اطلاعات تماس
  • 044322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106296535420660

با هدف بهبود خدمات رسانی سریع و بهبود تجربه کاربری برای کاربران و مشتریان

ارتقا و بهینه سازی سایت افق ارومیه 

کد: 140106296535420660

https://bit.ly/3SzxTXl

، ارومیه , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید افق ارومیه از  1401/07/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت افق ارومیه 
افق ارومیه

ما گروه افق ارومیه به بهبود کسب کارها کمک می‌کنیم مهم ترین نقشه راه‌ها و استراتژی را برای کسب و کار شما در نظر داریم.

به گزارش روابط عمومی افق ارومیه، وبسایت این شرکت فعال در تبلیغات نوین و دیجیتال مارکتینگ از تاریخ 1401/07/01 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://ofoghurmia.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های طراحی جدید قالب، فروشگاه، سوالات متدوال، معرفی اعضای تیم، حساب کاربری به فهرست وبسایت اضافه و سریع بیشتر، رنگ بندی سازمانی، ارسال سفارشات فیزیکی، پیگیری سفارشات برای مخاطبان میسر شده است.
بهرام ازلگینی مدیرعامل افق ارومیه با اعلام این خبر گفت: «رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و عموم مردم، کسب و کار ها،  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.»

وی افزود: «بهبود خدمات رسانی سریع و بهبود تجربه کاربری برای کاربران و مشتریان محترم برای تیم ما از مهم ترین اهداف ما محسوب می شود.»
وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «پس این به روزرسانی به دنبال بهبود تجربه کاربری و پشتیبانی مشتریان محترم هستیم.»

سادگی، برتری و خلاقیت حاصل تفکر فراتر از حال بودن است. بر این باوریم انجام هر کاری مستلزم داشتن یک بازی ذهنی است تا به نقطه شکوفایی خود برسد.

گرچه عرصه موجود عرصه دیجیتال و تبلیغات است. همچنان افراد یا کسب‌ و کارهایی هستند که از فضای آنلاین و تبلیغ گریزانند و به‌تبع همین گریز کارایی خود را از دست می‌دهند و در یک سیر نزولی همچنان درگیر روش‌های سنتی بدون بازخورد مطلوب راه را طی می‌کنند.

بنابراین با رصد خطاهای موجود در راستای تبلیغات و تولید محتوا با تأسیس شرکت تبلیغاتی افق ارومیه در سال ۱۳۹۸ برای خلق فردایی متفاوت برآمدیم تا با آینده‌نگری در افقی بی‌نهایت با استفاده از ظرفیت وجودی نیروهای جوان آثاری ماندگار با امضای آنها برجای بگذاریم.

در عصر دیجیتال بنیان منحنی هزینه را برای کارآفرینان تغییر داده و کسب‌وکارهای گوناگون را از چالش بزرگ (چگونه تولید محتوای مخاطب‌پسند داشته باشیم؟) برهانیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با سالگرد تاسیس افق ارومیه، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق ارومیه

گرچه عرصه موجود عرصه دیجیتال و تبلیغات است همچنان افراد و یا کسب‌وکارهایی هستند که از فضای آنلاین و تبلیغ گریزانند و به‌تبع همین گریز کارایی خود را از دست می‌دهند و در یک سیر نزولی همچنان درگیر روش‌های سنتی بدون بازخورد مطلوب راه را طی می‌کنند. بنابراین با رصد خطاهای موجود در راستای تبلیغات و تولید محتوا با تأسیس شرکت تبلیغاتی افق ارومیه در سال ۱۳۹۸ برای خلق فردایی متفاوت برآمدیم تا با آینده‌نگری در افقی بی‌نهایت با استفاده از ظرفیت وجودی نیروهای جوان آثاری ماندگار با امضای آنها برجای بگذاریم. در عصر دیجیتال بنیان منحنی هزینه را برای کارآفرینان تغییر داده و کسب‌وکارهای گوناگون را از چالش بزرگ (چگونه تولید محتوای مخاطب‌پسند داشته باشیم؟) برهانیم.

اطلاعات تماس
  • 044322*****
[نمایش اطلاعات]