)

در شبکه اتریوم تایید هر تراکنش در کمتر از 1 دقیقه انجام ‌می‌شود. ولی با توجه به اینکه خرید و فروش اتریوم یا تبدیل آن به پرفکت مانی در بستر صرافی های آنلاین انجام ‌می‌شود، تایید تراکنش‌ها دقیقاً منطبق با وایت پیپر (White Paper) این شبکه نیست و بستگی به صرافی دارد که از خدمات آن استفاده می‌کنیم. در واقع هر صرافی به شیوه خودش درباره تعداد و مدت ‌زمان تاییدهای لازم برای هر تراکنش اتریوم تصمیم گیری می‌کند.

  • ریپل (Ripple)

ریپل یکی از شبکه های پرداخت دیجیتال است که برای سرعت‌ بخشیدن به تراکنش‌های بیت کوین ساخته شد. سرعت تراکنش‌های خرید و فروش در این سیستم بسیار بالاست و طبق اطلاعات مندرج در سایت ریپل در حدود 3 تا 5 ثانیه است. دلیل این موضوع تایید گروهی تراکنش‌ها در یک شبکه متصل به سیستم بانکی و بورس است.

  •  لایت کوین  (Litecoin)

مدت ‌زمان لازم برای تأیید تراکنش‌های خرید و فروش در شبکه لایت کوین بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است. در این شبکه، هر ۲.۵ دقیقه یک بلاک جدید تولید می‌شود و تایید هر تراکنش مستلزم ایجاد 6 تا 12 بلاک جدید است. بنابراین طبیعی است که تایید هر تراکنش قطعی و بدون برگشت حداقل 15 دقیقه طول بکشد. البته سرعت تایید تراکنش‌های لایت کوین در صرافی های آنلاین بیشتر است، چون صرافی‌ها مستقل از سیستم لایت کوین تراکنش‌ها را آنالیز و تایید می‌کنند.

  • سایر ارزهای دیجیتال یا فیات

بستر اصلی خرید پرفکت مانی با سایر ارزهای دیجیتال یا فیات، صرافی های آنلاین هستند. تراکنش ها در صرافی های آنلاین معمولاً با سرعت بالایی پردازش و تایید می‌شوند. چون ساز و کار مخصوص به خود را دارند و تایید تراکنش در سیستم مالی آنها ارتباطی با بلاک چین‌ها ندارد.

راه‌حل هایی برای تایید تراکنش های در انتظار تایید در برخی مواقع به ‌دلیل حجم بالای تراکنش‌ها ممکن است وضعیت تراکنش خرید شما در حالت «در انتظار تایید» باقی بماند و ساعت‌ها یا روزها منتظر بمانید تا تکلیف آن مشخص شود. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی ما چند پیشنهاد داریم:

  •       با توجه به اینکه تراکنش های با کارمزد بالاتر، زودتر تایید می‌شوند. پس تا جایی‌ که برایتان امکان‌پذیر است، کارمزد تراکنش های خود را بالا در نظر بگیرید.
  •      از کیف پول‌های با قابلیت کارمزد دینامیک استفاده‌ کنید تا در مواقع شلوغی و ترافیک تراکنش‌ها، بهترین مبلغ کارمزد را با توجه به نوع تراکنش شما انتخاب کند.
  •      اگر به‌ دنبال تراکنش های فوری هستید، هیچ ‌وقت به سراغ کارمزدهای معمولی یا Regular نروید.

چطور در کوتاه ترین زمان ممکن پرفکت مانی بخریم؟

بهترین راه حلی ‌که برای کاهش مدت ‌زمان تراکنش های خرید پرفکت مانی به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید از صرافی های آنلاین و معتبر پرفکت مانی است. یکی از این صرافی‌ها، ایکس پی اکسچنج است. سفارشات خرید و فروش پرفکت مانی در صرافی ایکس پی اکسچنج پس از پرداخت مبلغ ریالی یا ارزی «به‌ صورت آنی» تکمیل می‌شود و دیگر لازم نیست نگران قطعی شدن تراکنش یا تایید آن باشید.

همچنین برای شارژ حساب پرفکت مانی خود با انواع ارزهای دیجیتال، فقط کافی‌ست به نشانی xpayex.com مراجعه و با احراز هویت هوشمند و کاملا اتوماتیک کاربران (بدون نیاز به عکس سلفی و تایید تلفن ثابت)، حساب کاربری خود را در سایت ایجاد کنید. خرید و فروش پرفکت مانی در ایکس پی اکسچنج بدون کارمزد یا پرداخت هرگونه مبلغ اضافی انجام می‌شود. همچنین می‌توانید در حساب کاربری خود از میزان ارز دیجیتالی که در کیف پول الکترونیک خود دارید، به‌ صورت مستقیم پرفکت مانی خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]