اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106206416919527

معرفی معتبرترین مراکز تعمیر سرفیس ماکروسافت

کد: 140106206416919527

https://bit.ly/3RFvhqD

، (اخبار رسمی): سرفیس‌ها نیز مانند لپ تاپ های دیگر در صورت بروز مشکل نیازمند تعمیر هستند. اگر سرفیس دارید در طول مدت استفاده از آن، ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به تعمیرکار پیدا کرده باشید و به دنبال تعمیرکاری با تجربه برای تعمیر سرفیس خود در شبکه های اجتماعی و سرچ در گوگل بگردید.

معرفی معتبر ترین مراکز تعمیر سرفیس ماکروسافت
معرفی معتبرترین مراکز تعمیر سرفیس ماکروسافت

معرفی معتبر ترین مراکز تعمیر سرفیس ماکروسافت

 سرفیس‌ها نیز مانند لپ تاپ های دیگر در صورت بروز مشکل نیازمند تعمیر هستند اگر سرفیس دارید در طول مدت استفاده از آن، ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به تعمیرکار پیدا کرده باشید و به دنبال تعمیرکاری با تجربه برای تعمیر سرفیس خود در شبکه های اجتماعی و سرچ در گوگل بگردید.

سرفیس‌های ماکروسافت به دلیل سیستم عامل منحصر به فردی که دارند برای تعمیر حتما باید به شخصی که تجربه کافی برای انجام اینکار را دارد سپرده شوند در غیر اینصورت ممکن است وضعیت سرفیس بدتر از حالت قبل خود شود و یا دیگر قابل تعمیر نباشد.

هنگام انتخاب مرکز مناسب برای تعمیر سرفیس باید به نکات مختلفی توجه کنید نکته اول همانطور که گفتیم با تجربه بودن تعمیر کار است. نکته دیگری که هنگام انتخاب مرکز تعمیر سرفیس باید در نظر بگیرید، معتبر بودن و قابل اطمینان بودن مرکز است؛ زیرا امروزه افراد سودجو بسیاری به بهانه تعمیر قطعات با ارزش و اورجینال، سرفیس شما را با قطعات فیک و تقلبی بدون اینکه شما متوجه این موضوع باشید، تعویض می‌کنند.

در ادامه مطلب سه سایت معتبر  که در زمینه تعمیر سرفیس و فعالیت می‌کنند معرفی می کنیم. می‌توانید با خیال راحت یکی از این سه سایت را برای تعمیر انتخاب کنید و با مشاوران و کارشناسان این سه مجموعه ارتباط بگیرید.

سایت معتبر therepairstore.ca

سایت معتبر therepairstore.ca از سال 1994 فعالیت خود را در زمینه تعمیر انواع وسایل الکترونیک از جمله سرفیس شروع کرده است.

شعار این مرکز صداقت است. در صورتی که دستگاه شما غیر قابل تعمیر باشد کارشناسان این مجموعه پس از عیب یابی آن را به شما اطلاع خواهند داد و بدون دریافت هزینه دستگاه شما را عیب یابی خواهند کرد.

در این مجموعه علاوه بر سرفیس دستگاه های دیگری از جمله آیفون، آی پد، ایرپاد و تبلت نیز تعمیر می شوند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

سایت و فروشگاه لادیز سرویس

شرکت  ladizservice.com از سال 86 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات اپل و سرفیس آغاز کرده است و همزمان با فروش در زمینه تعمیر آیفون، ایرپاد، اپل واچ و همچنین سرفیس های ماکروسافت فعالیت و پیشرفت چشمگیری داشته است.

مراحل تعمیر سرفیس و هر دستگاه الکترونیکی دیگری در این مجموعه به شرح زیر است:

عیب یابی: در ابتدا سرفیس و یا هر وسیله ای که به تعمیر نیاز دارد توسط کارشناسان عیب یابی می شود.

قطعات با کیفیت: در مرحله بعدی اگر نیاز به تعویض قطعات باشد در مجموعه لادیز قطعات ایراد دار سرفیس با قطعات سرفیس با کیفیت و سالم تعویض می شوند.

در مرحله آخر نیز دستگاه شما تست سلامت می شود و در صورت رفع شدن ایراد تحویل شما می شود.

کارشناسان و تعمیرکاران با تجربه لادیز سرویس به صورت رایگان عیب یابی محصولات الکترونیکی شما را اتجام می دهند و پس از تشخیص کامل ایراد به وجود آماده شروع به تعمیر می نمایند.

تمام قطعاتی که هنگام تعمیر به کار برده می شود اورجینال هستند و هیچ قطعه بی کیفیتی هنگام تعمیر استفاده نخواهد شد.

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم از دیگر خدمات مجموعه لادیز فروش محصولات اپل و ماکروسافت می باشد تمامی این محصولات با قیمت مناسب در فروشگاه لادیز عرضه می شوند.

کارشناسان این مجموعه همواره آماده مشاوره دادن به شما عزیزان هستند.

سایت معتبر ifixit

این سایت با شعار (محصولات کاربردی را دور نریزید) فعالیت خود را در زمینه تعمیر انواع وسایل الکترونیک از جمله محصولات شرکت ماکروسافت و سرفیس آغاز کرده است و ادعا می کند که تمام ابزار و قطعات مورد نیاز برای تعمیر را با کیفیت عالی ارائه می دهد.

در این مجموعه دستگاه شما ابتدا به صورت رایگان عیب یابی می شودو سپس تعمیر انجام خواهد شد.

سخن پایانی

در این مطلب سه سایت معتبر در زمینه تعمیر سرفیس به شما معرفی کردیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با هر یک از این مجموعه ها تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]