اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106226522220623

امکان شراکت افراد حقیقی با بانک دی و بانک شهر برای خرید دستگاه خودپرداز

کد: 140106226522220623

https://bit.ly/3RJYoJn

، (اخبار رسمی): خرید خودپرداز خارج از شعب بانک برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی آزاد شد به موجب این طرح شراکت با بانک دی و بانک شهر با خرید دستگاه خودپرداز امکانپذیر شد

شراکت با بانک دی و بانک شهر با خرید دستگاه خودپرداز امکانپذیر شد
خرید خودپرداز

به واسطه این قانون، خرید خودپرداز خارج از شعب بانک برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی آزاد شد به موجب این طرح شراکت با بانک دی و بانک شهر با خرید دستگاه خودپرداز امکانپذیر شد.

در سال 95 با تصویب قانون واگذاری عابربانک ها به اشخاص و اصناف به صنعتی پرسود و مطمئن تبدیل گردید . زیرا طرحی با عنوان  خودپرداز های خارج از شعب بانک تصویب شده که به واسطه این قانون، خرید خودپرداز خارج از شعب بانک برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی آزاد شد به موجب این طرح شراکت با بانک دی و بانک شهر با خرید دستگاه خودپرداز امکانپذیر شد.

نحوه کسب درآمد از عابر بانک های شخصی به این صورت میباشد که شما با خرید دستگاه از شرکت تهران خودپرداز به ازای کارکرد و میزان ترکنش ها و برداشت وجه از دستگاه کارمزدی از مشتری کسر می گردد.

 خریداران محترم می توانند با خرید خودپرداز و اتصال آن به دستگاه شبکه شتاب در درآمد حاصل از عابر بانک سهیم شوند. جهت خرید دستگاه خودپرداز شخصی با شماره 09909044066 تماس حاصل فرمایید.  

شرایط خرید دستگاه خودپرداز

به طور کلی هر فردی می توانند اقدام به خرید دستگاه خودپرداز کند. خرید دستگاه atm شرایطی دارد که تقریبا هر فردی می تواند به راحتی آن‌ها را فراهم کند.

با خرید دستگاه  artmاز شرکت تهران خودپرداز ، قراردادی بین بانک و خریدار بسته می شود که در آن بانک در سود حاصل از تراکنش های دستگاه عابر بانک با خریدار شریک شود و خریدار یا پذیرنده به حسن انجام کار متعهد می‌شود.

شرایط مکانی جهت خرید دستگاه خودپرداز

در شهر های کوچک که امکانات کمتری برای عامه مردم وجود دارد از طرف بانک شرط خاصی مطرح نشده است و امنیت دستگاه و کسانی که از دستگاه استفاده می کنند در الویت است و به این خاطرنصب دوربین از دو سمت در قسمت جلوی دستگاه و یک دوربین در قسمت پشت دستگاه الزامی است .

در شهر های بزرگ نیز در اکثر نقاط ممانعت نصب از طرف شهرداری یا بانک وجود ندارد مگر اینکه در کمتر از 200 متری محل نصب ، دستگاه دیگری وجود داشته باشد . البته درصورتی که ملک استیجاری باشد، باید رضایت نامه کتبی از از مالک توسط مستاجر تهیه شود. جهت آشنایی با انتخاب یک مکان خوب برای دستگاه خودپرداز خود مقاله " بهترین مکان برای نصب خودپرداز " را مطالعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]