اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107026540420670

ثبت نام در کلاس تیزهوشان ششم و نهم موسسه صدشو

شروع ثبت نام ترم پاییزی کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان 1402

کد: 140107026540420670

https://bit.ly/3UybOtQ

، تهران , (اخبار رسمی): ترم پاییزی کلاس های تیزهوشان آمادگی آزمون استعدادهای درخشان ورودی مدارس سمپاد موسسه صدشو آغاز شد. برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین ویژه دانش آموزان پایه ششم و نهم

شروع ثبت نام ترم پاییزی کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان 1402
برگزاری ترم پاییزی کلاس تیزهوشان ششم و نهم موسسه آموزشی صدشو

کلاس های تیزهوشان موسسه آموزشی صدشو به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود تا دانش آموزان ساکن تهران و شهرستان ها بتوانند از مزیت استفاده از کلاس های آمادگی آزمون استعدادهای درخشان بهره مند شوند

مؤسسه صدشو؛ از سال 1382 با مدیریت جناب آقای دکتر طهرانی مدرس و طراح تیزهوشان، پا به عرصه آموزش گذاشت.

هدف اصلی و تخصصی این مؤسسه، آمادگی داوطلبان آزمون ورودی تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم است. جهت این امر، کلاسهای آمادگی تیزهوشان از پایه چهارم تا نهم بنا به پایه درسی و نیاز دانش آموز طراحی شده تا دانش آموز گام به گام، ضمن کسب علم و مهارت تست زنی، قدم بر عرصه آزمون کشوری تیزهوشان بگذارد.

موسسه آموزشی صدشو افتخار دارد همچون سالهای گذشته، ضمن تربیت دانش آموزان پایه های ششم و نهم جهت حضور افتخار آمیز در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، با غرور و مباهات اعلام نماید بیش از 91% دانش آموزان موسسه صدشو در این آزمون کشوری سربلند بیرون آمدند.

قطعا تلاش دانش آموزان، همکاری والدین فهیم و افتخار حضور اساتید باتجربه مدارس تیزهوشان شهر تهران در یک سال حمایت بی دریغ برای آینده سازان این مرزو بوم، درخشان ترین و ماندگارترین قاب موفقیت را رقم زد.

کلاس تیزهوشان ششم

کلاسهای آمادگی تیزهوشان پایه ششم موسسه صدشو، شامل دو دوره مجزا است: دوره نخست؛ شامل تدریس سرفصل های آزمون ورودی تیزهوشان (تدریس مباحث هوش ریاضی و انواع هوش‌کلامی و غیرکلامی) و همچنین روشهای تست زنی هر مبحث بصورت موضوعی و مفهومی که توسط دبیران مدارس تیزهوشان شهر تهران آموزش داده می شود.
دوره دوم(دوره تکمیلی) شامل تست زنی، مدیریت زمان و تثبیت آموزشهای دوره اول که به نوعی مکمل دوره نخست است. اساس این دوره، بر پایه حل سوالات چهار گزینه ای تلفیقی، تکالیف چالش برانگیز جهت عادت به فکر کردن، افزایش دقت و تمرکز دانش آموز و رفع اشکالات آزمونهای سالهای گذشته است.

ثبت نام در کلاس تیزهوشان ششم موسسه صدشو

کلاس تیزهوشان نهم

کلاس تیزهوشان پایه نهم با هدف پرورش استعدادهای دانش آموزان جهت پذیرش در آزمونهای ورودی مدارس برتر به ویژه  آزمون مدارس تیزهوشان طراحی شده است. این دوره‌ برای دانش‌آموزانی که در مدارس تیزهوشان تحصیل می‌کنند و نیز برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند سطح علمی بالاتری نسبت به همسالان خودشان داشته باشند و هم برای دانش آموزانی که خودشان را برای آزمون ورودی تیزهوشان پایه نهم آماده می کنند، لازم و کافی است.

این دوره برای آزمون جانمایی دانش آموزان مدارس تیزهوشان که قصد جابجایی محل تحصیل خودشان دارند نیز مفید است

در این دوره، مباحث ریاضی، علوم، ادبیات، هوش و استعداد تحلیلی بصورت تستی و مفهومی مطابق آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان به طور کامل توسط دبیران مدارس تیزهوشان شهر تهران تدریس می شود تا دانش آموزان بعد از اتمام دوره، بطور کامل آماده آزمون ورودی تیزهوشان شوند.

ثبت نام در کلاس تیزهوشان نهم موسسه صدشو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه صدشو

موسسه آموزشی صد شو، با افق مشارکت مؤثر در پرورش همه جانبه نوجوانان توانمند و سخت کوش با مدیریت دکتر طهرانی مدرس و مشاور علمی مدارس تیزهوشان شهر تهران، در سال 1382 تأسیس گردید و بتدریج موفق شد منظومه‌ای فراگیر از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را شکل دهد. دیدگاه ما همواره ارتقای وظیفه حرفه‌ای و هدف غایی ما، تربیت کودکان و نوجوانانی تراز اول است به نحوی که سهمی شاخص در پرورش نخبگان و دانشمندان ایرانی داشته باشیم و به یاری پروردگار تا امروز توانسته‌ایم توفیقاتی در شان این عزیزان ارایه نماییم. از دیرباز گفته اند شنیدن کی بود مانند دیدن، شما می توانید ضمن حضور در دفترموسسه آموزشی صد شو به طور مستقیم از روند آموزشی موسسه با خبر شوید، منتظر شما هستیم. جهت ارتباط با مشاورین موسسه آموزشی صد شو با شماره 88288057-021 تماس حاصل نمایید.​​

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش