اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106226521419526

معرفی معتبرترین آکادمی های فیبروز و میکروبلیدینگ برای آموزش

کد: 140106226521419526

https://bit.ly/3QEqx3g

، (اخبار رسمی): اگر به دنبال یادگیری آرایش دائم برای ابرو هستید حتما تا به الان نام فیبروز ابرو را شنیده اید و این سوال برایتان پیش آمده است که تفاوت فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو در چیست؟ قبل از معرفی معتبرترین آکادمی‌های فیبروز ابرو برای آموزش به توضیحی کوتاه درباره این دو مفهوم می‌پردازیم.

معرفی معتبرترین آکادمی های فیبروز و میکروبلیدینگ برای آموزش
معرفی معتبرترین آکادمی های فیبروز و میکروبلیدینگ برای آموزش

معرفی معتبرترین آکادمی های فیبروز و میکروبلیدینگ برای آموزش

اگر به دنبال یادگیری آرایش دائم برای ابرو هستید حتما تا به الان نام فیبروز ابرو را شنیده اید و این سوال برایتان پیش آمده است که تفاوت فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو در چیست؟ قبل از معرفی معتبرترین آکادمی های فیبروز ابرو برای آموزش به توضیحی کوتاه درباره این دو مفهوم می پردازیم.

قیبروز از نام شرکتی در صربستان که در زمینه زیبایی فعالیت می کند گرفته شده است این متد امروزه در کشور ما زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. فیبروز روش نیمه دائمی آرایش ابرو می باشد و با استفاده از سوزن های نازک رنگ به داخل پوست وارد می شود. پس از اتمام کار در صورتی که توسط فرد کاربلد در مرکزی معتبر انجام شده باشد شما شاهد ابرو های زیبا و طبیعی هستید که تشخیص تارهای کشیده شده از تار های ابرو واقعی سخت است.

در صورتی که برای انجام اینکار سراغ افراد ناکاربلد بروید نتیجه کار اصلا رضایت شما را جلب نخواهد کرد و باید به دنبال مراکزی برای پاکسازی تاتو های ابرو باشید که اینکار ممکن است به پوست شما نیز آسیب های جدی وارد کند.

در ادامه مطلب به معرفی چند آکادمی معتبر برای آموزش خدمات فیبروز و آرایش دائم می پردازیم که می‌توانید با خیال راحت برای یادگیری به این مراکز مراجعه کنید.

آکادمی فی (phi-academy)

این آکادمی از بزرگترین آکادمی های فیبروز در دنیاست، افراد زیادی برای آموزش و دریافت مدرک معتبر از سراسر دنیا به این آکادمی مراجعه می کنند. افرادی که مدرک آکادمی فی را دارند و توسط این آکادمی تایید شده اند مناسب ترین گزینه ها برای انجام خدمات فیبروز هستند قبل از انتخاب مرکز مناسب می توانید به این نکته نیز دقت کنید.

سالانه ایونت‌های بزرگی از طرف این آکادمی برگزار می‌شود که علاقه مندان به آرایش دائم و فیبروز برای به روز کردن دانش و اطلاعات خود در آن شرکت می‌کنند. در این ایوند ها افراد متخصص سخنرانی می کنند و روش ها و متد های جدیدی که ابداع شده است را به علاقمندان معرفی کرده و به نمایش می‌گذارند.

برای اینکه بتوانید خدمات آرایش دائم خود را در این مرکز انجام دهید باید از چندین ماه قبل رزروهای خود را انجام دهید.

آکادمی چهره آرایان (منیر هنرمند)

مرکز فوق تخصصی منیر هنرمند ( آکادمی چهره آرایان) برترین مرکز تخصصی آموزشی فیبروز و میکروبلیدینگ، دارای 17 سال سابقه در زمینه آرایش دائم هستند و مجوز رسمی و متد رسمی بین المللی آکادمی اروپا دارند، خانم هنرمند موسس آکادمی چهره آرایان مدرس کشوری با ارائه مدرک بین المللی و آکادمیک اتحادیه اروپا به هنرجویان عزیز می باشد.

از نکاتی که هنگام بررسی نمونه کارها باید به آن توجه کنید این است تمامی تصاویر و ویدئوهای این مرکز همگی بدون روتوش و ادیت در اختیار

ویژگی منحصر به فرد آکادمی منیر هنرمند که مورد محبوبیت قرار گرفته پشتیبانی 6 ماهه برای تمامی هنرجویان است و تا زمانی که به تمامی اصول کار مسلط نشوند دوره آموزشی ادامه دارد.

آموزش‌های مرکز منیر هنرمند در آکادمی چهره آرایان همواره با متدهای روز دنیا و به روشی آسان انجام می پذیرد بطوریکه تمامی ترس و استرس را از هنرجو گرفته تا اوبا اعتماد به نفس کامل بتواند دوره را پشت سر گذاشته و خدماتی با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

پس از اتمام دوره تمامی هنرجویان مدرک بین المللی و قابل ترجمه دریافت می‌کنند.

خانم منیر هنرمند موسس آکادمی چهره آرایان در بهمن مال سال 1400 در سمینار بانوی کارآفرین برتر به عنوان بانوی کارآفرین و برند آفرین برتر انتخاب شدند و تندیس طلایی و گواهینامه بانوی برند آفرین را دریافت کردند.

آکادمی advancemicroblading

Advance Microblading از سال 2015 فعالیت خود را در زمینه آموزش میکروبلیدنیگ شروع کرده است. هدف آکادمی Advance Microblading این است که با آموزش های به روز و کاربردی هنرمندان متخصص و کاربلد در زمینه میکروبلیدینگ را تربیت کند.

از بهترین ویژگی های این مرکز همکاری با کاراموزان پس از اتمام دوره آموزش است در این صورت شما میتوانید به سرعت وارد بازار کار شوید و از هنر خود کسب درامد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی