اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106226521619526

معرفی معتبرترین مراکز میکروبلیدینگ و آرایش دائم

کد: 140106226521619526

https://bit.ly/3d7Hvtg

، (اخبار رسمی): آرایش دائم یکی از روش‌هایی است که امروزه برای آرایش و زیبایی صورت یا رفع نقص‌ها انجام می‌شود. آرایش دائم تکنیک‌ها، ابزار و روش‌های مختلفی دارد که از هر کدام برای آرایش قسمتی از صورت مثل لب، ابرو و چشم استفاده می‌شود. میکروبلیدیگ و میکروپیگمنتیشن دو مورد از روش‌های آرایش دائم است

معرفی معتبر ترین مراکز میکروبلیدینگ و آرایش دائم
معرفی معتبرترین مراکز میکروبلیدینگ و آرایش دائم

 میکروبلیدیگ و میکروپیگمنتیشن دو مورد از روش‌های آرایش دائم است که بسیار کاربردی هستند. پس از تصمیم گیری برای انجام آرایش دائم، انتخاب یک مرکز معتبر مهمترین مسئله ایست که با آن رو به رو می شویم، از آن جایی که خدمات آرایش دائم روی صورت انجام می شود انتخاب مرکزی معتبر با تجربه بالا بسیار مهم است.

حتما تاکنون تصاویری از آرایش های دائم روی لب ابرو و چشم دیده‌اید که با اشتباه پیگمنتر نه تنها باعث زیبایی صورت کلاینت نشده‌اند بلکه به زیبایی طبیعی صورت نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کرده‌اند.

آسیب‌هایی که توسط پیگمنترهای نابلد به پوست صورت وارد میشود در بیشتر مواقع غیر قابل درمان است، در صورتی که امکان درمان وجود داشته باشد باید هزینه های زیادی بپردازید و متحمل درد های وحشتناکی برای پاکسازی رنگ از پوست شوید.

به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه به معرفی تعدادی از مراکز معتبر که در زمینه آرایش دائم و میکروبلیدینگ سابقه درخشانی دارند بپردازیم.

مرکز معتبر eyebrowdoctor.com

اولین مرکزی که در لیست معرفی خود قرار دادیم مرکز eyebrowdoctor است. این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی ابرو در جهان شناخته شده است و به قدری در کار خود حرفه ای هستند که خود را دکتر ابرو نامیدند.

این مرکز به‌عنوان یک مرکز تخصصی زیبایی و آرایش دائم و متخصص در ایجاد یک ابروی کاملا طبیعی شهرت زیادی به دست آورده است.

افراد معروف بسیاری در سراسر جهان برای انجام میکروبلیدینگ و آرایش دائم به این مرکز مراجعه کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت می‌توانید با کارشناسان این محموعه تماس بگیرید. همچنین نمونه کار های بسیاری در اینستاگرام این مرکز موجود است برای مشاهده حتما به صفحه eyebrowdoctor در اینستاگرام سر بزنید.

آکادمی تخصصی منیر هنرمند (چهره آرایان)

مرکز فوق تخصصی منیر هنرمند (آکادمی چهره آرایان)  https://www.chehrearayan.com/ برترین مرکز تخصصی آموزشی با 17 سال سابقه دارنده مجوز رسمی و متد رسمی بین المللی آکادمی اروپا، مدرس کشوری با ارائه مدرک بین المللی و آکادمیک اتحادیه اروپا به هنرجویان عزیز است.

تمامی تصاویر و ویدئوهای این مرکز همگی بدون روتوش در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

ویژگی منحصر به فرد آکادمی منیر هنرمند که مورد محبوبیت قرار گرفته این است، پشتیبانی 6 ماهه برای تمامی هنرجویان عزیز وجود دارد و تا زمانی که به تمامی اصول کار مسلط نشوند دوره آموزشی ادامه دارد.

آموزش های مرکز منیر هنرمند در آکادمی چهره آرایان همواره با متدهای روز دنیا و به روشی آسان انجام می پذیرد. به طوریکه تمامی ترس و استرس را از هنرجو گرفته تا او با اعتماد به نفس کامل بتواند دوره را پشت سر گذاشته و خدماتی با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. پس از گذراندن دوره‌ها مدرک بین‌المللی فنی حرفه ای به دانشجویان داده می‌شود.

سالن زیبایی آزاده

سالن زیبایی و اسپا آزاده سومین مرکز در لیست ماست که از اعتبار بالایی برخوردار است، مدیریت این سالن خانم آزاده با سابقه چندین ساله در زمینه آرایش دائم اقدام به راه اندازی این سالن کرده است.

در این سالن پیگمنترهای مختلف که توسط ایشان آموزش دیده‌اند فعالیت می کنند، اگر میخواهید خود خانم آزاده آرایش دائم شما را انجام دهد باید از چندماه قبل برای رزرو نوبت اقدام کنید.

از جمله خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود به شرح زیر است:

  • میکروبلیدینگ ابرو به روش طبیغی برای افرادی که ابرو های کم پشت دارند.
  • میکروپیگمنتیشن لب و خط لب برای بهبود رنگ لب‌ها و برای افرادی که لب‌های تیره دارند مناسب است.
  • تاتو خط چشم و بن مژه برای زیبا تر شدن چشم ها مناسب برای خانم هایی که وقت کافی برای آرایش ندارند.
  • خدمات اسپا، ماساژ و رنگ مو نیز در این مرکز توسط افراد با تجربه و کار بلد انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی