اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106236524317387

پوست گیر گردو و بادام دوکاره برقی 1 اسب

کد: 140106236524317387

https://bit.ly/3QT8s1p

، (اخبار رسمی): گردو محصولی است که هنگام چیدن از درخت دارای پوست ضخیمی بر روی خود می باشد که برای استفاده از گردو حتماً لازم است پوست آن که سبز رنگ می باشد کنده شود.

پوست گیر گردو و بادام دوکاره برقی 1 اسب
خرید گردو پوست کن

گردو محصولی است که هنگام چیدن از درخت دارای پوست ضخیمی بر روی خود است که برای استفاده از گردو حتماً لازم است پوست آن که سبز رنگ است کنده شود. این پوست سبز رنگ با دست به سختی کنده می شود و از طرف دیگر پوست سبز گردو تازه و آبدار است و مایعی که در پوست گردو است هنگام تماس با دست پس از خشک شدن بر روی پوست باعث تیرگی پوست دست می شود که به سختی و پس از مدت طولانی پاک می شود.

از طرف دیگر اگر پس از پوست گیری، پوست زیرین گردو شسته نشود این مایعی که از پوست گردو ترشح کرده از منافذ پوست سفت گردو به داخل نفوذ کرده و باعث تیره شدن مغز گردو می شود و کیفیت گردوی برداشت شده را پایین می‌آورد و باعث افت قیمت گردوی برداشت شده می شود.

بادام نیز همانند گردو دارای پوست سبزی است که لازم است کنده شود. البته کندن پوست بادام راحت تر است و پوست سبز بادام دارای مایعی که باعث تیره شدن مغز شود، ناست و نیازی به شستشو با آب ندارد. نکته ای که برای پوست گیری بادام مهم است نژاد بادام و میزان ضخامت پوست داخلی آن است. چنانچه بادام از نوع سنگی باشد دستگاه پوست کن گردو، قابلیت پوست گیری بادام را دارد. همچنین برای بادام های نمیه کاغذی نیز دستگاه پوست کن گردو و بادام کارآیی دارد ولی برای بادام پوست کاغذی (بادام منقا) مناسب ناست چون پوست داخلی و مغز آن را می‌شکند.

پوست کن گردو و بادام دستگاهی است که وظیفه کندن پوست سبز گردو و بادام با سرعت بالا و بدون تماس با دست را انجام می‌دهد. پوست کن گردو و بادام در انواع بنزینی و برقی تولید می شود. پوست کن بادام و گردو حتی قابلیت این را دارد که با موتورهای نفت و بنزین و موتورهای گازوئیلی نیز تولید شود.

گردوپوست کن تک کاره و دوکاره چه فرقی دارند؟

پوست کن گردو و بادام ( دوکاره) از یک محفظه استوانه ای تشکیل شده است که دارای فرچه‌ای است که این فرچه توسط موتوری که به آن بسته شده است می‌چرخد. فرق گردو پوست تک کاره با پوست کن گردو و بادام در شیارهای خروجی پوست که بر روی استوانه قرار گرفته است و در مدل دوکاره یک ورق با قابلیت باز شدن بر روی شیار های خروجی وصل می شود که باعث می شود شیارهای خروجی تنگ تر شود و بادام‌های ریز از شیارها به همراه پوست خارج نشود و فقط پوست بادام از آنجا خارج شود. هر زمان هم که قرار بر استفاده به عنوان پوست کن گردو باشد، فقط کافی است که این درپوش فلزی از روی شیارها باز شود. بقیه قسمتهای گردوپوست کن تک کاره و مدل دوکاره بادام و گردوپوست کن یکی است و دارای فرچه پایین است معمولاً فرچه آن سیمی است که پس از خورده شدن در استفاده بلندمدت قابل تعویض است.

انواع پوست کن گردو و بادام

پوست کن گردو و بادام دوکاره فرچه پایین با ظرفیت های پاک کردن 200، 400 کیلوگرم در ساعت تولید می شود که معمولاً به ترتیب با الکتروموتورهای 1 اسب، 2 اسب، و همچنین اگر موتور بنزینی باشد 6.5-7 اسب تولید می شود. مدل 600 کیلویی به دلیل داشتن الکتروموتور 3 اسب و دور بالای الکتروموتور 3 اسب برای پوست کنی بادام مناسب ناست چون احتمال شکستن پوست داخلی و مغز بادام را افزایش می دهد.

پوست کن گردو و بادام برقی 1 اسب بخار 200 کیلو در ساعت

این مدل دارای الکتروموتور 1 اسب بخار تک فاز است. دستگاه دارای شاسی محکمی است که الکتروموتور بر روی آن سوار شده است و با تمسه از زیر دستگاه به فولی فرچه وصل می شود و با راه افتادن الکتروموتور فرچه نیز می چرخد.دستگاه پوست کن گردو و بادام دارای دو چرخ جهت جابجایی آسان دستگاه است و عقب دستگاه نیز دارای دو پایه آهنی جهت استقرار آن حین کار است.برای جابجایی دستگاه دارای دو دسته سیار است که به شاسی متصل می شود. بدنه پوست کن گردو و بادام از فولاد ضخیم و مقاوم در برابر ضربه و خوردگی ساخته شده است.

بر روی دیواره پوست کن گردو و بادام برقی 1 اسب شکاف هایی وجود دارد که حین کار پوست سبز از آنجا خارج می شود و یک درپوش شیاردار اضافه بر روی شیارهای خروجی بسته شده است که حین پوست کنی بادام مورد استفاده قرار می گیرد ولی برای پوست گیری گردو لازم است که باز شود. حین خارج شدن پوست بهتر است که کیسه بزرگی در آن ناحیه قرار داده شود تا پوست خارج شده داخل کیسه جمع شود.

ظرفیت پاک کردن آن 200 کیلو در ساعت است و در هر بار حدود 15 کیلوگرم ظرفیت پاک کردن دارد.

مزیت پوست کن گردو و بادام برقی نسبت به مدل های بنزینی چیست؟

پوست کن گردو و بادام برقی نسبت به مدل های بنزینی دارای موتور قویتری است و سرو صدای کمتری تولید می‌کند و هیچ گونه آلودگی ندارد. همچنین نسبت به مدل های بنزینی شرایط نگهداری راحت‌تری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی