اطلاعات تماس
  • 099144*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107046542019426

همکاری فروش مواد غذایی به صورت کلی و جزئی

رونمایی از سایت آنی کالا با هدف پخش مواد غذایی به سر تا سر ایران

کد: 140107046542019426

https://bit.ly/3RcrqAu

، (اخبار رسمی): با هدف پخش مواد غذایی به سر تا سر ایران و انعکاس همکاران فروش در حوزه مواد غذایی، از سایت آنی کالا به آدرس ani-kala در 1401/08/04 رونمایی شد.

به گزارش آنی کالا، سایت ani-kala که یک سایت اطلاع رسانی از مناقصات فروش کلی و جزئی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد پخش مواد غذایی به سر تا سر ایران و انعکاس همکاران فروش در حوزه مواد غذایی را تسهیل کند.

سیدمحسن روح بخش، مدیر عامل آنی کالا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ضرورت راندازی این وبسایت ایجاد یک پارچه سازی حوزه مواد غذایی است

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « امکانات این سایت ایجاد همکاری در فروش و تبلیغات در حوزه مواد غذایی است»

گفتنی است آنی کالا، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهایجاد همکاری در فروش کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت آنی کالا به آدرس ani-kala مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازرگانی فشنگ ساز

سلام سایت انی کالا با بهر مندی از بروز ترین سیستم فروش مواد غذایی در ایران این امکان رو فراهم کرده تا تولید کننده رو به مشتری برسونه این ساسیت هم بنک داری هستش هم مصرف کننده

اطلاعات تماس
  • 099144*****
[نمایش اطلاعات]