اطلاعات تماس
  • 091321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107046542118757

درمورد طراحی داخلی مدرن و روش های درست آن بیشتر بدانید

کد: 140107046542118757

https://bit.ly/3raSJ3v

، (اخبار رسمی): یکی از سبک های پرطرفداری که امروزه در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد، سبک مدرن است

درمورد طراحی داخلی مدرن و روش های درست آن بیشتر بدانید
درمورد طراحی داخلی مدرن و روش های درست آن بیشتر بدانید

یکی از سبک های پرطرفداری که امروزه در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد، سبک مدرن است، زیرا این سبک ساده و به دور از هرگونه تزیینات غیر ضروری است و چشم عموم را برای مدت طولانی معطوف به خود نگه می دارد، از این سبک می توان در انواع مختلف استفاده کرد. ساختمان ها . کاربردهای متفاوتی دارند

گروه فنی مهندسی پلان کده با بیش از 15 سال سابقه در نظر دارد تا از طراحی مدرن در ساختمان های شما به زیباترین و اصولی ترین شکل استفاده کند.

بهترین طراحی پلان در اصفهان و سایر شهرها با توجه به موقعیت و متراژ و خواسته مالکین محترم طراحی داخلی مدرن و کلاسیک برای فضاهای مسکونی و اداری طراحی نما مدرن و کلاسیک طراحی و چیدمان روف گاردن طراحی ویلا به سبک مدرن سبک و کلاسیک یکی از تخصص های طراحی این مجموعه است که در سریع ترین زمان با کیفیت بالا و کمترین هزینه طراحی شخصی و آفلاین (آنلاین) ارائه می شود.

قبل از شروع با اصول طراحی داخلی مدرن، لازم است که با ویژگی های این سبک به طور دقیق آشنا شوید:

 سبک مدرن چیست؟

سبک مدرن در معماری داخلی سبکی است که به نظر می رسد در دهه های اخیر در جوامع مختلف به ویژه در ایران بسیار فراگیر شده و توانسته طرفداران بی شماری را به خود جذب کند. معمولاً به هر چیزی که به شکل جدید و جدید و از روش مرسوم قدیمی ارائه می شود، سبک مدرن می گویند. که این روش جدید و ابداعی را می توان در هر زمینه، تخصصی و صنعتی به خصوص در حوزه هنری مورد استفاده قرار داد. همچنین در طراحی ویلا کاربرد خوبی دارد.

ردپای این سبک را می توانید در حرفه هایی مانند معماری و طراحی داخلی که زیر شاخه های هنر هستند مشاهده کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی سبک مدرن در معماری داخلی فضاها بپردازیم.

ویژگی های سبک مدرن چیست؟

اساس سبک مدرن مبتنی بر اشکال ساده، خطوط صاف و صاف است و شامل حداقل عناصر تزئینی است. این سبک فضاهایی را با دید مستقیم، ساده و بزرگ و با تاکید بر کارایی و نظم ارائه می کند. فلسفه سبک مدرن مبتنی بر ایجاد فضاهای کاربردی ساده و به دور از تزیینات و تجملات است که در آن از موادی مانند فلزات استفاده شده است. ، شیشه ، سیمان و ... که همگی به لطف صنعت مدرن در اختیار ما هستند به وفور دیده می شوند.

ویژگی های سبک مدرن: خطوط تمیز، مبلمان ساده، عدم بهم ریختگی دکور، فرم های کاربردی.

اطلاعاتی در مورد دکوراسیون داخلی

آشپزخانه نیمه باز ... چند ایده برای بستن آشپزخانه

معماری ایرانی با همه زیبایی ها، عظمت و شگفتی هایش گاهی برای تطبیق با سبک زندگی امروزی نیاز به تغییر دارد و گاه این تغییرات از معماری و فرهنگ غربی سرچشمه می گیرد. آشپزخانه اپن یکی از تغییراتی است که به مرور زمان و بر اساس یک سری نیازهای اجتماعی وارد خانه های ما شده است اما نتوانسته مشکل معماری را به طور کامل حل کند. بنابراین در آپارتمان ها و خانه هایمان به طرح و فرمی رسیدیم که نه ایرانی بود و نه غربی! اما از آنجایی که همیشه می توان به یک راه حل طراحی منطقی و سنجیده رسید، پیشنهادات جذاب و جالبی برای بستن اپن آشپزخانه ها خواهید دید.

بسیاری از ایرانی ها علاقه ای به استفاده از آشپزخانه های اپن ندارند که در معایب این نوع آشپزخانه ها وجود دارد. معایب عبارتند از: داشتن دید به آشپزخانه و در نتیجه نظافت و مرتب کردن مداوم آن. عدم راحتی در انجام کارها در حضور مهمان، پخش شدن بوی غذا در سایر قسمت های خانه و ....

در هر صورت قبل از هر تغییری باید دقت کنید که کدام یک از این معایب را می خواهید و چه مشکلی را حل می کنید.

درب و شیشه ثابت

اگر می خواهید آشپزخانه اپن خود را ببندید و در عین حال احساس کنید که نور خانه گرفته شده و فضا خسته کننده می شود، می توانید از در و پنجره های شیشه ای برای این منظور استفاده کنید. از مزایای این روش می توان به جلوگیری از انتشار بوی غذا و جلوگیری از صدا اشاره کرد. اما یکی از معایب بزرگ این روش تمیز کردن منظم عینک است.

درب کشویی و شیشه

این روش موثرتر و محبوب تر از روش فوق است. زیرا علاوه بر مزیت هایی که در مورد در و پنجره های شیشه ای ذکر شد، می توان در صورت نیاز آشپزخانه را کاملا باز نگه داشت و یا هر زمان که خواستید آن را بسته نگه داشت. در صورت استفاده از موادی مانند چوب، دیگر با مشکل نظافت منظم شیشه مواجه نخواهید شد. درهای کشویی و پنجره های آکاردئونی از حریم آشپزخانه شما در مواقع ضروری محافظت می کنند و از کدر و تاریک شدن آشپزخانه های کوچک جلوگیری می کنند. نکته مهم این است که فضای کمی را اشغال می کند.

یک پنجره ایجاد کنید

شاید بد نباشد که سری به سال های دور شاید دهه ۴۰ یا ۵۰ بزنیم و نگاهی دوباره به طراحی های آشپزخانه آن زمان بیندازیم. اگر یادتان باشد زمانی پنجره سرو به سمت پذیرایی خانه باز می شد پس به این موضوع فکر کنید که ممکن است الزام نباشد کل دیوار یک آشپزخانه بسته برداشته شده و به اپن تبدیل شود، می توان یک پنجره زیبا و متناسب با ابعاد فضا در دل دیوار مورد نظر گشود و در عین نیمه باز نگه داشتن آشپزخانه، مشکل دلگیر و یا تاریک شدن فضا را هم حل کرد. گل های رنگارنگ و زیبا، چند وسیله دکوری و تزیینی همه و همه پنجره شما را کامل تر می کنند.

منبع مقاله: پلان کده

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091321*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل