اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276529620639

قبل از خرید بخاری نفتی و گازوئیلی به این نکات توجه کنید

کد: 140106276529620639

https://bit.ly/3eN2Rwf

، (اخبار رسمی): امروزه برق و گاز در جاهای مختلف کشور وجود دارد اما هنوز استفاده و خرید بخاری نفتی گازوئیلی رواج دارد؛ زیرا در برخی مناطق،امکان لوله‌کشی گاز وجود ندارد یا استفاده از بخار‌ی‌های برقی و گازی بسیار پرمصرف و هزینه‌بر هستند.بنابراین افراد ترجیح می‌دهند که از بخاری‌هایی با سوخت نفت یا گازوئیل استفاده کنند

قبل از خرید بخاری نفتی و گازوئیلی به این نکات توجه کنید
قبل از خرید بخاری نفتی و گازوئیلی به این نکات توجه کنید

در این مقاله بیشتر درباره‌ی این نوع از بخاری‌ها صحبت می‌کنیم و از مزایا و نکاتی که لازم است هنگام خرید به آن توجه داشته باشید خواهیم گفت.

بخاری‌های گازوئیلی و نفتی

خرید بخاری نفتی برای محیط‌ها کوچک و بزرگ امکان‌پذیر است. برخی کارگاه‌ها برای هزینه مناسب این بخاری‌ها و گرمای زیادی که تولید می‌شود از آن‌ها استفاده می‌کنند. البته محیط‌های کوهستانی نیز از جمله محل‌هایی است که از این بخاری‌ها استفاده می‌شود؛ زیرا در آن محل‌ها دسترسی به برق و گاز کمتر است و مدت کوتاهی هم طول می‌کشد تا محیط خنک شود.

مزایای خرید بخاری‌ نفتی

درباره خرید بخاری نفتی باورهای غلطی وجود دارد. به عنوان مثال این نوع بخاری‌ها را دشمن محیط زیست می‌دانند در حالی‌که مدل‌های جدید تولید شده، مصرف و کارایی مناسبی دارند. در ادامه مقاله به توضیح مزایای بخاری‌های نفتی می‌پردازیم.

توجه به محیط زیست

اکثریت مردم فکر می‌کنند که گرم کردن محیط با نفت نسبت به سایر سیستم های گرمایشی برای محیط زیست خطرناک‌تر است. اما این باور اشتباست؛ زیرا نفت به لطف فناوری‌های جدید، آلودگی کمتری ایجاد می‌کند و یکی از بهترین سیستم های گرمایشی برای محیط زیست است.

هزینه

سیستم‌های گرمایشی نفتی و گازوئیلی ارزان‌تر هستند. با استفاده از بخاری نفتی، در درصد قابل‌ توجهی از هزینه سوخت خود صرفه جویی می‌کنید .

طول عمر

طول عمر سیستم های گرمایشی نفت‌سوز دو برابر بخاری‌هایی هستند که از پروپان و گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

ایمنی

یک تصور غلط و رایجی وجود دارد که بخاری‌های نفت‌سوز ایمن نیستند. اما اگر این بخاری مانند هر وسیله‌ای دیگری به درستی کار کند،‌ خطر انفجار وجود ندارد.

نکات لازم برای خرید بخاری نفتی-گازوئیلی

زمانی که قصد دارید بخاری نفتی_گازوئیلی بخرید لازم است به چند نکته توجه داشته باشید تا آن بخاری که می‌خرید کاملاً مناسب باشد.

اولین مورد این است که میزان مصرف سوخت و انرژی بخاری چقدر است. برای این منظور توجه به متراژ محلی که قرار است برای آن بخاری بخرید مهم است. بزرگ‌تر بودن بخاری نسبت به محیط باعث می‌شود گرمای زیادی تولید شود که اصلاً نیازی به آن نیست. از طرف دیگر هم گرمای کم محیط را به‌خوبی گرم نکرده و به بخاری دیگر نیاز می‌شود.

وزن و حجم بخاری هم از جمله موارد مهم هنگام خرید است. این بخاری‌ها اندازه‌های مختلفی دارند و اگر محلی که قصد خرید بخاری برای آن را دارید کوچک باشد بهتر است این بخاری نیز با اندازه محیط هم‌خوانی داشته باشد تا جای زیادی از آن را نگیرد. همینطور جابه‌جایی آن‌ها نیز با حجم و وزن پایین راحت‌تر است.

بخاری نفتی-گازوئیلی با دودکش و بدون آن تولید می‌شوند. دودکش هوای بخاری را به بیرون برده و در یک جای ثابت قرار می‌گیرد. در مقابل، نوع بدون دودکش به‌راحتی قابل جابه‌جایی است و لازم است تهویه محیط مناسب باشد.

دلایل انتخاب بخاری‌ها گازوئیلی و‌ نفتی متفاوت است. این دلایل می‌تواند شامل عدم دسترسی به گاز و برق یا به دلیل هزینه‌ی کمتر آنها باشد. اما فرقی نمی‌کند که به چه دلیل اقدام به خرید این نوع بخاری‌ها می‌کنیم؛ زیرا در هر صورت باید در ابتدا محیط مدنظر خود را‌ به طور کامل بررسی کنید، با متخصصان این حوزه به گفت‌وگو بپردازید. و در انتها بر اساس نیاز فضای کاری، اقدام به خرید نمایید.

نمایندگی فروش بخاری گازوئیلی و نفتی

تجهیز‌من در بیش از ربع قرن تجربه خود به عنوان یک نمایندگی فروش بخاری‌ گازوئیلی و نفتی سعی نموده بهترین برندهای بازار را برای فروش به مشتر‌یان خود ارائه دهد. قیمت تجهیزمن نسبت به فروشگاه‌ها‌ی دیگر‌  نه تنها مقرون‌ به صرفه‌تر بلکه از ضمانت پس از فروش به همراه  ۷ روز ضمانت بازگشت کالا برخوردار است.

تجهیزمن برای دسترسی راحت مشتریان خود، سایت فروش خود را راه‌اندازی کرده ‌است. شما در  سایت تجهیزمن می‌توانید خرید آنلاین بخاری گازوئیلی  را به‌راحتی و با چند کلیک انجام‌ دهید. اصولا خرید اینترنتی بخاری گازوئیلی و نفتی برای افرادی که علاقه‌مندند تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی یک دستگاه کسب نمایند توصیه می‌شود؛ زیرا در سایت، تمامی اطلاعات مدل‌های مختلف مانند بخاری گازوئیلی تجهیزمن به‌ همراه قیمت آن نوشته شده‌است.

اگر در زمینه خرید بخاری‌ گازوئیلی و‌ نفتی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می‌توانید با کارشناسان تجهیزمن تماس بگیرید. مهندسین فنی ما آماده‌ی کمک به شما هستند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]