اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286531819385

موتور آسانسور ایتالیایی

کد: 140106286531819385

https://bit.ly/3BSexHp

، (اخبار رسمی): موتور آسانسور ایتالیایی یکی از متداول ترین تجهیزات مرتبط با انواع آسانسور است. موتورهای آسانسور ساخت ایتالیا در واقع از پرفروش‌ترین‌های بازار محسوب می ‌شوند. اکثر شرکت های آسانسور ترجیح می دهند موتور ایتالیایی برای محصولات خود سفارش دهند.

موتور آسانسور ایتالیایی
موتور آسانسور ایتالیایی

انواع موتور آسانسور ساخت ایران هم از کیفیت بالایی برخوردار است. انواع موتور آسانسور خارجی و موتور آسانسور ایرانی، طبق استانداردهای آسانسور طراحی و تولید می ‌شوند. هر کدام مزایا و معایبی دارند. قیمت موتور آسانسور به این بستگی دارد که شرکت تولید کننده چقدر شهرت دارد؛ از کدام کشور است و چه قدر در بازار ایران از این محصولات استفاده می شود.
انواع موتور آسانسور ایتالیایی به دو دسته موتور آسانسور گیربکسی و موتور آسانسور بدون گیربکس تقسیم ‌بندی می ‌شوند. هر کدام از این محصولات، ویژگی های خاص خودشان را دارند. وقتی می خواهید آ سانسور بخرید، در مورد موتور آسانسور، ویژگی‌های عملکردی، توان، نیرو و شرایط تعمیرات- نگهداری آن و مدت زمان راندمان آن در طول چند سال، از شرکت آسانسور سوال بپرسید.

در ادامه چند تا از بهترین انواع موتور آسانسور ایتالیایی را به همراه نام برند و ویژگی های آن به طور مختصر معرفی می کنیم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از موتور آسانسور به دست بیاورید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

6 تا از بهترین انواع موتور آسانسور ایتالیایی

  • موتور آسانسور گیربکسی برند آلبرتو ساسی

یکی از معتبرترین و معروفترین انواع موتور آسانسور ایتالیایی از برند آلبرتو ساسی می باشد. درصد زیادی از انواع آسانسور در ایران به واسطه همین مدل موتور گیربکسی آسانسور در ساختمان ها نصب شده اند. انواع آسانسور با موتور آلبرتو ساسی، مورد توجه بسیاری از شرکت های آسانسور و پیمانکاران ساختمان است.

  • موتور آسانسور گیربکسی برند سیکور

یکی دیگر از پرطرفدارترین موتور آسانسور تولید کشور ایتالیا، برند سیکور نام دارد. موتور آسانسور سیکور ایتالیا همانند نمونه قبلی در اکثر ساختمان های مسکونی استفاده می شود. قیمت خرید این نوع موتور گیربکسی بسیار مناسب است و کیفیت ساخت نیز  تایید شده است. اگر به خرید موتور آسانسور ایتالیایی باکیفیت فکر می ‌کنید، برند سیکور ایتالیا را می توانید از نظر ویژگی های فنی بررسی نمایید.

  • موتور گیربکسی آسانسور برند MGT

یکی از قدیمی ‌ترین، پرکاربردترین و پرفروش ترین انواع موتور آسانسور گیربکسی، تولید برند MGT ایتالیا است. این موتور به اندازه ‌ای پرتوان و پرقدرت است که می تواند کابین آسانسور ۶ نفره و ۸ نفره را به راحتی بدون کوچک ترین اختلال جابجا کند. وجود فناوری های پیشرفته در تولید این نوع موتور آسانسور، آن را از سایر مدل ها متمایز ساخته است.

  • موتور آسانسور گیربکسی برند ایتال

اگر به دنبال خرید موتور آسانسور ایتالیایی با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی هستید، برند ایتال را به شما پیشنهاد می دهیم. موتور آسانسور ایتال ایتالیا از قدیمی ترین نمونه‌ های این صنعت است که با گزینه های جدید از موتور آسانسور گیربکسی رقابت می کند. قطعاً برای آسانسورهای کوچک تر، برای صرفه جویی در هزینه ها و حفظ کیفیت آسانسور این نوع مدل موتور آسانسور پیشنهاد می شود.

  •  موتور آسانسور گیربکسی، برند مونتاناری

برای نصب آسانسور با یک موتور قوی با بازدهی بالا در حرکت و کشش، موتور آسانسور گیربکسی، برند مونتاناری پیشنهاد می ‌شود. کیفیت این موتور آسانسور ایتالیایی در حداکثر خود طراحی شده و ظرفیت بارگیری قوی دارد. در سال های اخیر  استفاده از این نوع موتور آسانسور گیربکسی در آسانسور های ایران نیز متداول شده است.

  • موتور آسانسور گیربکسی، برند جم ایتالیا

برای آسانسورهای ساختمان های مسکونی و آپارتمان های کوچک موتور آسانسور با توان حمل ظرفیت شش نفر یا چهار نفر پیشنهاد خوبی است. موتور آسانسور ایتالیایی، برند جم، یک گزینه مقرون به صرفه و پرقدرت است. در میان سایر گزینه های ارزان قیمت، از میان موتور آسانسور گیربکسی، این نوع موتور یکی از تجهیزات رقابتی محسوب می ‌شود. از نظر مشتریان و پیمانکاران موتور گیربکسی آسانسور، برند جم ایتالیا، یکی از بهترین انتخاب ها برای پروژه های مسکونی و انبوه سازی است. برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت آسانسور فعال تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی