اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276528220638

مدارس قبرس شمالی

کد: 140106276528220638

https://bit.ly/3DA3KTl

، (اخبار رسمی): در چند سال اخیر، سیستم آموزشی کشور قبرس شمالی خیلی رشد کرده است. پیشرفت چشم گیر سیستم آموزش و پرورش این کشور موجب شده است دانش آموزانی که در مدارس این کشور تحصیل کرده اند و فارغ التحصیل شده اند بتوانند در بهترین دانشگاه‌های دنیا ادامه تحصیل دهند.

مدارس قبرس شمالی
مدارس قبرس شمالی

در چند سال اخیر، سیستم آموزشی کشور قبرس شمالی خیلی رشد کرده است.

پیشرفت چشم گیر سیستم آموزش و پرورش این کشور موجب شده است دانش آموزانی که در مدارس این کشور تحصیل کرده اند و فارغ التحصیل شده اند بتوانند در بهترین دانشگاه‌های دنیا ادامه تحصیل دهند و هم چنین این افراد پس از اتمام دوره دانشگاه هم در شغل‌های بسیار خوبی استخدام می‌شوند. در این مقاله قصد داریم انواع مدارس موجود در کشور قبرس شمالی را بررسی کنبم تا با سیستم آموزشی این کشور آشنایی پیدا کنید.

مدارس قبرس شمالی تعدادشان زیاد است که هر یک از آنها خدمات متفاوتی دارند. دانش آموزان ۵ الی ۱۲ ساله باید مقطع ابتدایی این مدارس را بگذرانند. مقطع ابتدایی که شامل بخش دولتی می شود دوره شش ساله است. این دوره برای دانش آموزان رایگان و اجباری است.

هدف اصلی مدارس بین المللی قبرس شمالی تضمین کردن فرصت های ضروری برای یادگیری می باشد. دانش آموزان با درس خواندن در مدارس قبرس شمالی قادر می باشند که شخصیت مفیدی پیدا کنند. تحصیلات متوسطه در قبرس در دو نوع متفاوت آموزش فنی و حرفه ‌ای و عمومی ارائه می‌ شود.

دانش آموزانی که سن شان بین ۱۲ تا ۱۷ سال است باید در مدارس قبرس شمالی متوسطه ثبت نام کنند. آموزش متوسطه عمومی که در مدارس بین المللی قبرس شمالی انجام می شود بعد از شش سال تمام خواهد شد.

این دوره برای تمامی دانش آموزان رایگان است. برخی از مدارس بین المللی قبرس شمالی در مقطع متوسطه تحصیلات شان را به هفت سال می رسانند. به همین دلیل دانش آموزان برای امتحانات بین المللی می توانند آماده می شوند. انتخاب بهترین مدرسه ایرانی در قبرس شمالی یکی از روش ‌های اقامت در این کشور می باشد. والدین می توانند بهترین مدرسه ایرانی در قبرس شمالی را جهت بورسیه فرزندان خود انتخاب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت لاکچری لایف کیپروس

به luxurylifecyprus خوش آمدید. شرکت زندگی لوکس با برخورداری از تیمی کارآمد از وکلا و مشاورین مهاجرت در زمینه دریافت انواع ویزاهای اقامت دائم، موقت و ثبت شرکت در بیشتر کشور های آسیایی، اروپائی، آمریکایی و مشخصاً دریافت ویزا برای مشتریان خود فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش