اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106236524020627

دیجی کالا برای فروش چه کالاهایی مناسب است

5 دلیل برای اینکه در دی جی کالا نباید فروشنده شویم

کد: 140106236524020627

https://bit.ly/3BECiT7

، (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین در کشور میباشد که سالهای زیادی است که بدون رقیب به کار خود ادامه می‌دهد هرچند در سال‌های اخیر وب‌سایت‌هایی در زمینه‌های تخصصی شروع به فعالیت کرده‌اند و در حال رقابت با سایت دیجی کالاست.

5 دلیل برای اینکه در دی جی کالا نباید فروشنده شویم
hdccf

با توجه به قوانین سختگیرانه سایت دیجی کالا و میزان کمیسیون و هزینه های جانبی که از فروشگاه‌ها دریافت می کند بسیاری از کالاها برای فروش در دیجی کالا صرفه اقتصادی ندارند.

 فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین در کشور، سالهای زیادی است که بدون رقیب به کار خود ادامه می‌دهد. هرچند در سال‌های اخیر وب‌سایت‌هایی در زمینه های تخصصی شروع به فعالیت کرده‌اند و در حال رقابت با سایت دیجی کالا است. از مهمترین وب سایت ها می توان به انواع داروخانه های آنلاین مانند سایت مثبت سبز و یا انواع فروشگاه های اینترنتی مانند موتن رو ، خانومی و ویتالوکس اشاره نمود.

ولی یکی از سرسخت ترین رقبای سایت دیجی کالا وب سایت ترب می باشد که در حال حاضر به پر بیننده ترین یا پربازدید کننده ترین سایت ایران تبدیل شده است نحوه فروش در ترب به شکل خلاقانه ای درست شده است به طوری که فروشگاه های اینترنتی کوچک در ترب ثبت نام نموده و توسط این سایت بر اساس قیمت کالا یا کیفیت خدمات به مشتری معرفی می شوند.

این زنگ خطری برای سایت دیجی کالا است ولی مبحثی که امروز برای آن این مقاله را مطرح کردیم این است که چه کالاهایی به عنوان فروشنده می توانیم در دیجی کالا بفروشیم.

با توجه به قوانین سختگیرانه سایت دیجی کالا و همچنین میزان کمیسیون و هزینه های جانبی که از فروشگاه ها دریافت می کند بسیاری از کالاها برای فروش در دیجی کالا صرفه اقتصادی ندارند با توجه به اینکه خیلی از کالاها دارای چندین فروشنده هستند و فروشنده های مختلف برای این که بیشترین فروش را داشته باشند قیمت حداقل این روی کالای خود می گذارند رقابت را بسیار سخت می کند و با توجه به اطلاعاتی که وجود دارد خیلی وقت ها می‌شود که فروشنده‌ها با ضرر کالای خود را در دیجی کالا به فروش می رساند.

ولی فروش در دیجی کالا یک مزیت دارد تنها برای فروشگاه هایی که کالایی را دارند که در فروشگاه خود که به صورت فیزیکی است احتمالاً به دلیل خطای خرید اشتباه توان فروش آن را ندارند و تاریخ آن کالا در حال منقضی شدن میباشد و بین گزینه سوخت شدن کالا و فروش آن به قیمت خرید و یا کمتر منطقی تر آن است که کالا به قیمت خرید یا ارزان تر فروش برود و بهترین جا برای این کار سایت دیجی کالا می باشد.

چرا که سایتی با بازدید روزانه میلیون‌ها نفر( دارای مخاطب ۸۰ میلیونی )قطعاً امکان فروش آن کالا خیلی خیلی بیشتر است.

البته توجه داشته باشید یک سری از محصولات هستند که اگر خود شما تولید کننده آن باشید و یا آن محصول دارای رقیب برای فروش نباشد قطعاً فروشان در سایت دیجی کالا برای شما سودده است ولی اگر شما برای درآمدزایی خود این ایده را دارید که یکسری کالاها خریداری نمایید و سپس در سایت دیجی کالا قرار دهید تا به سود برسید قطعاً این ایده غلط خواهد بود چرا که همانطور که در بالا اشاره نمودیم بسیاری از کالاها که شناخته شده هستند دارای رقبای بسیار بسیار زیادی هستند که با حداقل قیمت در حال فروش آن کالا می باشد.

پس اگر به دنبال فروش در فضای اینترنت هستید بهتر است راه های دیگری را همچون اینستاگرام یا زدن یک سایت اینترنتی شخصی از طریق وردپرس و آموزش دیدن در این زمینه راه اندازی نمایید.

هرچند با توجه به نیاز به آموزش داشتن در این زمینه مسیر طولانی تری را برای درآمد زایی طی خواهید نمود ولی قطعاً در دراز مدت سود بیشتری به شما خواهد رسید.

در صورتی که اقدام به زدن فروشکگاه آنلاین کردید به شما پیشنهاد میدم بهتر است کالایی را انتخاب نمایید که در سایت دیجی کالا موجود نباشد چرا که با توجه به حجم عظیم ورودی مخاطبان حتماً گزینه اول خرید در حال حاضر برای مردم ایران سایت دیجی کالا خواهد بود.

در انتها به 5 دلیل مهم برای اینکه در دی جی کالا فروشنده نشوید اشاره می کنیم:

  • کمیسیون بالا
  • جریمه بالا به دلایل مختلف مثلا عودت کالا توسط فروشنده
  • خراب شدن کالا بعد از مرجوعی
  • رقابت تنگاتنگ فروشنده ها دراکثر از کالاها
  • آینده دار نبودن این مدل فروش در مقیاس با سایت فروشگاهی متعلق به خودتان

امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

درصورتی سوالی در این زمینه دارید در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]